Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pupulandia-Jennin säärikarvat

Vierailija
01.07.2020 |

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/88fbbfc5-253f-4741-9b68-a917f683c195

Mitä mieltä? Itseäni hävettää myöntää että nämä kuvat aiheuttivat nolostumisen tunnetta. Miten luonnolliset naisen sääret voivat olla niin tabu vielä 2020?!?

Kommentit (445)

Vierailija
221/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan valtavan hienoa, että jotkut eivät koe karvojen ajelua mitenkään vaivalloisena. Ja että joillain iho on vauvanpeppu ja karva haituvaa. 

Mutta kun te ette ole kaikki ihmiset tällä pallolla ettekä edes Suomessa. 

Ehkä osaatte visualisoida miehen, jonka poski ja leuka on sileä, huokoseton, sängetön ja pehmeä. Ja miehen, jonka ihossa on parranajon jälkeenkin jo melkein heti sänki näkyvissä ja karvatupet avoinna eikä iho ole todellakaan virheettömän näköinen. 

Jollekin miehelle kasvaa pehmeä karva ja jollekin vahvaa piikkiä. 

Vierailija
222/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vaalea ja mulla kasvaa huonosti karvaa. Vähän yllätyin Jennin sääristä, en oo tajunnut, että naisilla voi kasvaa noin paljon tummaa karvaa :o

Mä oon laiska sheivaaja ja edes koko talven sheivaamattomuuden jälkeen en olisi lähelläkään Jenniä :o

Jokainen tehkööt mitä haluaa.

Kunpa näkisit mun sääriturkit, noi Jennin on vielä vaaleat ja hennot niihin verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kaikilla naisilla kasva tuollaiset miehekkäät karvat. Ei ainakaan tämmösellä blondilla, jolla ei edes kainalokarvat meinaa kasvaa.

Olet sitten onnekas. Minä olen myös melko vaalea, "tummablondi". Kainaloissa ja säärissä on kello viiden sänki jos aamulla ennen töihin lähtöä sheivaa :D. Eli todellakin meitä naisia on joilla karvoja on paljon, ne ovat tummia, vahvoja ja kasvavat ihan helkkarin nopeasti. Mutta niin tekevät hiukset ja ripsetkin eli... :)

Minä olen aina ihmetellyt, miten jollain ihmisellä voi olla kainalo sen näköinen, ettei siinä ole koskaan kasvanut yhtään karvaa. Omassani on jotenkin sellainen rosoinen pinta vaikka heti karvanpoistonkin jälkeen, että näkee, että karvaa on juuri poistettu/juuri tulossa lisää. 

Eivät nuo jankkaajat tajuakaan miten onnekkaita ovat. 

Vierailija
224/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan mä ainoa, jonka mielestä Jennin sääret ei kuvissa ole kovin karvaiset. Näkisittepä mun sääret :) 

Vierailija
225/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kaikilla naisilla kasva tuollaiset miehekkäät karvat. Ei ainakaan tämmösellä blondilla, jolla ei edes kainalokarvat meinaa kasvaa.

Nuo jalkakarvat on naisen, ei miehen. Jalkakarvoitus voi olla miehistä tai naisista, riippuen kummalla sukupuolella ne kasvavat. Sinun karvasi eivät ole millään uniikilla tavalla enemmän "naiselliset", kyse on pigmenttiperimästä eikä siitä onko nainen vai mies! Milloin tämä menee teille koteloon?

Ovatko espanjalaiset ja italialaiset (kaunottaret) sinusta miehisiä naisia? Vähän niinku vähemmän naisia kun sinä ihana pohjolan tyttönen?

