Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Suvi näytti ihan Alannah Mylesiltä.
Suvi muistuttaa sitä Twin peaksin näyttelijää..
Valitseeko ne itse biisinsä? Ainakin Suvi valitsi kivan biisin. Samaa ei voi sanoa Konstasta tai Hannasta. Vaikka ihan hyvin nekin veti.
Kaiholla muistelen Olivia Newton-Johnin vetoa kun tätä Suvin esitystä katselee. Suvista ei saa viekoittelevaa ja vahvaa näistä millään.
Suvi vetää varmanpäälle. Hyvin vetää, mutta tässä vaiheessa kaipaisin enemmän.
(Taas äänessä nyt särisee)
Mikä noita mikkejä vaivaa? Vai onko se vaan mun telkkari?
Annin rääkyvä ääni yhdistettynä sähköiseen sirinään... Tsiisus, korjatkaa nuo ääniongelmat!
Suvi rikkoi taas tv-äänet niinkuin viimeksikin.
Suvi on laulajana täydellinen, mutta hieman tylsä. Toki monin verroin parempi kuin Konstan esitys. Hanna silti ylivoimaisesti paras.
Suvin laulu on vaan niin hienoa! Minkäs sille voi, että ohjelman koreografi ei ole kovin kekseliäs.
Hanna on ihan ok, voisi mennä Konstan kanssa finaaliin. Suvi on Tylsä.
Joku taas yritti sabotoida Suvin esitystä rikkomalla äänet.
Vierailija kirjoitti:
Kaiholla muistelen Olivia Newton-Johnin vetoa kun tätä Suvin esitystä katselee. Suvista ei saa viekoittelevaa ja vahvaa näistä millään.
Viekoitteli ainakin minua.
-M37-
Vierailija kirjoitti:
Taas meni ääni.
Mikähän ongelma nelosella on kun ei ole ensimmäinen kerta kun äänentoisto tökkii Tähdet Tähdet ohjelmassa?
Taas meni ääni.