IT-henkilöt hoi! Dropbox tai vastaava
Jos lataan Dropboxiin tavaraa, niin pystyykö vastapuoli lataamaan ne itselleen niin, ettei hänellä ole Dropboxia asennettuna?
Tavoitteena on sellainen tilanne, että minä lataan suuria kuvatiedostoja jonnekin verkkoon, josta muut voivat käydä lataamassa niitä omalle koneelleen ilman mitään ohjelma-asennuksia yms. Onnistuuko?
Kommentit (4)
Kiitos! Kertoisitko vielä, mistä saan tuon tiedostokohtaisen linkin? Olen hieman pihalla näissä asioissa :)
ap
ai joo, siis linkki kopioidaan ilmeisesti ihan vaan selaimen osoitekentästä? Ja vastaanottaja tuon linkin saatuaan pääsee siis lataamaan ko. aineiston omalle koneelleen niin kauan kuin se minun Dropboxissani on tallessa?
ap
Step 1: Drop a file into the Public folder.
Step 2: Right-click/control-click this file, then choose Dropbox > Copy Public Link. This copies the Internet link to your file so that you can paste it somewhere else.
Ei kopioida selaimen osoitekentästä, vaan Dropbox/Public -kansiossa klikataan oikealla hiiren nappulalla ja valitaan Dropbox -> Copy public link.
Onnistuu, kun lähetät heille kunkin tiedoston linkin. Silloin he voivat selaimellaan hakea tiedostot koska tahansa, kunhan ne ovat vielä saatavilla Public-hakemistossasi.