Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pupulandia-Jennin säärikarvat

Vierailija
01.07.2020 |

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/88fbbfc5-253f-4741-9b68-a917f683c195

Mitä mieltä? Itseäni hävettää myöntää että nämä kuvat aiheuttivat nolostumisen tunnetta. Miten luonnolliset naisen sääret voivat olla niin tabu vielä 2020?!?

Kommentit (445)

Vierailija
101/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks tää sitten kumminkin on sheivannut kainalokarvansa ja nyppinyt kulmakarvansa? Antais sitten kaikkien karvojen vaan rehottaa.

Minä sheivaan, koska haluan ja se on siistimpää. Minulla on todella tummat ja paksut karvat. Ajeltu sääri on nätimpi.

Onko ajeltu sääri nätimpi myös miehellä? Entä (kokonaan) ajeltu kulli?

Ei ole, miehillä karvat on eri asia. Ihan sama mitä sinä ajattelet tai koko maailma ajattelee, minä pidän sileistä sääristä ja aion ajella säärikarvani tulevaisuudessakin. Se on minulle samanlainen rutiini, kuin vaikka hampaiden- tai hiustenpesu.

Vierailija
102/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jennin jalat kyllä minun mielestä mitkään isot eikä miehekkäät ole. Ihan hyvän näköiset minun mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sheivannut jalkoja enää vuosiin, tosin kasvaa vaan sellaista vaaleaa nukkaa joka hädintuskin näkyy auringossa.. mulle tuli aikuisena ihan yllätyksenä että useimmilla naisilla kasvaa tuollaiset ”miehekkäät” karvat jalkoihin :D

Sama juttu, sheivasin ekan kerran ehkä 25- vuotiaana kun ajattelin että kai ae kuuluu naiseuteen. Niin hennot ja vaaleat säärikarvat että tosiaan juuri ja juuri erottuu auringossa. Kainalokarvat olen ajanut kyllä jostain teini-iästä asti, mutta nekin ovat vaaleat ja onnettomat. Kumma kyllä hiukset on paksut silti. Mutta minäkin vasta aikuisena tajusin, että naisilla voi kasvaa vahvat säärikarvat ja jopa viiksikarvat.

Vierailija
104/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ajellut vuosiin mun tummia karvoja eikä juuri ketään ole asia kiinnostanut netissä eikä in real life., vaikka kuljen paljon hihattomissa paidoissa ja uin aktiivisesti. Ihan sama, mitä jotkut ajattelee. En tosin tajua, miksi siitä pitäisi tehdä joku erityinen numero.  Jokaisen oma asia.

Vierailija
105/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sheivaavat kohta näitä, joita haukutaan tekopyhiksi ja ulkonäkökeskeisiksi, jotka joutuvat selittämään miksi ajavat karvansa? Tää keskustelu on yhtä absurdi kuin tatuointiaiheet. Ne kellä ei ole, haukkuvat kovimpaan ääneen ja ne kellä on karvat luonnontilassa, eivät hyväksy yhtään sheivaamista.

Shame on me, Shame on you

Vierailija
106/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsuosittu mielipide varmaan, mutta haluan olla siisti ja minun siisteyteeni ei kuulu kainalo- tai säärikarvat, korkeintaan vain silloin ku on käytän karvat peittäviä vaatteita.

Nämähän ei kuulu tähän keskusteluun, mutta en myöskään ymmärrä mitä hienoa on kulkea ilman rintaliivejä tai käyttää pyllybikineitä, mutta makunsa kullakin.

Vierailija
107/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se menee usein niin, että naisen säärikarvoihin suhtaudutaan suopeasti kunhan ne on vaaleita, hentoja ja harvassa. "Jokainen tehköön mitä lystää." Mutta sitten kun karvoja onkin paljon ja ne on tummia ja paksuja, niin se onkin oksettavaa, kuvottavaa ja hyivittua.

Hassua, kun en ole ikinä itse kuullut koskaan suhtautuvan mun tummiin karvoihin näin. Mä en ole ajellut vuosiin eikä ketään miestä eikä naista asia kiinnosta, vaikka harrastan yhden yön juttuja paljon, käyn rannalla yms.

Vierailija
108/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pitkään ihmetellyt sitä että kaikkia muita vartalon karvoja naiset poistelee neuroottisesti, mutta käsikarvat jätetään luonnontilaan. Ja sehän on täysin ok, mutta mikä ihme on se logiikka? Miksi käsikarvat on yleisimmin ok?

En tiedä, sillä itse sokeroin käsikarvani.

Vierailija
109/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Säärikarvat naisilla kamalat. Mitäpä minä näille tunteilleni voin. Itselläni on tosi karvaiset jalat ja en pidä niistä itsellänikään. Pakko myöntää että halut häviää heti jos naisella karvaiset jalat.

Pienestä sun halut häviää. Nykymiehet on nyhveröitä. Ennen ei naiset ajelleet ollenkaan ja silti ei kuoltu sukupuuttoon.

Vierailija
110/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsuosittu mielipide varmaan, mutta haluan olla siisti ja minun siisteyteeni ei kuulu kainalo- tai säärikarvat, korkeintaan vain silloin ku on käytän karvat peittäviä vaatteita.

Nämähän ei kuulu tähän keskusteluun, mutta en myöskään ymmärrä mitä hienoa on kulkea ilman rintaliivejä tai käyttää pyllybikineitä, mutta makunsa kullakin.

Jep, vaikken itse ajele tummia karvojani enkä aina jaksa käyttää rintsikoita (olen vissiin tämän keskustelun perusteella jotenkin rohkea, mutta itse en pidä sitä mitenkään ihmeellisenä eikä juuri kukaan muukaan ole pitänyt todellisessa elämässä), niin mulle on täysin ok, jos joku muu haluaa ajella ja tykkää karvattomuudesta. Musta se on jokaisen oma asia. Ja jos joku ihmettelee, niin mitä väliä jonkun toisen mielipiteellä. Sun keho, sun päätös.

Vierailija
111/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pitkään ihmetellyt sitä että kaikkia muita vartalon karvoja naiset poistelee neuroottisesti, mutta käsikarvat jätetään luonnontilaan. Ja sehän on täysin ok, mutta mikä ihme on se logiikka? Miksi käsikarvat on yleisimmin ok?

Minulla on ollut lapsesta asti pitkät käsikarvat. Kauempaa katsottuna niitä ei aina huomaa, mutta läheltä katsottuna näkyvät selkeästi vaaleanharmaat, pitkät karvat. Monilla miehilläkään ei ole samalaisia käsikarvoja kuin minulla. Muistan äitini pohtineen ääneen kun olin ehkä kymmenenvuotias että pitäisikö karvoille tehdä jotakin. Pelkäsi ehkä että kiusattaisiin niiden takia. (Kyllä, minua myöhemmin kiusattiin, mutta ei koskaan käsikarvojen vuoksi!)

Olen useimmiten vuosien varrella jättänyt käsikarvani luonnontilaan. Saatan postaa karvat joskus harvoin, kun tulen yllättäen tietoiseksi käsikarvoistani (muun karvojen ohessa), esimerkiksi kesäaikaan kun käytän mekkoja ja toppeja. Kuitenkin suurimman osan aikaa ovat luonnontilassa. Kuitenkin sääri- ja kainalokarvoja häpeilen ja pelkään esitellä niitä jos en ole poistanut niitä tai jos pelkään että sänki näkyy.

Miksi käsikarvani sitten saavat olla useimmiten rauhassa? Luulen että se liittyy paitsi siihen että olen tottunut karvoihini lapsesta saakka, niin myös siihen, että naisten käsikarvat eivät ole samanlainen tabu kuin muu karvoitus. Tämä sen vuoksi, että harvemmin naisilla on kovin näkyviä käsikarvoja ylipäätään. Siksi niiden poistamiseen ja olemassaoloon ei suunnata samanlaista huomiota kuin muuhun karvoitukseen. Niiden poistamiseen ei ole syntynyt samanlaista sosiaalista painetta.

Vierailija
112/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on yks hajlee miten karvaiset jalat on, jos aina kulkee housuissa.

Seksiä housut jalassa?

Ei kai se aina johda seksiin, jos ottaa housut pois?

Sitä paitsi eihän niitä sääriä tarvitse seksipuuhissakaan katsoa, voi sammuttaa valot. Nainen tekee siitä sitten omat johtopäätöksensä jos tekee.

No juu, ei tasan tarkkaan johda seksiin jos housujen alta paljastuun karvaiset jalat. :D

Mulla on kyllä vientiä riittänyt, vaikka en sheivaa tummia karvojani. Ja olen ihan nuori nainen.

Vierailija
113/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan todella hattua Jennille tästä! Ja myönnän yllättyneeni kuvista. Tajusin myös, etten koskaan olet tosiaankaan nähnyt itseäni tuolla tavalla "luonnontilassa", vaan ahtaassa lokerossani sheivaillut ja stressannut karvojani puolet elämästäni. En tiennyt, että naisillekin voi kasvaa noin "miehekkäät" säärikarvat, vaikka se tuntuukin nyt ajatellen aivan typerältä vinoumalta.

Olen kyllä kiinnittänyt huomiota, jos jollain naisella on ollut selkeästi näkyvät säärikarvat. Jokin siinä nolottaa. Omat karvat nolottavat tietysti myös. Mediakuvastolla on valtava rooli tässä. Jotenkin karvoja tuskaillessa luulee aina, että on ainut, jota tämä koskee. Erityisesti bikiniraja aiheuttaa päänvaivaa, se on niin vittumainen sheivata, muttei luonnontilassakaan kehtaa antaa kesäisin rehottaa. Vaan olenko koskaan tiiraillut muiden bikinirajoja? En tosiaan.

Vierailija
114/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää säärikarvoista. Ne törröttää rumasti jopa sukkahousujen läpi, joten ajan ne pois kesäaikaan varsinkin.

Samoin kuin kainalokarvat.

Näin kerran Jumbossa naisen, jolla oli nätti kesähame mutta sääret oli paksun musta karvan peitossa. Se oli niin villi näky, että en halua itse koskaan näyttää niin järkyttävälle.

Vierailija
115/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Säärikarvat naisilla kamalat. Mitäpä minä näille tunteilleni voin. Itselläni on tosi karvaiset jalat ja en pidä niistä itsellänikään. Pakko myöntää että halut häviää heti jos naisella karvaiset jalat.

Siihen mitä kirjoittelet nettiin ja muille sanot, voit kuitenkin vaikuttaa. Se että sinulla menee jostain halut, ei ole syy kasvattaa muiden häpeää kyseisestä asiasta. Naisten arvo ei ole sinun haluistasi kiinni.

Tunteisiinkin voi jonkin verran vaikuttaa, jos opettelee ajattelemaan asioista eri tavalla. Ehkä jonain päivänä ei ole enää niin suuri kauhistus, kun näet jonkun naisen LUONNOLLISESSA karvoituksessaan.

Vierailija
116/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan todella hattua Jennille tästä! Ja myönnän yllättyneeni kuvista. Tajusin myös, etten koskaan olet tosiaankaan nähnyt itseäni tuolla tavalla "luonnontilassa", vaan ahtaassa lokerossani sheivaillut ja stressannut karvojani puolet elämästäni. En tiennyt, että naisillekin voi kasvaa noin "miehekkäät" säärikarvat, vaikka se tuntuukin nyt ajatellen aivan typerältä vinoumalta.

Olen kyllä kiinnittänyt huomiota, jos jollain naisella on ollut selkeästi näkyvät säärikarvat. Jokin siinä nolottaa. Omat karvat nolottavat tietysti myös. Mediakuvastolla on valtava rooli tässä. Jotenkin karvoja tuskaillessa luulee aina, että on ainut, jota tämä koskee. Erityisesti bikiniraja aiheuttaa päänvaivaa, se on niin vittumainen sheivata, muttei luonnontilassakaan kehtaa antaa kesäisin rehottaa. Vaan olenko koskaan tiiraillut muiden bikinirajoja? En tosiaan.

Minä en sheivaa bikinirajaa koska en voi sietää sitä hillitöntä kutkaa mitä sängystä tulee monta päivää sheivaamisen jälkeen. Ei tod ok sen arvoista. Muutama karva sieltä taitaa aina sojottaa mutta en jaksa enää välittää. Kuljen usein myös ilman rintsikoita.

Ap

Vierailija
117/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala. En tiennyt, että joillekin tulee ihan tummaa karvaa noin paljon. Omat säärikarvat on vaaleat ja vahaan silti säännöllisesti. Ei vaan näytä kivalta.

Vierailija
118/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuuheammat karvat kuin mulla, raavalla kolmekymppisellä miehellä. Onhan toi kammottava turnoff, mutta jokaisella on oikeus olla sheivaamatta.

Vierailija
119/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, sängystä=sängystä. Oikeinkirjoituksen korjaus...

Vierailija
120/445 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla karvoituksella varmasti genitaalialueen karvoituskin laskeutuu reisille asti tummina ja runsaina.

Ja iän myötä naisilla karvoitus pahenee vaan...

Nähty on.