Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Vierailija kirjoitti:
Olipas ihanan energinen tuo Konstan Soul-veto! Kivaa vaihtelua kun yleensä Konsta on ollut enemmän paikallaan laulaessa. Veti kyllä tämänkin genren taitavasti.
Konsta mainitsi turnausväsymyksestä, mutta sitä ei kyllä Konstasta huomannut!
Evelinalla ei oo mitään järkevää sanottavaa. Näyttiihan siltä, että hän olis pyytänytkin etukäteen ettei hänen tartteis paljon puhua, kun Heikki haastatteli aina ensin Mikon ja Annin ja sitten vaan pikaisesti Evelinan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa Konstan tie-video
Konsta - Tie
27.12.2017
Säv. ja sanat: Konsta Hietanen
Ohjaus: Tuukka Temonen
- Ihan oikeastiko joku luulee, ettei tätä Konsta tyrkytystä ole suunniteltu vuosia ja lanseerattu ammattimaisesti. Kaikki nämä tsiljoonat artikkelit lehdissä, hypen luominen ja tarinan rakentaminen? - yritys väittää että kylmiltään harrastelijana laulaa Nessun Dorman ja sitten käy ilmi vuosien klassisen laulun opinnot ja osallisuus klasari-kiertueelle.
Konstahan sanoi jossain haastattelussa että heidän lapsensa ovat Temosten lasten kanssa samassa koulussa. Kai Lahdessa muutenkin melkein kaikki tuntevat toisensa.
:D:D Juu, kaikki yli 100 000 lahtelaista ilman muuta tuntevat toisensa. Ihan kuin Lahti olisi joku tuppukylä maaseudulla :D
Lahdessa asuneena ja sieltä noita piirejä tuntevana voin sanoa, että kyllä siellä lähes kaikki teatteri- ja musiikkialan ihmiset tuntee toisensa.
Teatteripiirit ovat ihan pikkuisen eri asia kuin kaikki lahtelaiset....
Huoh täytyy nyt halkoa hiuksia. Mutta kyllä siellä Lahdessa yllättävän pienet piirit muutenkin on, vaikka ei ole Suomen mittakaavassa pienin kaupunki.
Varmaan onkin jos siellä kymmeniä vuosia asuu. Eipä Suomessa sellaista kaupunkia olekaan, missä ei olisi pienet piirit.
Mä asuin siellä kyllä vain puolitoista vuotta. En tykännyt paikasta.
"Elokuvassa näyttelevä Konsta Hietanen on perhetuttu Temosten kanssa. ”Lapsiamme on samoissa päiväkodeissa ja kouluissa”, Hietanen naurahti vierellään vaimo Aami Hietanen."
https://seura.fi/viihde/julkkikset/sebastian-rejman-toivoo-tyyneytta-ko…
Rock'n roll jakson vieraileva tuomari on Erja Lyytinen.
Eikö voi mitenkään olla niin, että moni on oikeasti kiinnostunut Konstasta eikä takana välttämättä ole mitään mystistä koneistoa? Että seuraajamäärät nousee puolella ja Wikipedia-hautkin ovat vain jotain salaliittoa? Että kun viimein saa nimeä ja omaa osaamista näkyville, niin siitä ei saisi palkita?
Joo, on toki totta, että Konsta on ollut nyt aika paljon esillä oopperajakson jälkeen ja siinä on hyvä olla varovainen, ettei ihmiset kyllästy. Mut kyllä ihan munkin lähipiirissä on moni kiinnostunut Konstasta jo ihan ekoista jaksoista lähtien ja ihan miehiäkin. Jos hän lapsena sai jo ihmiset puolelleen, miksi hän aikuisena ei voisi tehdä samaa? Suomessa ei ole muutenkaan pahemmin tullut kiinnostavia miesartisteja, naisia sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole muutenkaan pahemmin tullut kiinnostavia miesartisteja, naisia sitäkin enemmän.
Tästä olen kirjoittanut tähän ketjuun aiemmin. On aivan mahtavaa, että kerrankin saadaan esiin kiinnostava miesartisti, Konsta Hietanen. Kaikkien näiden Sannien, Evelinojen, Ellinoorien, Iltojen, Nelli Matulojen, Jannika B:n ym. ym. ym. jälkeen.
Ja sama jankutusmylly lähti taas jauhamaan Wikipedia-hakuineen ja sometykkäyksineen... Lopetan tämän ketjun lukemisen (jo on aikakin) ja varmaan myös koko sarjan seuraamisen, kun on niin ennalta-arvattavaksi ja epämielenkiintoseksi mennyt. Sama se, kuka voittaa. Noilla katsojaluvuilla ei mitään koko kansan suosikkia tehdä, vaikka kuinka saman konsernin Ilta-Pulu mainostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sama jankutusmylly lähti taas jauhamaan Wikipedia-hakuineen ja sometykkäyksineen... Lopetan tämän ketjun lukemisen (jo on aikakin) ja varmaan myös koko sarjan seuraamisen, kun on niin ennalta-arvattavaksi ja epämielenkiintoseksi mennyt. Sama se, kuka voittaa. Noilla katsojaluvuilla ei mitään koko kansan suosikkia tehdä, vaikka kuinka saman konsernin Ilta-Pulu mainostaisi.