T. Mies

Vierailija
226/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten onnekas. Minä olen myös melko vaalea, "tummablondi". Kainaloissa ja säärissä on kello viiden sänki jos aamulla ennen töihin lähtöä sheivaa :D. Eli todellakin meitä naisia on joilla karvoja on paljon, ne ovat tummia, vahvoja ja kasvavat ihan helkkarin nopeasti. Mutta niin tekevät hiukset ja ripsetkin eli... :)

Minä olen aina ihmetellyt, miten jollain ihmisellä voi olla kainalo sen näköinen, ettei siinä ole koskaan kasvanut yhtään karvaa. Omassani on jotenkin sellainen rosoinen pinta vaikka heti karvanpoistonkin jälkeen, että näkee, että karvaa on juuri poistettu/juuri tulossa lisää. 

Eivät nuo jankkaajat tajuakaan miten onnekkaita ovat. 

Jep, yhdellä kaverilla on photoshopatun sileät kainalot, kuulemma kerran parissa viikossa joku yksittäinen haituva ilmestyy... Just :D. Mulla on tosiaan yhdessä päivässä semmoinen sänki josta saa jo esim. pinseteillä kiinni ihan helposti!

Vierailija
227/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo jalkakarvat on naisen, ei miehen. Jalkakarvoitus voi olla miehistä tai naisista, riippuen kummalla sukupuolella ne kasvavat. Sinun karvasi eivät ole millään uniikilla tavalla enemmän "naiselliset", kyse on pigmenttiperimästä eikä siitä onko nainen vai mies! Milloin tämä menee teille koteloon?

Ovatko espanjalaiset ja italialaiset (kaunottaret) sinusta miehisiä naisia? Vähän niinku vähemmän naisia kun sinä ihana pohjolan tyttönen?

T. Mies

Olisit nyt ollut vielä asteen solidaarisempi ja sisällyttänyt naisiksi myös vähän rumemmat eteläiset naiset. Mutta onko niin, että vain kaunottaret ovat naisia, karvoineen tai karvoitta?

Vierailija
228/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut talven ajelematta ja sitten kiusoitellen esittelin karvakoipia miehelle, että ootkos ikinä nähnyt naisella tällaisia :D Järkyttyneenä vastasi, että ei ole...

Vierailija
229/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Olisit nyt ollut vielä asteen solidaarisempi ja sisällyttänyt naisiksi myös vähän rumemmat eteläiset naiset. Mutta onko niin, että vain kaunottaret ovat naisia, karvoineen tai karvoitta?

Naisia kaikki tyyni. Pointti oli se, että tämä uniikkipohjolan tyttö leimaa itseään ikäänkuin naisellisemmaksi (kauneus, epämiehisyys) sen perusteella miten hennot ja vaaleat karvat hänellä kasvaa.

T. Mies

Vierailija
230/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en halua sanoa muuta kuin tyylikkäät karvat. Ja siis tarkoitan tätä ihan oikeasti. Olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että Jenni on yksi Suomen kauneimmista naisista. Hän on kuin joku jumalaisen kaunis pariisitar. 

Vierailija
231/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonkohan mä ainoa, jonka mielestä Jennin sääret ei kuvissa ole kovin karvaiset. Näkisittepä mun sääret :) 

Toivottavasti ei tarvitse nähdä.

Vierailija
232/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo, eletään vuotta 2020. Pitääkö tällaisesta aiheesta oikeasti aloittaa keskustelu?

Ai että vuonna 2020 pitää alkaa epäsiistiksi ja ällöttäväksi Menkkavertaa ja karvoja ja kaikkee - yökk. Erittäin ruma ja vastenmielista on katsoa näitä feministien likaisia varpaankynsiä. Omasta ulkonäöstä huolehtiminen on kunnioitus itsensä ja puolisoa kohtaan. Ei kiitos.

Vierailija
233/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity otsikon aiheeseen, mutta tietääkö kukaan, seurusteleeko tuo Jenni vielä sen miehensä kanssa?

Vierailija
234/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en halua sanoa muuta kuin tyylikkäät karvat. Ja siis tarkoitan tätä ihan oikeasti. Olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että Jenni on yksi Suomen kauneimmista naisista. Hän on kuin joku jumalaisen kaunis pariisitar. 

Naisena olen ihan samaa mieltä, että tuo Jenni on kyllä niin kaunis, ettei siinä jalkakarvojakaan paljon edes huomaa! 

Vierailija
235/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ajallut sääreni viimeksi yläasteella, nykään olen 20 vuotias. Surullista, että vielä tänä päivänäkin on normi olla karvaton ja meitä jotka emme sheivaa pidetään jotenkin epäsiisteinä. Jokaisella on oikeus olla sheivaamatta tai sheivata, ihan oma päätös. Jos joku mun karvoistani mielensä pahoittaa niin se kertoo enemmän hänestä itsestään kuin minusta.

Ja feminismitsensuurin ansiosta jokaisen tällaiseen kommenttiin ilmestyy HETI viereen lisä-yläpeukku, kun painaa alapeukkua.

Vierailija
236/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jonkun toisen ihmisen karvat? Miksi niihin pitää muiden puuttua? Esim. Jennin jalat on ihan tavalliset jalat, karvoilla tai ilman. 

Mua ei ainakaan kiinnosta tuhlata aikaa (ja rahaa) johonkin turhanpäiväiseen karvanpoistoon. Ei paljon kiinnosta viettää koko iltaa suihkussa. Ja kyllä, käyn joka ikinen päivä suihkussa ja pesen pitkät paksut hiukseni, mutta karvojen ajelu ei vaan kiinnosta. 

Vierailija
237/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut paikka missä itselläni kasvaa karva vahvana on toosa, ja kyllä se toosan siistiminen ärsyttää ihan vietävästi (eikä minulla riitä pokka jättää bikinirajoja ajelematta). Voin vaan kuvitella miten rasittavaa jatkuva karvojen poisto on niiden  mielestä joilla on vahva karvojen kasvu myös jaloissa tai kainalossa. Kokeilkaa itse miehet pitää itsenne täysin karvattomana vaikka vuoden ajan. Voi siinä vaiheessa mielipiteet vaihtua. 

Ja joo, mulla oli 1 eksä joka ajoi mm kaikki rintakarvat ja genitaalikarvat pois. Ei silti vaatinut missään vaiheessa karvattomuutta minulta. Eikä hänkään poistanut itseltään esim niitä jalkakarvoja tai käsikarvoja. 

Hmmm, en koe karvojen poistoa millään tavalla rasittavana. Teen sen siis joka aamu suihkussa, aikaa menee 20 sekuntia kainaloihin, ja maksimissaan yksi minuutti sääriin. Bikiniraja muutamalla vedolla eli taas puolisen minuuttia? En tiedä mitä rituaaleja muut tekevät kun valittavat että se vie aikaa, mutta itselleni hampaiden pesuunkin menee tuplasti sama aika päivässä. Pidän sileästä tunteesta joten siksikin tuota teen, olen sinkku eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä miehet ajattelevat.

No, kiva homma sinulle. Itselläni on erittäin herkkä atooppinen iho ja kestää todella huonosti mitään karvanpoistokeinoja. Jos olisi rahaa kävisin valoimpulssihoidossa noiden bikinirajojen kanssa. Kainalot ei onneksi ärsyynny itsellä höyläämisestä joten poistan kainalokarvat kyllä säännöllisesti (koska itselläni alkaa hiki haista jos on yhtään kainalokarvoja), mutta muiden karvojen poistaminen tuskaa ja niin on todella monille muillekin naisille. 

T: se ketä lainasit

Vierailija
238/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuinen eukko. Mikä oli ideana laittaa sivulle samoja kuvia. Esimerkiksi tuo jalkojen lähikuva. Ihan sama kuva oli laitettu kolmeen kohtaan.

Vierailija
239/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin onnitella kaikkia teitä muiden säärikarvojen kyttääjiä: teillä on asiat todella hyvin kun on aikaa ja energiaa tuijotella karvoja.

Vierailija
240/445 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko Jenni itse vai muuten vain sokea? Etkö näe noita valtavia silmäpusseja joka kuvassa? Täysin tavallisen näköinen tusinanainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi