Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaappaus keittiössä, olen järkyttynyt!

Vierailija
16.04.2013 |

Että aikuinen ihminen voi olla noin avuton! Ja välinpitämätön lapsiaan kohtaan! Voi jesus!

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuten maistaa sitä dijonia!

Vierailija
2/72 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä sen taas huomaa, ettei korkeasti koulutettu ole fiksu. Taitaa olla päinvastoin."

Jep jep.. Varsinainen järjen jättiläinen sanailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kokkaava isä ei sitten opettanut perhettään kokkamaan, että osaisivat tehdä sitä viikolla? Tai tehnyt vaikka muutamia annoksia pakkaseen arkea varten. Isäkö nyt sit olisin sankari =)

Vierailija
4/72 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se pakollinen taas sieltä..

Vierailija
5/72 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutyttökin oli kyllä lihava, vaikka oli terve...

Vierailija
6/72 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kuin saapas...

Vierailija
7/72 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 22:13"]

Tyhmä kuin saapas...

[/quote]

Nii ap!

Vierailija
8/72 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä pakollinen? Kakkoselta kysyn.

Siis olihan toi aika järkkyä. Teini tekee ja syö ruokaa yksin, äiti vetää leipää ja pienempi tyttö hampurilaista. Tv:n ja tietokoneen ääressä. Onko normaali perheen elämä tollasta? Taidan olla superäiti kun pidän tärkeänä oikeaa, terveellistä ruokaa mahdollisuuksien mukaan yhdessä syötynä. Ihmetelkää vaan kun ei kouluruokailussa osata käyttäytyä, missä se opitaan jos kotona ei ole edes ruokailutilanteita?

Vierailija
9/72 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen, kannattiko koko kansalle näyttää, miten avuton on? En voi tajuta, miten hyvin toimeentuleva ihminen syöttää lapsilleen tollasta halpisruokaa. Laiskuutta ja tyhmyyttä. Ainoa, millä pikkusen piti leveillä, oli, että osaa lausua dijon-sinapin. Minä olen aina ollut yh ja elänyt minimitoimeentulolla ja voin sanoa, että minun lapseni ovat syöneet oikeaa ruokaa, siinä ei ole säästetty. Itse tehtyä, terveellistä, laadukasta ja hyvää. Ei kärsitä ylipainosta ja osataan lausua dijon.....vaikka asutaan kaupunginvuokrayksiössä, eikä pelata golfia.

Vierailija
10/72 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa (näin yön yli nukkuneenakin ihmeissään)

Kyseessä oli just hyvin toimeen tuleva perhe, näyttivät ainakin olevan ilman suurempia ongelmia. Mä voisin jotenkin ymmärtää ettei ruoanlaittoon riitä paukkuja jos elämä muuten on selviytymistä päivästä toiseen. Sairaita lapsia tai vanhempia, rahahuolia, mielenterveyshuolia tms. Näillä näytti olevan pelkkää laiskuutta.

Vierailija
11/72 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua ihmetytti se, että se äiti oli opettaja. Luulis opettajalla olisi sen verran yleissivistystä, että tajuaa mitä ruokaa kasvavat lapset tarvitsee. Jos samperi haluat pilata omaa terveyttäs syömällä leipää jne muuta höttöä, niin fine, mutta lapset tarvitsee kunnon ruokaa.

Tässä sen taas huomaa, ettei korkeasti koulutettu ole fiksu. Taitaa olla päinvastoin.

Sääliksi kävi lapsia. Molemmt lihavia ja äiti ostaa vaan lisää limpparia, hamppareita ja jätsikä.

Vierailija
12/72 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kun sen äidinhän piti joka päivä nukkua päiväunet! Ei se ehtinyt tehdä ruokaa. 

Vierailija
13/72 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin minäkin. Tietenkin perheitä on erilaisia, mutta eniten ihmetytti, että äiti on opettaja, joten luulisi jo työnkin puolesta saavan tietoa terveellisistä elämäntavoista jne. Itse ainakin opettajana saan.

Oli muuten jännä, kun vanhempi tyttö sanoi, että meillä tehdään ruokaa kerran kuukaudessa. Vähän ajan päästä äiti totesi, että meillä syödään kalaa kerran kuukaudessa. He siis syövät aina kalaa? 

Toivottavasti ottiva ohjelmasta opikseen, ja jatkavat ruuanlaittoa. 

Vierailija
14/72 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että 48v. nainen voi olla noin tumpelo elämän tärkeimmissä asioissa. Hänelle pääasia näköjään on , ette pääsee telkkuun j aon tukka hyvin ja kello näkyy kuvissa. Mukamas opettaja OHHOH vaan. Mitäköhän tietoa nekin lapset saavat elämää varten. Häpeän meidän naisten puolesta.

Vierailija
15/72 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko hei vähän käsikirjoitettua?

Vierailija
16/72 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole hyvä, että joku uskaltaa olla rehellinen. Kyllä joku niitä eineksiä ostaa kaupasta, turha hurskastella.

Vierailija
17/72 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä minäkään olisi kaiken kansan eteen mennyt näyttämään kuinka typerä sitä voikaan ihminen olla. Mutta, positiivista tässä oli se että ainakin vaikutti siltä että ohjelman ansiosta he saivat pysyvän muutoksen aikaan. Se on hienoa.

Vierailija
18/72 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen luulette ostavan ne kauppojen kaikki valmisruoat? Joo, minäkin ostan vaikka olen oikea ruokahifistelijä pääosin mutta kylä meilläkin on päiviä kun ruoanlaitto ei nappaa yhtään tai on kiire johonkin; silloin isken äitien tekemän makaronilaatikon mikroon ja muksut ovat tyytväisiä. Kultainen keskitie on minusta paras, en mä ymmärrä sitäkään että kaikki on ihan aina niin hemmetin terveellistä ja ties mitä, välillä voi syödä herkkujakin.

Vierailija
19/72 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rohkea perhe, hatunnosto!

Vierailija
20/72 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 10:09"]

Todella rohkea perhe, hatunnosto!

[/quote]