Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pupulandia-Jennin säärikarvat

Vierailija
01.07.2020 |

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/88fbbfc5-253f-4741-9b68-a917f683c195

Mitä mieltä? Itseäni hävettää myöntää että nämä kuvat aiheuttivat nolostumisen tunnetta. Miten luonnolliset naisen sääret voivat olla niin tabu vielä 2020?!?

Kommentit (445)

Vierailija
121/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan, mutta en enaa paivittain, joka toinen paivakaan. Kerran kaksi viikossa. Ehdin kasvattaa pienen tyngan joka pistelee. Olen blondi mutta jalkakarvat on mustaa ja paksua :D

Vierailija
122/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sheivaavat kohta näitä, joita haukutaan tekopyhiksi ja ulkonäkökeskeisiksi, jotka joutuvat selittämään miksi ajavat karvansa? Tää keskustelu on yhtä absurdi kuin tatuointiaiheet. Ne kellä ei ole, haukkuvat kovimpaan ääneen ja ne kellä on karvat luonnontilassa, eivät hyväksy yhtään sheivaamista.

Shame on me, Shame on you

Puhut ihan höpöjä. Kysymys on siitä, että halutaan poistaa häpeä, joka liittyy omaan luonnolliseen karvoitukseen, karvojen poistamista ei olla kieltämässä eikä ketään sileäsääristä ole haukuttu esimerkiksi ällöttäväksi. Uskomatonta, että joku saa tästä muodostettua jonkun kauhean uhkakuvan sheivaajien tulevaisuudelle. Vähän sama kuin se, että jotkut heterot kokevat uhkaa, kun homoihin aletaan suhtautua positiivisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla karvoituksella varmasti genitaalialueen karvoituskin laskeutuu reisille asti tummina ja runsaina.

Ja iän myötä naisilla karvoitus pahenee vaan...

Nähty on.

Tämä.

Lisäksi tulee naamaan karvoitusta, kun ikää tulee. Viikset, kulmat jne.

Vierailija
124/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies kiihottuu noista karvoista. Naisten karvaisuus takaa korkean seksivietin.

Minä olen nainen ja minulla on tällä hetkellä karvaisemmat sääret kuin tuolla Pupulandia-naisella. Olen aseksuaali.

Vierailija
125/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh on kyllä aikamoiset karvat. Kun lähes kaikki sheivaa tai ei vain näytä karvaisia sääriään, sitä unohtaa, että monilla naisillakin kasvaa lähes yhtä tuuheat säärikarvat kuin miehilläkin. Itellä karvaa kasvaa tiheään, mutta ovat aika hennot ja haalean väriset.

Vertailiin mieheni kanssa koronakevään aikana kun kumpikaan ei sheivaillut mitään, että minulla kasvoi paljon tuuheammat säärikarvat kuin miehelläni.

N35

Vierailija
126/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa muutama on ottanut tuon seksuaalisuuden kannalta, eli antanut hyväksyntänsä tai hyväksymättömyytensä naisen karvoille sen mukaan, miten se liittyy seksuaalisuuteen tai seksikkyyteen. "Karvat kertovat testosteronista, joka kertoo seksihaluista" "Karvat ovat kiihottavia." "Karvat ovat turn-off.". Itse lähes aseksuaalina pidän sitä melko ärsyttävänä. Minä haluaisin oppia olemaan häpeämättä karvojani ihan muuten vaan, en siksi että se olisi joku seksiin kelpaavuuskriteeri tai sitä pidettäisiin jonain seksihalujen merkkinä.

Vierailija
127/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse blondina ja erittäin vaaleakarvaisena sheivaan harvoin. Mies ei ole ainakaan valittanut vielä :P

Niin ja mitä sitten?

Mulla ei edes kasva säärikarvat. Olenko rohkea kun en sheivaa? Lol.

Jutun naisellahan on tummat pitkät karvat, jotka mielletään miesmäisiksi. Vaikka suurimmalla osalla maailman naisista on tuollaiset luonnostaan, blondeja ja vähäkarvaisia on selkeä vähemmistö.

