Haavisto suosituin presidenttiehdokas!
Kommentit (193)
Juuri tämä! Pieni persujen vähemmistö pitää sellaista meteliä itsestään, mitä valtaväestö sulattaa vain tiettyyn pisteeseen asti. Ei tule Halla-ahosta presidenttiä. Suurimmassa osassa merkittävistä maista ei noiden persujen groomausjuttujen jälkeen ole asiaa neuvottelupöytiin. Ei enää Suomessakaan ja kansa tietää sen.
Vierailija kirjoitti:
Missä persu, siellä valhe ja vilppi.
Koskee lähes kaikkia poliitikkoja, kun taustoja tarpeeksi kaivellaan.
vihreitä kannattaa eniten pääkaupunkiseudulla asuvat alle kolmikymppiset hipsterit. kyymymerkki on että kykenevätko edellämainitut samaistumaan johonkin eläkelläisukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko parempaa pressaa olla kuin kiero hinuri?
No, siksi 15% suomalaisista kannattaakin Haavistoa ja vain 6% Halla-ahoa.
Haavistosta tulee hyvin todennäköisesti Suomen seuraava presidentti.
En ikinä enää äänestä yhtäkään vihreää, kiitos Pekka Haaviston! Ja kyllä, aiemmin jopa kannatin Haavistoa. Al Holi sekoilut ja kaikki siihen liittyvä onneksi avasi silmäni. Nyt ainoastaan puistattaa koko tyyppi 😣 Viimeinen niitti oli kun joulun aikoihin ylisti al holin porukoita "upeana lahjana" tai jotakin vastaavaa pzkaa. Toodella vastenmielistä!
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä! Pieni persujen vähemmistö pitää sellaista meteliä itsestään, mitä valtaväestö sulattaa vain tiettyyn pisteeseen asti. Ei tule Halla-ahosta presidenttiä. Suurimmassa osassa merkittävistä maista ei noiden persujen groomausjuttujen jälkeen ole asiaa neuvottelupöytiin. Ei enää Suomessakaan ja kansa tietää sen.
Halla-aho persuineen on jo nyt merkittävä mainehaitta Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Rehn valitaan noista. Sopivan väritön tyyppi ja sellainen pitää olla jos pressaksi meinaa. Salen kokoomustausta esti pitkään hänen pääsyn poliitikoksi.
Vaikka Marinilla, Haavistolla tai Halla-aholla on kannattajansa, niin 2. kierroksella aina muut äänestää heitä vastaan.
Marin ei lähde edes ehdolle. Haluaa asemaan, jossa oikeasti voi vaikuttaa, toisin kuin presidenttinä.
Keskustalla olisi myös Vanhanen, jonka menneet töppäykset kansa lienee jo unohtanut.
Onko totta, että tuosta persujen ”Totuus kiihottaa” groomauspamfletista ollaan kääntämässä osia merkittävän ulkomaisen julkaisun käyttöön.
Haavisto presidentiksi ja Marin jatkaa pääministerinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä maa ei ole valmis vielä katsomaan sitä uutisista, kun mies ja mies käsi kädessä kulkee valtioneuvotteluissa. Ei Pekasta pressaa tule ikinä. Suomalainen ei koskaan äänestä tyynynpurijaa pressaksi. Se vaan on fakta. Se nähtiin viimeksi, kun Sauli sai ekalla kierroksella yli miljoona ääntä. Moni äänesti Saulin ihan sen takia ettei nähdä mies mies paria kuvissa.
En olisi valmis näkemään myöskään Saulia ja Jenniä käsi kädessä ”valtioneuvotteluissa”, mitä ne
sitten ikinä ovatkaan.Ei moni muukaan. Mutta homosta ei tule tässä maassa silti pressaa. Niin se vaan on. Ennemmin siellä on sitten joku muu.. Miespari ei tule, vaikka miten haluttais.
Ja syyn pitäisi olla jokaiselle selvä: ei vähemmistön jäsentä kannata äänestää, jos itse kuuluu enemmistöön. Sitä on demokratia. Tosin en ihmettele, vaikka nykynuoriso ei tätä käsittäisi.
Tuo ei ole demokratiaa, vaan eturyhmäajattelua. Jokainen ihminen kuuluu moneen eri ryhmään, joista osa on enemmistöjä ja osa vähemmistöjä. Aina joutuu äänestämään jotakin omaa viiteryhmäänsä vastaan, miehenä naista tai vasenkätisenä oikeakätistä.
Haavisto on saanut 37,4 prosenttia äänistä Niinistöä vastaan presidentinvaaleissa, joten selvästikin moni pitää muita asioita olennaisempina kuin sitä, onko omat kumppanimieltymykset samanlaiset kuin omalla presidenttiehdokkaalla.
Niin pitää, mutta tuosta olen eri mieltä, että aina joutuisi äänestämään omaa viiteryhmäänsä vastaan. Yksinkertaistaen vähän, äänestän valkoista heteromiestä, koska olen valkoinen heteromies. Näistä ei ole ollut tähän asti puutetta. Mutta tietysti jokainen joutuu tekemään omat prioriteettinsä, em. syystä olen äänestänyt Ahtisaarta kerran täysin aatteiden vastaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula Risikko
Edustavan näköinen leidee, mutta liian konservatiivinen ajatuksiltaan. Ja vähän jäykkä.
Itse en taas sitä ulkomäköäkään niin miettinyt, vaan sitä, että on aikaansaava. Ei ole hehkuttanut omaa osuuttaan, ja siksi jotkut aikaansaannoksensa jääneet minullakin pimentoon. Minusta osoittaa sitä vaatimattomuutta, mitä itse pressalta toivon. Samalla pystyy olemaan tarvittaessa jämäkkä (sote-kuviot), ja oudän älykkäänä.
Sai aikaan sen EU:n yhteisen suojavarustevaraston, vaikka muut sen sitten unohti. Aloittiko soten valmistelun? Ainakin hyvin aktiivinen siinä oli, työn jatkaminen jäi tietty seuraavalle, kun lähti hallituksesta.
Millä lailla liian konservatiivinen? Mä en ole rekisteröinyt sitä jäykkyyttä, tosin hyvin asialinjalla on puheissaan, puhetyyli ei ole varmaan sellainen rento kuin esimerkiksi Haavistolla. Kosketuspintaa voinut saada vähän häneen henkilönä myös, kun kertonut aikoinaan Kiinasta adoptoidusta tytöstään. Se kyllä oikeastaan ainoa, mitä hänen henkilökohtaisesta elämästään muistan. Tietenkin sitäkin pitäisi avata vähän enemmän, jos vaaleihin osallistuisi.
Itse tykkäisin mielummin miehestä (nainen olen itse), mutta tule oikein mieleen sellaisia mielestäni hyviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehn valitaan noista. Sopivan väritön tyyppi ja sellainen pitää olla jos pressaksi meinaa. Salen kokoomustausta esti pitkään hänen pääsyn poliitikoksi.
Vaikka Marinilla, Haavistolla tai Halla-aholla on kannattajansa, niin 2. kierroksella aina muut äänestää heitä vastaan.
Hyvin todennäköisesti. Rehn ei ole vielä ryvettynyt muussa kuin Turkin järkkäämisessä EU:n jäseneksi, joka kariutui viime minuuteilla.
Sanooko nimi Alpo Rusi mitään?
Okei, tapauksesta voi olla monta mieltä, mutta kaikki eivät Rehniä sen takia voi koskaan hyväksyä.
Täältä ääni Haavistolle. Osaaviin ja pätevin. Ei mikään somepelle.
Onhan se aina niin noloa kun näkee Twin-Jussin kakomassa julkisuudessa. Kyllä presidentin pitää pystyä puhumaan normaalisti.
Elkää nyt hei edes leikillänne ehdottako Rehniä presidentiksi. Silloinhan pressan puolisoksi tulisi Merja.
Saahan sitä jokianen unelmoida, se ei maksa mitään. Luulen vain että kansa on jo Halla-ahon nähnyt jotenka mitään uutta ei olisi kuitenkaan luvassa. Persut on menneen talven lumia jo.
Vierailija kirjoitti:
Täältä ääni Haavistolle. Osaaviin ja pätevin. Ei mikään somepelle.
Mut olis kyl pikkusen noloo jos tollanen homotus olis pressana ja muu maailma naurais. Eikä mul mitää homoi vastaan oo, mut muun maailman edes Suomen maine kärsisi
Eikö persut voisi jo lopettaa rahastukset näillä presidenttijutuilla, petitte suomalaiset ja sitä ei kukaan unohda.
Voisiko parempaa pressaa olla kuin kiero hinuri?