Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet, tähdet 2020 Official

Vierailija
01.07.2020 |

Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html

Kommentit (7208)

Vierailija
7141/7208 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hieno kausi! Ja saatiin karismaattinen, taitava, monipuolinen, hauska, sympaattinen voittaja.

Erityisen mahtavaa oli, kun nuori mies toi esiin, kuinka kivaa perhe-elämä on. Hienoa!

Symppis.

Sanoin tämän ihan vilpittömästi. Liian moni suomalainen nuori mies ei halua perhettä, ei seurustelua, ei miettiä perheen toimeentuloa.

Miksi pitäisi haluta? Ei se ole kaikkien juttu. Mä olen nainen enkä halua perhettä enkä seurustella. Miksi se on jotenkin huonompi valinta kuin se, että valitsen perheen perustamisen? Parempi niin, ettei väkisin hanki lapsia ja kumppania vain, koska "pitää", sillä aiheutetaan todennäköisesti lähinnä vahinkoa perheelle. Ja sitten valitetaan täällä, kun miestä ei kiinnosta. Ei sillä, arvostan yhtä lailla Konstan valintaa ja hän selkeästi on halunnut perheen ja kantanut siitä vastuunsa. Muttei ole yhtään huonompi valinta valita toisin. Nyt työmarkkinatkin ovat niin epävarmat.

Vierailija
7142/7208 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hieno kausi! Ja saatiin karismaattinen, taitava, monipuolinen, hauska, sympaattinen voittaja.

Juuri näin. Konstahan oli selvästi paras, ei siitä ollut epäselvyyttä enää aikoihin. Konstalla on kuitenkin sama ongelma kuin Diandralla, lahjakkuutta on vaikka muille jakaa, mutta mikä olisi se OMA juttu ja kuka tekisi ne oikeat biisit.

Jospa nyt odotetaan ensin hänen levyään ja tulevia kuvioitaan. Vielä on liian aikaista sanoa, onko hän Diandra kakkonen vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7143/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsta Iltasanomissa:

– Tällaisella alalla, missä oikeastaan kaikki on epävarmaa, kotipesän tuki on kaikki kaikessa. En mä muuten olisi tässä.

– Uskon sen johtuvan muuntautumiskyvystäni. Olen vuosien keikkailun aikana oppinut mukautumaan erilaisiin ympäristöihin. Heittäytyminen erilaisiin tyyleihin oli minulle ehkä helpompaa kuin muille artisteille, muusikko pohtii.

– Yleisön ottaminen haltuun on ollut minulle myös luontaista. Aluksi tv-kameroille flirttailu tuntui hassulta, mutta pian olin siinäkin kuin kala vedessä, hän jatkaa virnistäen.

Konsta haluaa julkaista lisää sinkkuja ja albumin.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006674125.html

Vierailija
7144/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvin Instastoryissä on klippi Konstan kiitospuheesta ohjelman tiimille.

Vierailija
7145/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konsta Iltasanomissa:

– Tällaisella alalla, missä oikeastaan kaikki on epävarmaa, kotipesän tuki on kaikki kaikessa. En mä muuten olisi tässä.

– Uskon sen johtuvan muuntautumiskyvystäni. Olen vuosien keikkailun aikana oppinut mukautumaan erilaisiin ympäristöihin. Heittäytyminen erilaisiin tyyleihin oli minulle ehkä helpompaa kuin muille artisteille, muusikko pohtii.

– Yleisön ottaminen haltuun on ollut minulle myös luontaista. Aluksi tv-kameroille flirttailu tuntui hassulta, mutta pian olin siinäkin kuin kala vedessä, hän jatkaa virnistäen.

Konsta haluaa julkaista lisää sinkkuja ja albumin.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006674125.html

No yllätys! Tietenkin haluaa.

Vierailija
7146/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan kausi. Pakko se on myöntää että kyllä Konsta ansaitsi voittonsa.

Vierailija
7147/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hietanen vaikuttaa olevan erittäin tyytyväinen Konsta Hietaseen ja kehuu itseään mielellään. Hyvä.

Vierailija
7148/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, miten äänet jakautuivat Konstan ja Suvin kesken.

Vierailija
7149/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hietanen vaikuttaa olevan erittäin tyytyväinen Konsta Hietaseen ja kehuu itseään mielellään. Hyvä.

Missä hän on muka itseään kehuskellut? Nöyrä ja vaatimatonhan hän on, ja arvostaa myös kilpakumppaneitaan.

Vierailija
7150/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää, miten äänet jakautuivat Konstan ja Suvin kesken.

Niinpä. Maikkarin kausilla aina kerrottiin finaalissa äänestysprosentit.

Vierailija
7151/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä hän on muka itseään kehuskellut? Nöyrä ja vaatimatonhan hän on, ja arvostaa myös kilpakumppaneitaan.

Esimerkiksi Iltalehden haastattelussa kehuu tehneensä ihan kolmea työtä samaan aikaan, mutta mestarillisesti kesti senkin rääkin. Nöyrä ja vaatimaton eivät ole ensimmäiset sanat, jotka hänestä tulee mieleen. Mies lähentelee jo neljänkympin ikää.

Vierailija
7152/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että on tuo Madetojan lukio Oulussa kova koulu kasvattamaan musiikin ammattilaisia. Suvi Teräsniskan lisäksi kasvatteja ovat  mm. Johannat Kurkela, Pakonen ja Iivanainen, Aallon sisarukset, Ellinoora, Mitra, Teemu Roivainen jne. jne.

Vierailija
7153/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Iltalehden haastattelussa kehuu tehneensä ihan kolmea työtä samaan aikaan, mutta mestarillisesti kesti senkin rääkin. Nöyrä ja vaatimaton eivät ole ensimmäiset sanat, jotka hänestä tulee mieleen. Mies lähentelee jo neljänkympin ikää.

No ei hän kyllä miltään ylimieliseltäkään vaikuta. Miksi ei välillä saisi kehua itseään? Hänellä on vain hyvä itsetunto, kuten tuosta voi päätellä.

Vierailija
7154/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa kertoa tehneensä syksyllä kolmea työtä ja että se oli rankkaa ja että selvisi siitä hyvin. Hyvin tehdystä työstä jokainen, myös Konsta, voi olla ylpeä. Jos tuntee, että on antanut kaikkensa ja onnistunut, se on hieno tunne ja antaa positiivista virtaa pitkälle tulevaisuuteen. Konstan vaimo sanoi myös kauniisti haastattelussaan että hän pyrkii mahdollistamaan Konstalle aikaa olla perheensä kanssa, joka on kuitenkin Konstalle se tärkein juttu. Siinä on pariskunta, joka tekee työtä parisuhteensa ja perheensä eteen ja jotka arvostavat toisiaan ja yhdessäoloa perheenä. Hienoa, että välillä saa lukea tällaisistakin julkkisperheistä.

Vierailija
7155/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Konsta on hyvinkin nöyrä ja vaatimaton. On monta kerta sanonut, että hänellä on käynyt hyvä tuuri, kun tällaisena vuonna riittää töitä, jolloin monet esittävät taiteilijat tuskailevat työttöminä. On monta kertaa kisan aikana sanonut, että on oppinut kanssakilpailijoiltaan paljon ja ohjelman tekemisestä paljon jätettä siitä on hyötyä hänelle tulevaisuudessa. On sanonut, että kritiikistä voi oppia paljon. Kiitti myös eilen työryhmää siitä, että on saanut olla mukana ohjelmassa.

Vierailija
7156/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä kun monessa paikassa on nyt puhuttu Konstan itsekkyydestä (siis eri keskustelualustoilla). Konsta ei ole itsekästä nähnytkään, aina ollut sympaattinen jalat maassa-tyyppi. Eikä tuon ikäisenä enää hattuun hirveän helposti nousekkaan. Hän osaa arvostaa pieniä asioita, ja perhettään. Myös yksi ainoista Tähdet tähdet-kilpailijoista, joka jatkuvasti muisti painottaa ja kiittää bändiä ja sen merkitystä esityksissä. Jokainen artisti on takuulla joskus kehunut itseään haastatteluissa, ja se on ihan normaalia. Ja kyllä Konsta saakin olla ylpeä itsestään tämän 10-viikkoisen varmasti myös kuluttavan rupeaman jälkeen. Hyvä Konsta!

Vierailija
7157/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hieno finaali. Molemmilla artisteilla hienoja esityksiä! Symppiksiä molemmat, Konsta sekä Suvi.

Vierailija
7158/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo Suvin vilpitön ilo Konstan puolesta kun Konsta julistettiin voittajaksi! Näytti hymyilevän jopa enemmän kuin Konsta itse, toki Konsta saattoi olla häkeltynyt voitosta aluksi, koska kyllä häneltäkin hymy pian irtosi. Suvi vaikuttaa empaattiselta ihmiseltä, todellinen symppis!

Vierailija
7159/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tuo Suvin vilpitön ilo Konstan puolesta kun Konsta julistettiin voittajaksi! Näytti hymyilevän jopa enemmän kuin Konsta itse, toki Konsta saattoi olla häkeltynyt voitosta aluksi, koska kyllä häneltäkin hymy pian irtosi. Suvi vaikuttaa empaattiselta ihmiseltä, todellinen symppis!

Niin, Suvi osaa arvostaa Konstan ammattitaitoa ja Konstaa ihmisenä ja toivoa hänelle kaikkea hyvää. Se kertoo paljon Suvista, mutta se kertoo paljon myös Konstasta, millainen hän on ihmisenä ja miten suhtautuu toisiin ihmisiin.

Vierailija
7160/7208 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa on hauskoja videoita Konstan tenavatähti-ajoilta, mm. esitys, jossa hän esittää laulun Yleisessä saunassa. Pojalla taitaa olla siinä äänenmurros menossa kaikkine kiekaisuineen.

Ei voi kuin ihmetellä, millaisia aikuisten kappaleita lapsitähdet laitetaan laulamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi