Lähteekö viiden pojan jälkeen yrittää sitä trinsessaa?
Nyt isännältä heltis lupa, ku nuorin poitsu täytti neljä ja alkaa olla aika isoja nuo meitsien poitsut. Piristäshän se porukkaa, jos jonon jatkoksi tupsahtaisi ihka oikea prinsessa. Kovasti ollaan yritetty heti esikoisen jälkeen tyttöä, mut aina on poika putkahtanut. Tyytyväisiä ollaan näin, mutta ollaanko enää valmiita kuudenteen poikaan. Nytkin Wilmat raikaa ja aina ollaan selvittelemässä sitä ja tätä. Yks poika kyllä lukumiehiä, mut sillä ei pysykkään työ välineet kädessä. Olis ihana saada näiden rasavillien jälkeen yksi rauhallinen ja siisti tyttömäinen prinsessa ja toteuttaa ne kaikki tylli unelmat <3 Trinsessalle on ollut koko ajan nimikin valmiina. Olisko alkukesä hyvää aikaa tyttölapsen yritykselle? Ovulaatiosta, kierrosta ei ole varmuutta nyt, mutta ainakin omasta lähipiirissä moni tyttö saanut alkunsa jussina. Esim. oma tätini sekä miehen äiti ja siskon sekä parin kaverin tytöt. Voi olla kesäisin ilmassa jotain naisellista mikä sitten kiihdyttää tyttöjen syntyä. Toivotaan nyt tyttöä, pitäkää peukkuja, jos isännän kanssa laitetaan homma tulille ja vehkeet yhteen.
Mikä on Sinun vinkkisi tytön yritykseen???
Kommentit (12)
Kaveri onnistui saamaan viiden pojan jälkeen kaksi tyttöä. Minä taas jäin neljään tyttöön.
Kuka vaan noista pojista voi mieltää itsensä tytöksi,eli nou hätä.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri onnistui saamaan viiden pojan jälkeen kaksi tyttöä. Minä taas jäin neljään tyttöön.
Ei mun perse kestäisi noin monta, kolme saanut ja kyllä riittää...
Ei vaan sitten aletaan lykkimään kakkoseen.
Hirveää junttiäidin tekstiä tolla aloittelijalla- tekee kipeätä lukea: poitsu, trinsessa- oumaigaad! Junttilapsia sikiä ja kasvaa siitä perheestä
Vinkkini on: piuhat poikki. Olette riittävästi lisänneet i d i o o t t i geenejänne.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä ainoasta asiallisesta vastauksesta täällä!! Olet onnekas neljän tytön äippä, ja hieno kuulla kaverisi onnistumisesta kiitti.
Muille: mun pojat on todellakin poikia, pelaavat lätkää, futista jne. ei todellakaan kukaan heistä miellä itseään tytöksi tms. Kyllä pojat saa olla poikia, tätä oon poikien äitinä nyt koettanut tässäkin kunnassa takoa joka ikisen kasvattajan kalloon!! Varmasti näilläkin loksahtaisi leipäluukku auki, ku meidän perheestä yks kaks tulisikin sinne sievästi käyttäytyvä fiksu pikku prinsessa. Kas, nämä on vain näitä sukupuoli eroja,. Ei muuta.
Biologian mukaan tyttösiittiöt elävät pitempään, joten pitkällä esileikillä saa tytön todennäköisemmin kuin pikapanolla.
Koettu lähipiirissä tämä.
Minä olen se perheen kuudes lapsi, tyttö. Minulla on viisi isoveljeä. Ja sitten synnyin minä. Onneksi äitini ei tehnyt minua prinsessa haaveiden kanssa.
Noin 3v iässä päätin etten käytä hametta tai mekkoja. Päätös piti noin 30 vuotta. Ja nykyäänkin pidän hametta noin kerta vuoteen. Kuljin poikamaisissa vaatteissa, vaaleanpunaista ym ei millään. Pelasin jalkapalloa ja seikkailun koiran kanssa luonnossa. Luonteeltani olin kaikkea muuta kuin hiljainen ja kiltti tyttö. Opiskelin ammatin miehiseltä alalta.
Onneksi äitini hyväksyi minut sellaisena kuin olen.
itsellä on sekä tyttöjä että poikia lapsissa. Mutta lasten sukupuolella ei ollut minulle mitään merkitystä. Luonteet vaihtelee todella paljon eikä ole mitään takuuta että juuri tyttö olisi äidille läheisempi kuin poika.
Ap jos hommaatte lapsen niin unohda sukupuoli. Ajattele kuinka kurjaa lapselle olisi olla aina se väärä. Valitettavasti kaikki esikoista nuoremmat lapsenne tulevat kärsimään jos saat tytön ja hehkutat sitä. He tajuavat kyllä olevansa vääränlaisia ja pettymyksiä kun ovat poikia
Sanon tämän nyt niin selvästi kuin voin: EI!
Se mietitty nimi ei välttämättä passaa/ sovi tytön luonteeseen, jos tytön lopulta saatte. Meilläkin oli tytölle etunimi mietittynä, mut vaihdettiin se, kun ei tuntunut enää sopivalta kun hänet saatiin.
Itsestäni: minulla on kolme veljeä, olen nuorin tytär. Joku mainitsikin jo, että hänellä on viisi veljeä, samaistuin paljon hänen kokemuksiinsa, meillä on samoja juttuja. Tosin minä olin kiltti tyttö, hiljaisesta en niin tiedä, rauhallinen ainakin. Ja vaaleanpunaista ja pinkkiä käytän nykyään ihan mielellään, lapsena en käyttänyt juurikaan (olivat minusta aika lapsellisia ja huomiota herättäviä, ei minun tyyliä), käytin veljieni ja serkku tyttöjen vanhoja vaatteita. Minua olisi hävettänyt pukeutua johonkin vaaleanpunaiseen prinsessa mekkoon johonkin juhliin.
Minusta on kivaa, kun on kolme veljeä, mutta muistan pyytäneeni 5-6v. pikkusiskoa, en saanut tahtoani läpi😅. Kuulemma 4 lasta tässä perheessä oli jo sopiva määrä. Siksi halusin siskon, kun veljet eivät halunneet leikkiä "tyttöjen leikkejä" niin sain leikkiä niitä sitten yksin, sain aika harvoin mennä kylään kaverille tai joku kaveri tuli meille.
Ei ole oikea lähtökohta tehdä lapsia toivomalla jotain tiettyä sukupuolta. Eikä tyttö välttämättä halua olla mikään prinsessa, jokainen lapsi on yksilöllinen.