Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että ottaa hermoon, kun mies huomauttelee mun painosta

Vierailija
16.04.2013 |

Vaikka hänen oma lapsensa on selvästi pullukka. Hän kehtaa tehdä tätä silloinkin, kun syömme lapsen kanssa pöydässä. Eli vaikka sanoo vihaisesti:  " Eikähän se yks leipä sit riittänyt" "Sä kulutat meistä vähiten, et vieppä se lautanen jo pois". Kaiken lisäksi en ole mitenkään suuriruokainen tai lihava vaan 174/63.  Hänen tyttönsä sitten nauraa näille kommenteille ja sanoo esim. *** syö liikaa. Koen tämän suoranaisena kiusaamisena. Joudun syömään päivittäin salaa. Lapsena isäni harrasti samanlaista huomauttelua. Hänellä taka.ajatuksena oli selvästi se, että hän sai ruokaa siten enemmän.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Juu idioottimaistahan on purkaa kiukkuaan muhun. Ja kyllä tyttö kohta tajuaa, että ne on tarkoitettu hänelle/kin.

Vierailija
22/28 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin mainitsen jotain kautta vaimolleni kertyvästä painosta, yli kymmenen kiloa liikaa. Pikku "heittoja" silloin tällöin, muuten varmaan ois turvonnu ku syöttiläsporsas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 16:09"]

Kyllä minä ainakin mainitsen jotain kautta vaimolleni kertyvästä painosta, yli kymmenen kiloa liikaa. Pikku "heittoja" silloin tällöin, muuten varmaan ois turvonnu ku syöttiläsporsas.

[/quote]

Vaan tässäpä ei ollut kyse siitä, että painoa olisi "liikaa", vaan ap on ihan hoikka nainen.

Vierailija
24/28 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Osaatko lukea? Ap:llahan EI ollut ylipainoa ja kymmenessä vuodessa hänelle on tullut vain muutama hassu kilo painoa.

Ja toivottavasti mainitset vaimollesi edes asialliseen sävyyn asiasta. Vai pitäisiköhän omallekin ukolle alkaa vähän väliä muistuttelemaan, että kylläpä kulta oletkin alkanut muistuttaa sikaa.

Vierailija
25/28 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja sun pikku "heittosi" ovat luultavasti yksi syy vaimosi painon lisääntymiseen, kun heitoillasi nakerrat hänen itsetuntoaan. Toivottavasti vaimosi jossain vaiheessa havahtuu ja lähtee läiskimään.

Vierailija
26/28 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 13:51"]

Vaikka hänen oma lapsensa on selvästi pullukka. Hän kehtaa tehdä tätä silloinkin, kun syömme lapsen kanssa pöydässä. Eli vaikka sanoo vihaisesti:  " Eikähän se yks leipä sit riittänyt" "Sä kulutat meistä vähiten, et vieppä se lautanen jo pois". Kaiken lisäksi en ole mitenkään suuriruokainen tai lihava vaan 174/63.  Hänen tyttönsä sitten nauraa näille kommenteille ja sanoo esim. *** syö liikaa. Koen tämän suoranaisena kiusaamisena. Joudun syömään päivittäin salaa. Lapsena isäni harrasti samanlaista huomauttelua. Hänellä taka.ajatuksena oli selvästi se, että hän sai ruokaa siten enemmän.

Kertakaikkiaan kummallista. Ala-arvoista käytöstä mieheltäsi,onko aina ollut tuollainen,jos niin miksi olla yhdessä. Ja jos sulla on ylipainoa niin ilman huomautteluakin se kannattaa jo pudottaa.

[/quote]

Vierailija
27/28 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:llä koko kymmenen vuotta ollut samanlaista vai miten tuollainen huomauttelu on mahdollista? Ettet normaalipainoisena aikuisena kehtaa syödä itseäsi kylläiseksi? Vallankäyttöä vai mitä ihmettä?

En voisi kuvitellakaan, että mieheni puhuisi minulle tuohon sävyyn! Olen nyt aika samoissa mitoissa kuin ap mutta ollut paljon painavampikin välillä. Yhtä ainoaa kertaa mies ei siitä huomauttanut ja jos olisi niin olisin todella loukkaantunut vaikka olisikin ollut syytä laihduttaa.

Minusta tässä ei siis ole lainkaan kyse kenenkään painosta vaan millaisen kohtelun ap hyväksyy parisuhteessaan.

Vierailija
28/28 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ei ole aina huomautellut. Päinvastoin ihan alussa hän kehui ulkonäköäni. Sitä en ole kuullut enään vuosiin. Tuota syömisestä huomauttelua on kestänyt n.3 vuotta. Mutta vuoden aikana se on vain kiihtynyt. Tuntuu että jokainen suupala hänen nähtensä on rikos. Hänen tyttönsä asuu meillä nykyään vakituisesti ja kuulee käytännössä aina nämä hänen huomauttelut. Tyttö tosiaan on 157/61