Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä, jonka hammas pitää juurihoitaa?

Vierailija
16.04.2013 |

Onko se läski ihraperse joka ei koskaan pese hampaita ja haisee ja syö koko päivän vain karkkia ja suklaata ja Pepsimaxia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulle jouduttiin tekemään, kun edellinen hammaslääkäri oli tehnyt paikan liian syvälle, eli paikkaa tehdessä tulehtui pahasti. Ei mennyt kuin kaksi päivää, kun jouduin takaisin ja tuloksena juurihoito.

Vierailija
22/27 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 23:29"]

Olipas tämä kohtuu erikoinen kysymys joltain jälleen.

Kyllä mulla on jouduttu juurihoitamaan pari hammasta ja ihan jokapäivä kyllä hampaat harjaan, enkä ole mikään karkin mussuttaja.

Osasyy varmaan on perimällä(eli siis hampaiden "laadulla") ja toiseksi molemmat hampaat jotka on juurihoidetttu, on aikaisemmin paikattu kun niissä on ollut pieni reikä ja hampaat on tulehtuneet tavallaan paikan alla.

Pitipähän vastata, vaikka oli taas niin provo alotus kun ollavoi.

[/quote]Höpö höpö ei tulehdu paikan alla jos käy säännöllisesti kuvauttamassa ja paikataan kunnon aineilla (ei muovilla)

[/quote]

No en itse ole hammaslääkäri, enkä tiedä mitä aineita on käytetty(olivat kauan sitten paikattuja hampaita)

Lääkäri otti kuvat, ja totesi, että "kyllä se kipu varmaan tästä hampaasta tulee. Avataan ja katsotaan....joo kyllä tää on tulehtunut"

Höpö höpö voi vähä miettiä totuuksiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös on kahteen hampaaseen tehty, molemmat paikan alla muhineita. Ja ihan amalgaamipaikat oli... Ei kai kukaan voi viikoittain käydä kuvaamassa hampaitaan. Mulla ainakin hammasluu sellainen, että tosi nopsaa reiät leviää. Ja en ole ylipainoinen, syön terveellisesti, en napostele, pesen hampaat vähintään kahdesti päivässä.

Vierailija
24/27 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä ylipainolla on juurihoitojen kanssa?

Vierailija
25/27 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei reikiintyminen ole ainoa syy miksi hammas joudutaan juurihoitamaan. Taustalla voi olla esim. tapaturmia tai purentarasitusta.

Vierailija
26/27 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että sellainen ihminen on hammaslääkäripelkoinen. Aika moni aikuinen pelkää hammaslääkäriä todella paljon. Niinpä sinne menoa siirtää ja siirtää, kunnes tilanne on jo huono.

Vierailija
27/27 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hampaita pesevä laiha kuntoilija. En kuitenkaan ymmärtänyt hammastarkastuksen merkitystä. 9 vuodessa reikä voi edetä pitkälle kenellä tahansa. Karkkia syövänä lihavana vuositarkastuksissa käyvänä henkilönä olisin välttänyt juurihoidon. Pepsi Max ei juurihoitoon vie ketään. Kiillettä saattaa liuottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän