Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko mulla on ylipainoa? 170/73 mitat.

Vierailija
17.04.2013 |

Ja ei puhuta nyt bmi:n mukaisesta terveydellisestä ylipainosta, sillä sen mukaan mä olisin jo 72-kiloisena normaalipainossa ja se on vielä aivan liikaa ulkonäöllisesti.

Lähinnä esteettinen ylipaino kiinnostaa. Eli paljonko mun pitäisi painaa, että olisin hyvännäköinen vartaloltani, hoikka? Olen aina harrastanut urheilua, myös kilpaurheilua ja olen lihaksikas, en löysä sohvapottu. Tosin noista ajoista on aikaa, mutta liikuntaa harrastan nykyäänkin. Ikää on nyt 30v. Jotenkin ajattelin, että 60 kg olisi hyvä.

Mitä mieltä?

Mitä mieltä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

65kg.

Vierailija
2/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asiassa suosittelen käyttämään apuna vaa'an sijasta peiliä. Samanpainoisilla ihmisillä voi olla aivan eri vaatekoko, jos toisen painosta on suurempi osa rasvaa  ja toinen hankkinut muotonsa kuntoilemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 12:08"]

Tässä asiassa suosittelen käyttämään apuna vaa'an sijasta peiliä. Samanpainoisilla ihmisillä voi olla aivan eri vaatekoko, jos toisen painosta on suurempi osa rasvaa  ja toinen hankkinut muotonsa kuntoilemalla.

[/quote]

Juu, totta, mutta kyllä se vaaka ihan mukava apu on. Vaatekokoni tällä hetkellä yläosissa 38 ja alaosissa 40. Farkkujen tuumakoko 30-31.

Vierailija
4/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saman pituinen jaa harrastan liikuntaa (myös lihasvoimaharjoittelua). Itselleni kaikki väliltä 57-63kg on ok ja kivan&timmin näköistä.

Vierailija
5/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 12:13"]

[/quote]

Jep, totta kai vaa'asta on sikäli iloa, että se monia motivoi jatkamaan projektia, kun näkee säännöllisesti, että jotain on tapahtunut. Joku toinen laihduttaa mittanauhan, toinen vaa'an kanssa (ja kolmas molempien). Itse ajattelen, että kun on oloonsa ja pelikuvaansa tyytyväinen, se on ratkaisevampaa kuin vaakalukema. Kehonkoostumus on olennaisempaa kuin tietty paino: mitä enemmän siitä painosta on rasvaa, sitä "löllömpi" on. Siksi samanpainoiset ihmiset voivat näyttää varsin erilaisilta. Mutta jos sinulle on hyvä kannustin asettaa jokin tavoitepaino, tee se ihmeessä! En vain osaa vastata kysymykseesi, antaa mitään lukemaa, koska se paino... niin, ööh, riippuu aika monesta seikasta :D

Juu, totta, mutta kyllä se vaaka ihan mukava apu on. Vaatekokoni tällä hetkellä yläosissa 38 ja alaosissa 40. Farkkujen tuumakoko 30-31.

[/quote]

Vierailija
6/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 12:13"]

[/quote]

[/quote]

Meni sitten edellä lainaukset päin seiniä. Uusi yritys:

Jep, totta kai vaa'asta on sikäli iloa, että se monia motivoi jatkamaan projektia, kun näkee säännöllisesti, että jotain on tapahtunut. Joku toinen laihduttaa mittanauhan, toinen vaa'an kanssa (ja kolmas molempien). Itse ajattelen, että kun on oloonsa ja pelikuvaansa tyytyväinen, se on ratkaisevampaa kuin vaakalukema. Kehonkoostumus on olennaisempaa kuin tietty paino: mitä enemmän siitä painosta on rasvaa, sitä "löllömpi" on. Siksi samanpainoiset ihmiset voivat näyttää varsin erilaisilta. Mutta jos sinulle on hyvä kannustin asettaa jokin tavoitepaino, tee se ihmeessä! En vain osaa vastata kysymykseesi, antaa mitään lukemaa, koska se paino... niin, ööh, riippuu aika monesta seikasta :D

Vierailija
7/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 58-62kg, riippuen kropan mallista.

Vierailija
8/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

62-65 kg, jos haluat olla timmi ja lihaksikas (ei bodari mutta hyvässä lihaskunnossa).

Vierailija
9/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

52-55kg. Lihaksikas palstamamma on hoikka vain silloin kun on alipainon rajalla.

Vierailija
10/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitas tänne muut mitat

Vierailija
11/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 10 kg olis varmaan ihan riittävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi