Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pupulandia-Jennin säärikarvat

Vierailija
01.07.2020 |

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/88fbbfc5-253f-4741-9b68-a917f683c195

Mitä mieltä? Itseäni hävettää myöntää että nämä kuvat aiheuttivat nolostumisen tunnetta. Miten luonnolliset naisen sääret voivat olla niin tabu vielä 2020?!?

Kommentit (445)

Vierailija
81/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yks hajlee miten karvaiset jalat on, jos aina kulkee housuissa.

Vierailija
82/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollen pidä säärikarvoja kurissa, ihoni alkaa kutista. Rasvaa on vaikea saada iholle, jos on jalat paksujen karvojen peitossa. Ulkonäkö on toissijainen juttu ja miehelle on se ja sama onko karvoja paljon, minimaalisesti tai ei lainkaan. Käytän epilaattoria ja sitten trimmailen niitä hiljalleen kasvavia karvoja. Sheivaus on kamalaa ja turhaa hommaa.

niinpä varmaan.

Miehenä tiedän aivan hyvin, että rasvan saa ihan hyvin iholle ja sen, että iho ei karvojen takia kutise.

Haluatko tulla mittelemään jalka-, reisi- ja vaikka percekarvoituksen määrästä? :) Näytän samalla miten rasvaus onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä housut jalassa?

Vierailija
84/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tää sitten kumminkin on sheivannut kainalokarvansa ja nyppinyt kulmakarvansa? Antais sitten kaikkien karvojen vaan rehottaa.

Minä sheivaan, koska haluan ja se on siistimpää. Minulla on todella tummat ja paksut karvat. Ajeltu sääri on nätimpi.

Onko ajeltu sääri nätimpi myös miehellä? Entä (kokonaan) ajeltu kulli?

Vierailija
85/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään ihmetellyt sitä että kaikkia muita vartalon karvoja naiset poistelee neuroottisesti, mutta käsikarvat jätetään luonnontilaan. Ja sehän on täysin ok, mutta mikä ihme on se logiikka? Miksi käsikarvat on yleisimmin ok?

Vierailija
86/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hameen kanssa karvat vaan ei sovi. Se näyttää rumalle.

Jos pitää housuja tai vaikka sortseja, niin se ei niin pahasti käy silmiin.

En voisi kuvitelalkaan laittavani lyhyttä hametta ja jättäväni säärikarvat ajamatta. Sama kun en laittaisi hihatonta paitaa jos en ole kainalokarvoja ajanut.

Sehän tässä on koko jujun juoni: meille on iskostettu, että NAISTEN karvat ovat rumia ja ällöttäviä, siksi ne "eivät sovi" mekon kanssa.

Sinulle tai jollekin muulle, se voi juurikin olla joku tuollainen juju mutta minusta se siis NÄYTTÄÄ RUMALLE.

Olen visuaalinen ihminen ja mulle tuollaisilla asioilla on enemmän väliä kuin vain joku opittu tapa.

Vähän sama asia kuin, että lähtisin meikattuna ja laitettuna ulos mutta olisin jättänyt kynnenalusiin multaa puutarhatöiden jälkeen tai hampaat pesemättä.

Jos eläisit kulttuurissa, jossa olisi normaalia, että naiset eivät ajele karvojaan, niin tuskinpa pitäisit niitä noin rumina. Kyllä kulttuuri ja yhteiskunnan normit muokkaavat meistä jokaisen katsetta yllättävän paljon. Vai koetko miestenkin ihokarvat yhtä rumina kuin naisten?

Vierailija
87/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika säälittävää että naiset saa tappouhkauksia säärikarvojen vuoksi. Mielenkiintoista sinänsä, että kainalot tuo nainen oli kuitenkin ajellut. Itselläni rehottaa sääret suurimman osan vuodesta mutta kyllä niitä tulee siistittyä jos rannalle tms. lähtee. Jotain jatkuvaa sokerointia en todellakaan jaksaisi.

Pitäisi olla ihan ok jos ei halua ajella sääriään. Kumma että tuherokarvojen ajelu on no-no ja heti alkaa pe do juttujen huutelu, mutta säärikarvojen ajelu ei tee aikuisesta maagisesti lasta.

Minä ajan kainalokarvani, koska ne alkavat haista hieltä liian pitkinä. Sama häpykarvoissa. Säärikarvat saavat kasvaa ihan rauhassa, koska niihin ei liity tällaisia kiusallisia ilmiöitä.

Kerro ihmeessä millä perusteellä häpykarvat alkavat haista, esimerkiksi ne 90% kaikista karvoista jotka ovat siinä häpykummulla? Kauanko ajattelit jatkaa mantraa "on oltava täysin posliini koska hygienia"?

Koen helpommaksi poistaa kaikki karvat kuin eritellä ne, jotka haisevat. Ja siis niissä haisee hiki, nivushiki, joka pinttyy niihin. Olen erittäin runsaasti hikoileva. Hygieenisempää varmaan olisi antaa kasvaa (limakalvojen kannalta), mutta se haju häiritsee minua ja jopa puolisoani. En ole niitä, jotka hokevat täällä "ajelen, koska se on hygieenisempää", eli haukut väärää puuta. Minun puolestani saisivat kaikki karvat kasvaa, jos ei olisi niitä hajuhaittoja.

Vierailija
88/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, kerrankin tällainen postaus naiselta, jolla on vaalea iho ja tummat karvat! Yleensä näissä näkee aina niitä, joilla hädin tuskin karvat erottuvat, ja sitten ollaan muka niin rohkeita...

Nostan hattua. Minulla on vielä tuosta voimakkaampi karvankasvu, enkä ole häpeästä vielä täysin päässyt eroon. Nypin kyllä myös kulmakarvoja, mutta rehottavat kulmakarvat eivät ole mikään tabu, joten on ihan ok että voi myös rehottaa. Säärten suhteen samaa huolettomuutta ei hyväksytä. Paitsi hentokarvaisilta.

Huonon itsetunnon vuoksi en siis uskalla itse kovin usein. Tulee liian pahamieli jos joku nauraa tai ilkkuu, muistuttaa yläasteajoista. Yritän kyllä olla rohkeampi ja tällaiset edelläkävijät auttavat!

Uskoisin, että aikuinen pääsee nopeasti yli pahasta mielestä kun ymmärtää sen, että ilkkuja tekee sen koska on itse heikompi. Nuorenahan sitä ei tajunnut vaan käsitettiin ilkkujat aidosta paremmiksi, kovemmiksi ja ihailtavemmiksi. Ei tajuttu mitenpäin asiat oikeasti ovat.

Vierailija
89/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa suloiset pörröjalat. Eivät naisella yhtään sen rumemmat tai epäsiistimmät kuin miehelläkään. Sheivatkaa tai älkää, en minä toista karvoihin katso.

Vierailija
90/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä housut jalassa?

Ei kai se aina johda seksiin, jos ottaa housut pois?

Sitä paitsi eihän niitä sääriä tarvitse seksipuuhissakaan katsoa, voi sammuttaa valot. Nainen tekee siitä sitten omat johtopäätöksensä jos tekee.

Vierailija
91/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondina en ole ikinä sheivannut, sillä myös karvani ovat aivan blondit eikä niitä edes ole säärissä, käsivarsissa eikä selässä oikeastaan yhtään. En ole tajunnut, että muilla voi olla noin paljon, siis muilla blondeilla suomalaisilla. Mutta onhan Pupulandian kulmakarvatkin tosi tummat, siinä kuin omani ovat ihan blondit. Mutta ei tietenkään tarvii sheivata!

Vierailija
92/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyj viidu! Fyyyy faaaan. Mullakaan ei ole tuollaisia säri karvoi ja olen sentäs mies.

Vierailija
93/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika säälittävää että naiset saa tappouhkauksia säärikarvojen vuoksi. Mielenkiintoista sinänsä, että kainalot tuo nainen oli kuitenkin ajellut. Itselläni rehottaa sääret suurimman osan vuodesta mutta kyllä niitä tulee siistittyä jos rannalle tms. lähtee. Jotain jatkuvaa sokerointia en todellakaan jaksaisi.

Pitäisi olla ihan ok jos ei halua ajella sääriään. Kumma että tuherokarvojen ajelu on no-no ja heti alkaa pe do juttujen huutelu, mutta säärikarvojen ajelu ei tee aikuisesta maagisesti lasta.

Minä ajan kainalokarvani, koska ne alkavat haista hieltä liian pitkinä. Sama häpykarvoissa. Säärikarvat saavat kasvaa ihan rauhassa, koska niihin ei liity tällaisia kiusallisia ilmiöitä.

Kerro ihmeessä millä perusteellä häpykarvat alkavat haista, esimerkiksi ne 90% kaikista karvoista jotka ovat siinä häpykummulla? Kauanko ajattelit jatkaa mantraa "on oltava täysin posliini koska hygienia"?

Koen helpommaksi poistaa kaikki karvat kuin eritellä ne, jotka haisevat. Ja siis niissä haisee hiki, nivushiki, joka pinttyy niihin. Olen erittäin runsaasti hikoileva. Hygieenisempää varmaan olisi antaa kasvaa (limakalvojen kannalta), mutta se haju häiritsee minua ja jopa puolisoani. En ole niitä, jotka hokevat täällä "ajelen, koska se on hygieenisempää", eli haukut väärää puuta. Minun puolestani saisivat kaikki karvat kasvaa, jos ei olisi niitä hajuhaittoja.

Ja siis muiden karvoitukseen en ota mitään kantaa, koska se ei millään tavalla kiinnosta minua. Jenniä voin sanoa ihailevani, että menee valtavirtaa vastaan noin rohkeasti. Minäkin menen säärikarvoineni, mutten ole julkisuuden henkilö.

Vastasin alun perin siihen, kun ihmeteltiin sitä, että kainalokarvat on kuitenkin ajellut. Samoin minäkin teen (ja häpykarvoille).

Vierailija
94/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jes, kerrankin tällainen postaus naiselta, jolla on vaalea iho ja tummat karvat! Yleensä näissä näkee aina niitä, joilla hädin tuskin karvat erottuvat, ja sitten ollaan muka niin rohkeita...

Nostan hattua. Minulla on vielä tuosta voimakkaampi karvankasvu, enkä ole häpeästä vielä täysin päässyt eroon. Nypin kyllä myös kulmakarvoja, mutta rehottavat kulmakarvat eivät ole mikään tabu, joten on ihan ok että voi myös rehottaa. Säärten suhteen samaa huolettomuutta ei hyväksytä. Paitsi hentokarvaisilta.

Huonon itsetunnon vuoksi en siis uskalla itse kovin usein. Tulee liian pahamieli jos joku nauraa tai ilkkuu, muistuttaa yläasteajoista. Yritän kyllä olla rohkeampi ja tällaiset edelläkävijät auttavat!

Uskoisin, että aikuinen pääsee nopeasti yli pahasta mielestä kun ymmärtää sen, että ilkkuja tekee sen koska on itse heikompi. Nuorenahan sitä ei tajunnut vaan käsitettiin ilkkujat aidosta paremmiksi, kovemmiksi ja ihailtavemmiksi. Ei tajuttu mitenpäin asiat oikeasti ovat.

Ei se ihan niin pahalta aikuisena enää tunnukaan, mutta kiusaaminen on jättänyt jälkensä itsetuntoon, sen osalta varmaan olen lähempänä sitä teinin tasoa kuin ns. normaalin aikuisen :(

Vierailija
95/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kauniilla ja voimalla naisella ei ole mitään väliä vaikka olisi kuinka karvainen. Mutta auta armias jos olet lihava ja/tai ruma nainen ja siihen päälle tuollaiset säärikarvat...

Mites muuten finnit ja ihohuokoset? Täysin luonnollisia joillakin mutta suurin osa niitäkin peittelee.

Vierailija
96/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummanvaaleana hyvin hennot ja vaaleat karvat reisissä, mutta polvesta alaspäin vahvemmat ja tummemmat karvat. Samoin käsikarvat vaaleat ja hennot. Ollaan jännän äärellä.

Vierailija
97/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tarpeellista ja herättelevää keskustelua!

Kiinnittikö muuten kukaan huomiota Jennin jalkoihin noin muuten (karvoista välittämättä)? Hän on aina vaikuttanut niin epätodellisen sirolta ja keijukaismaiselta, mutta näissä uusimmissa kuvissa vaikuttaisi, että jalat ja varpaat eivät ehkä olekaan ihan samaa paria muun olemuksen kanssa. Oli jotenkin helpottavaa huomata tämä :D.

Johtuisiko kuvakulmasta?

Vierailija
98/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärikarvat naisilla kamalat. Mitäpä minä näille tunteilleni voin. Itselläni on tosi karvaiset jalat ja en pidä niistä itsellänikään. Pakko myöntää että halut häviää heti jos naisella karvaiset jalat.

Vierailija
99/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella tarpeellista ja herättelevää keskustelua!

Kiinnittikö muuten kukaan huomiota Jennin jalkoihin noin muuten (karvoista välittämättä)? Hän on aina vaikuttanut niin epätodellisen sirolta ja keijukaismaiselta, mutta näissä uusimmissa kuvissa vaikuttaisi, että jalat ja varpaat eivät ehkä olekaan ihan samaa paria muun olemuksen kanssa. Oli jotenkin helpottavaa huomata tämä :D.

Johtuisiko kuvakulmasta?

Uusimmassa ig-storyssaan Jenni tästä mainitsikin, ettei ikinä ole jaloistaan hirveästi tykännyt ja niiden paksuutta on vauvapalstalla kommentoitu aiemminkin. Kuvakulmalla on tosi paljon merkitystä. Paljaat jalat istuessa näyttää toki hassumman muotoisilta kuin seistessä tummat kapeat housut ja korkkarit päällä.

Vierailija
100/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä housut jalassa?

Ei kai se aina johda seksiin, jos ottaa housut pois?

Sitä paitsi eihän niitä sääriä tarvitse seksipuuhissakaan katsoa, voi sammuttaa valot. Nainen tekee siitä sitten omat johtopäätöksensä jos tekee.

No juu, ei tasan tarkkaan johda seksiin jos housujen alta paljastuun karvaiset jalat. :D