Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin lukion jälkeen amk:n hakiessani ymmärtää, etten halua koko kouluun

Vierailija
10.03.2013 |

Tuli yks huvittava juttu omasta menneisyydestä mieleen, kun uusilla abeilla on haut korkekouluihin käynnissä.

Hävettää vieläkin muisto omista valintakokeista. Haastattelussa multa kysyttiin, että miksi olet hakenut tänne, niin fiksuna 19-kesäsenä vastasin: "No kun jonnekin piti hakee, niin ajattelin sitten hakea tänne". Haastattelijan into näytti lopahtavan kuin seinään ja hän totesi kuivasti, että niin, siitähän taitaa tulla joku karenssi, jos ette hae tarpeeksi moneen paikkaan. Minä en tajunnut, mistä haastattelija puhui, mutta myötäilin vaan.

Halusin ihan tosissani silloin siihen kouluun ja sille alalle, mutta jotenkin ajattelin, että pitää aina vähätellä itseään, eikä vaikuttaa liian innokkaalta. Olla sopivasti cool. :D

Nyt kun oon jälkeen päin aina miettinyt, niin tuo on varmaan pahimpia möläytyksiä, mitä pääsykokeissa voi sanoa. Ihan niin kuin mua ei olis voinut vähempää kiinnostaa. Niin ja jotenkin vielä kuvittelin, että olin tehnyt pääsykoetehtävät niin hienosti, että haastattelu oli vaan pikkuinen sivuseikka. Voi niitä aikoja... :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla