Wappu Menyynne? Mitä syötte? Mitä juotte?
Niin, miten vietätte wappua noin muutoinkin? Perhepiirissä? Ystävien/suvun kesken?
Kommentit (12)
Mies missä lie, vauva nukkuu, itse istun tässä ja selaan oma koti valkoinen -blogia... Söin juuri banaanin ja join vettä, kohta ajattelin syödä äitini tuomia metrilakuja. Menee se näinkin.
Mies grillaa ulkona, broileria ja possua. Salaattia on ja uunikasviksia. Juomme olutta ruuan kanssa, myöhemmin viiniä.
Vietän vappua yksin. Menyy: makkaraa, 8 isoa kaljaa, pikkupullo kuohuviiniä, Saarioisten mikropizza :)
Puolenlitran simapullo, olen raskaana, painan liikaa ja en ehtinyt kauppaankaan. Tässähän se vappu menee netissä surffatessa.
Syötiin juuri, nyt mies lähti museokatsatettavaa autoa hinkkaamaan. Pöydässä oli spanakopitaa (Hulluilta Päiviltä pakasteesee jäänyttä), vihreää salaattia, jossa vesimelonia ja avokadoa, sekä hedelmäsalaattia. Juomana Billecart Salmon -samppanjaa. Otettiin lasilliset, loput jääkaappiin.
Oman perheen kesken, minä, mies ja 2 lasta
Alkuruokana oli kampasimpukoita appelsiinivineigretten ja mangosalaatin kanssa
Pääruoaksi kevätvihannessalaattia ja marinoitua kyytön paistia
Jälkkäriksi key lime pie
Juomana lapsilla simaa ja pienemmällä maitoa, aikuisilla cavaa ja pinot gris-valkoviiniä.
Huomenna brunssi ja varmaan vappuajelu ohjelmassa.
nro 8:n ilta jatkunee Hobitti-elokuvalla kun esikoinen mennyt nukkumaan. Kuopus jo menikin melkein tunti sitten yöunille.
Söin äsken voileivän ja lasin maitoa.
Perheen kanssa ollaan vappua vietetty. Syötiin nakkeja, nugetteja ja kebakoita, perunasalaattia ja vihreää salaattia. Juu, eineksiä, mutta nyt ei vaan taipunut enempään, ja lapset tykkää joten mikä jottei. Huomenna (kun on se varsinainen vappu) mennään samoilla linjoilla, munkkeja tulee myös. Simapullo ostettiin mutta se taitaa jäädä mulle kun muut ei siitä tykkää.. Nyt illalla miehen kanssa skumppaa. :) Vapun jälkeen palataan taas tavalliselle kotiruokalinjalle tän mässäilyn jälkeen, heh.
Perheen kanssa vietellään. Päivällisellä huomenna karjalanpaistia, muusia ja tuoresalaattia. Kahvin kanssa herkutellaan banoffeella ja mansikkatäytekakulla. Tietenkin tarjolla myös simaa ja munkkeja.
Tänään syötiin garam masala -broileria, basmatiriisiä, salaattia ja naanleipää.
Mummu yllätti munkeilla ja simalla.
Huomenna syödään Käristemakkaraa ja salaatteja. Tippaleipiä ja simaa.
Huomenna mennään vappupiknikille naapurikaupunkiin vappuraveihin.
Se on vappu.