Vierailija
128/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsuosittu mielipide varmaan, mutta haluan olla siisti ja minun siisteyteeni ei kuulu kainalo- tai säärikarvat, korkeintaan vain silloin ku on käytän karvat peittäviä vaatteita.

Nämähän ei kuulu tähän keskusteluun, mutta en myöskään ymmärrä mitä hienoa on kulkea ilman rintaliivejä tai käyttää pyllybikineitä, mutta makunsa kullakin.

Mikä ihmeen epäsuosittu mielipide?? Koko länsimainen kulttuuri on sitä mieltä että naisilla saa olla karvoja vain hiusten, silmäripsien ja kulmakarvojen muodossa, kaikki muu on ällöttävää. Kiva kuitenkin, että pidät itseäsi jotenkin erityisenä.

Vierailija
129/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hameen kanssa karvat vaan ei sovi. Se näyttää rumalle.

Jos pitää housuja tai vaikka sortseja, niin se ei niin pahasti käy silmiin.

En voisi kuvitelalkaan laittavani lyhyttä hametta ja jättäväni säärikarvat ajamatta. Sama kun en laittaisi hihatonta paitaa jos en ole kainalokarvoja ajanut.

Sehän tässä on koko jujun juoni: meille on iskostettu, että NAISTEN karvat ovat rumia ja ällöttäviä, siksi ne "eivät sovi" mekon kanssa.

Sinulle tai jollekin muulle, se voi juurikin olla joku tuollainen juju mutta minusta se siis NÄYTTÄÄ RUMALLE.

Olen visuaalinen ihminen ja mulle tuollaisilla asioilla on enemmän väliä kuin vain joku opittu tapa.

Vähän sama asia kuin, että lähtisin meikattuna ja laitettuna ulos mutta olisin jättänyt kynnenalusiin multaa puutarhatöiden jälkeen tai hampaat pesemättä.

Totta kai se on opittua, äly hoi.

Lähes kaikki kauneusihanteet ovat, olet todella naiivi jos luulet esim. karvattomuuden ihannoinnin olevan jotenkin sisäsyntyistä.

Vierailija
130/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran aasialaista miestä eli siis tyyppi oli luonnostaan hyvin karvaton. Kysyi kerran minulta, kuinka karvaiset sääret minulla olisi jos antaisin karvojen kasvaa vapaasti. Häkellyin hiukan, myönnettäköön. Ei tullut sitten kokeiltua, koska tapailu loppui (ei liittynyt karvoihin mitenkään ;)). 

Olen siis sen verran vanha, että minuun on iskostettu juuri tuo että säärikarvat naisella ovat rumat. Nyt koronakeväänä en ole lainkaan sheivannut, ja vasta hametta sovittaessa tajusin miten pitkäksi ne olivat kasvaneet. Ne karvat lähtivät, koska mulla ei ole kanttia tehdä niinkuin Jenni. Valitettavasti. :/ 

Vierailija
131/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsuosittu mielipide varmaan, mutta haluan olla siisti ja minun siisteyteeni ei kuulu kainalo- tai säärikarvat, korkeintaan vain silloin ku on käytän karvat peittäviä vaatteita.

Nämähän ei kuulu tähän keskusteluun, mutta en myöskään ymmärrä mitä hienoa on kulkea ilman rintaliivejä tai käyttää pyllybikineitä, mutta makunsa kullakin.

Mikä ihmeen epäsuosittu mielipide?? Koko länsimainen kulttuuri on sitä mieltä että naisilla saa olla karvoja vain hiusten, silmäripsien ja kulmakarvojen muodossa, kaikki muu on ällöttävää. Kiva kuitenkin, että pidät itseäsi jotenkin erityisenä.

Ja sallittujen karvojen tulisi olla mahdollisimman näyttävät. Tässähän on erittäin epärealistinen vaatimus. Pahimmillaan nainen siis käyttää huomattavasti aikaa ja suuria summia SEKÄ lisäkkeisiin ETTÄ sheivaamiseen. Vain koska MUUT ajattelevat, että "tuosta pitää leikata ja tuossa olla lisää jotta olet kaunis". Ja itse toki myös kun on siihen ehdollistunut. Ja kyse on lopulta tosiaan karvoista vaan.

Se, joka sanoo että itseni vuoksi vain, niin realistisestiko sheivaisitte autiolla saarella ja tekisitte jatkeita kaisloista jos kukaan ei ole näkemässä? En usko sekuntiakaan. Kyllä karvoihin sitoutuu ihmeen paljon merkityksiä.

Vierailija
132/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää sheivata, mutta kesällä teen sen aina välillä. On se rumaa kun hameen kanssa heiluu kärvaiset sääret. Pikku sänki ei haittaa vaikka minullakin on tummat, paksut ja törröttävät säärikarvat. Mutta kun alkavat lepattaa tuulessa niin viimeistään sheivaan.

Käsivarsikarvatkin ovat pitkät ja pörröiset, ne olen joskus ajellut tukanleikkauskoneella.

Vierailija
133/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. No, saatiinpa tästäkin ilmiöstä klikkiotsikot.

Vierailija
134/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyjät -sarjassakin hampaita harjataan jollain hiilellä ja hiuksia kammataan simpukoilla, mutta sheiverit on! Koska muuten varmaan katois katsojat.... yyh, Janni Hussi jossain karvasäärissä, ei pysty :D

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1032527e-429b-4c0b-8bad-018eee…

Perustelevat: "hammasharja ei ole sellainen esteettinen asia"...

Vierailija
135/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sheivaavat kohta näitä, joita haukutaan tekopyhiksi ja ulkonäkökeskeisiksi, jotka joutuvat selittämään miksi ajavat karvansa? Tää keskustelu on yhtä absurdi kuin tatuointiaiheet. Ne kellä ei ole, haukkuvat kovimpaan ääneen ja ne kellä on karvat luonnontilassa, eivät hyväksy yhtään sheivaamista.

Shame on me, Shame on you

Puhut ihan höpöjä. Kysymys on siitä, että halutaan poistaa häpeä, joka liittyy omaan luonnolliseen karvoitukseen, karvojen poistamista ei olla kieltämässä eikä ketään sileäsääristä ole haukuttu esimerkiksi ällöttäväksi. Uskomatonta, että joku saa tästä muodostettua jonkun kauhean uhkakuvan sheivaajien tulevaisuudelle. Vähän sama kuin se, että jotkut heterot kokevat uhkaa, kun homoihin aletaan suhtautua positiivisemmin.

Siis ketä oikeasti kiinnostaa joidenkin karvoitus kuin muutamien nettimölisijöiden? Muutamaa vatipäätä ehkä, mutta ei mua ainakaan ole ikinä hävettänyt omat karvani ja ajelemattomuuteni, vaikka olen nuori nainen.  Suurinta osaa ei ole kiinnostanut mun tummat karvat tosielämässäkään. Tosin mulla ei ole tarvetta tehdä asiasta numeroa ja uhriutua, kuinka olen nyt paineiden uhri, vaan olen sitä mitä olen ja kannan karvani ylpeydellä. 

Vierailija
136/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa kumma kun en ole itse tähän törmännyt eikä kukaan ole mun karvoja kauhistellut...? Mutta joo, kai tämä on jotenkin rohkeaa ja erityistä vuonna 2020 esitellä omia kainalokarvoja. Täytyy vissiin itekin alkaa uhriutua omasta sheivaamattomuudestani, kun sillä saa näköjään otsikoita ja huomiota, mutta näh, taidan keskittyä kiinnostavimpiin asioihin kuin joihinkin ihokarvoihin.

Vierailija
137/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa muutama on ottanut tuon seksuaalisuuden kannalta, eli antanut hyväksyntänsä tai hyväksymättömyytensä naisen karvoille sen mukaan, miten se liittyy seksuaalisuuteen tai seksikkyyteen. "Karvat kertovat testosteronista, joka kertoo seksihaluista" "Karvat ovat kiihottavia." "Karvat ovat turn-off.". Itse lähes aseksuaalina pidän sitä melko ärsyttävänä. Minä haluaisin oppia olemaan häpeämättä karvojani ihan muuten vaan, en siksi että se olisi joku seksiin kelpaavuuskriteeri tai sitä pidettäisiin jonain seksihalujen merkkinä.

Ihan täysin heterona ihmettelen tätä samaa. Miksi täysin luonnollinen osa naisia ja naisten sosiaalinen paine sitä kohtaan pitää käsitel tuntemattomien miesten mieltymysten kautta?

Täälläkin useat ottaneet esille että toiset naiset ylläpitää painetta ajella karvat. Miehet ei liity tähän vaikka väkisin koitetaan taas tunkea mukaan keskusteluun.

Vierailija
138/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sallittujen karvojen tulisi olla mahdollisimman näyttävät. Tässähän on erittäin epärealistinen vaatimus. Pahimmillaan nainen siis käyttää huomattavasti aikaa ja suuria summia SEKÄ lisäkkeisiin ETTÄ sheivaamiseen. Vain koska MUUT ajattelevat, että "tuosta pitää leikata ja tuossa olla lisää jotta olet kaunis". Ja itse toki myös kun on siihen ehdollistunut. Ja kyse on lopulta tosiaan karvoista vaan.

Se, joka sanoo että itseni vuoksi vain, niin realistisestiko sheivaisitte autiolla saarella ja tekisitte jatkeita kaisloista jos kukaan ei ole näkemässä? En usko sekuntiakaan. Kyllä karvoihin sitoutuu ihmeen paljon merkityksiä.

On jokaisen oma valinta, käyttääkö kuinka paljon rahaa joihin lisäkkeisiin ja sheivereihin. Mä ostin joskus teininä jonkun halpis-lisäkkeen ja käytin äidin vanhaa sheiveriä. Enää en tartte niitäkään. En tunne ketään naista, joka käyttäisi jotain hiuslisäkkeitä. Suurin osa ei juuri meikkaa. Mutta ehkä elän sitten erilaisissa piireissä. :P

Vierailija
139/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviytyjät -sarjassakin hampaita harjataan jollain hiilellä ja hiuksia kammataan simpukoilla, mutta sheiverit on! Koska muuten varmaan katois katsojat.... yyh, Janni Hussi jossain karvasäärissä, ei pysty :D

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1032527e-429b-4c0b-8bad-018eee…

Perustelevat: "hammasharja ei ole sellainen esteettinen asia"...

Täysin järjetöntä! Hampaiden pesu on terveydestä huolehtimista, karvojen ajelu ei.

Mutta tässä tulee hyvin esille yleinen suhtautuminen naisten karvoihin, monille se on "iso asia" ja siksi tuotantoyhtiö tarjoaa tarpeettomat sheiverit muttei terveydelle tarpeellista harjaa.

Vierailija
140/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan täysin heterona ihmettelen tätä samaa. Miksi täysin luonnollinen osa naisia ja naisten sosiaalinen paine sitä kohtaan pitää käsitel tuntemattomien miesten mieltymysten kautta?

Täälläkin useat ottaneet esille että toiset naiset ylläpitää painetta ajella karvat. Miehet ei liity tähän vaikka väkisin koitetaan taas tunkea mukaan keskusteluun.

Mä olen se, joka täällä on ihmetellyt, mitä hävettävää tai ihmeellistä karvoissa on ja miksi jotkut haluavat tanssia joidenkin muutamien mölisijöiden mukaan.  Mun ajelemattomuus ei liity mitenkään seksiin, vaan ihan puhtaasti siihen, että tiedän karvojen suojaavan ihoa bakteereilta, tulehduksilta ja muilta pöpöiltä. Lisäksi se viestii terveydestä. Ihan sama, pitääkö joku seksikkäänä vai ei. Ilmeisesti pitää, kun miehiä kuitenkin riittää eikä kukaan ole juuri karvojani kommentoinut.