Miksi sitten sun täytyy jatkuvasti jankata täällä, kuinka Konsta ei oikeasti kiinnosta ketään, levy-yhtiöt vaan on kaiken takana yms.? Ok, sun ei tartte tykätä hänestä, mutta en tajua, miksi se on niin mahdotonta hyväksyä, että Konsta on myös ihan oikeasti herättänyt kiinnostusta eikä kaiken takana ole mikään salaliitto.
Kyllä muakin muuten vähän ihmetyttää, miten Mikko Harju on noilla laulutaidoilla saanut levytyssopparin, mutten mä sitä täällä ole juuri kommentoinut. Hänellä on faninsa ja kannattajansa ja on pärjännyt ihan hyvin, joten ei oo mulla sitä mitään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten sun täytyy jatkuvasti jankata täällä, kuinka Konsta ei oikeasti kiinnosta ketään, levy-yhtiöt vaan on kaiken takana yms.? Ok, sun ei tartte tykätä hänestä, mutta en tajua, miksi se on niin mahdotonta hyväksyä, että Konsta on myös ihan oikeasti herättänyt kiinnostusta eikä kaiken takana ole mikään salaliitto.
Kyllä muakin muuten vähän ihmetyttää, miten Mikko Harju on noilla laulutaidoilla saanut levytyssopparin, mutten mä sitä täällä ole juuri kommentoinut. Hänellä on faninsa ja kannattajansa ja on pärjännyt ihan hyvin, joten ei oo mulla sitä mitään vastaan.
En ole jankannut täällä mitään. Mistä niin päättelit? Muutamana sunnuntaina olen kommentoinut ihan kaikkien esityksiä ko. jaksossa, siinä kaikki. Muuten olen sivusta seurannut. Nyt olen lopen uupunut noihin sinun kommentteihisi, mitä aina alat täällä länkyttää, kun on vähän hiljaisempaa, eikä Konstaa olla mainittu liian pitkään aikaan. Nyt suksin kuuseen täältä, joten tähän on turha enää vastata tuota samaa mantraasi, koska en sitä tule näkemään. Hyvää syksyä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole jankannut täällä mitään. Mistä niin päättelit? Muutamana sunnuntaina olen kommentoinut ihan kaikkien esityksiä ko. jaksossa, siinä kaikki. Muuten olen sivusta seurannut. Nyt olen lopen uupunut noihin sinun kommentteihisi, mitä aina alat täällä länkyttää, kun on vähän hiljaisempaa, eikä Konstaa olla mainittu liian pitkään aikaan. Nyt suksin kuuseen täältä, joten tähän on turha enää vastata tuota samaa mantraasi, koska en sitä tule näkemään. Hyvää syksyä vaan.
Hänet on mainittu tällä sivulla jo monta kertaa, joten mun puolesta voidaan vaihtaa aihetta. Tuo kirjoitustyylisi on vaan samankaltainen, joka jatkuvasti valittaa Konstan faneista, kehuista yms. Anteeksi, jos erehdyin. Ei tartte olla noin vihainen hyvänen aika tämä on viihdeohjelma!
Mä keskustelen mielelläni vaikka tulevista biisivalinnoista ja muiden viime kertaisista esityksistä. Tykkäsin paljon Suvin laulusta ja Päivin esityksestä! Harmi, kun putosi tolla vedolla.
Ihan virkistävää saada julkisuuteen vaihteeksi tuollainen Konstan kaltainen kiltti ja symppis tyyppi. Osoittanut laulutaitonsa, sekä lavan ulkopuolisen fiksuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Katsojaluvut eivät niin paljon merkitse, ohjelman katsojien lisäksi moni on saattanut nähdä esityksiä, varsinkin Konstan Nessun Dorman, lehtien klipeissä tai Nelosen Facebookin tai Ruudun klipeissä. Lisäksi tähän lukemattomat radio- ja lehtihaastattelut, joita Konsta on ohjelman aikana tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Rock'n roll jakson vieraileva tuomari on Erja Lyytinen.
Erikoinen valinta, vaikka wikipedian mukaan rock'n rollin perustana onkin mm. blues, joka on Erjan ominta musiikkia. Uskon kuitenkin, että Erjalla on laajan kokemuksensa myötä hyvin sanottavaa esityksistä. Toisin kuin Eveliinalla, joka sai jopa Mikko Kuustosen kuulostamaan syväanalyyttiseltä soul-asiantuntijalta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi mitenkään olla niin, että moni on oikeasti kiinnostunut Konstasta eikä takana välttämättä ole mitään mystistä koneistoa? Että seuraajamäärät nousee puolella ja Wikipedia-hautkin ovat vain jotain salaliittoa? Että kun viimein saa nimeä ja omaa osaamista näkyville, niin siitä ei saisi palkita?
Joo, on toki totta, että Konsta on ollut nyt aika paljon esillä oopperajakson jälkeen ja siinä on hyvä olla varovainen, ettei ihmiset kyllästy. Mut kyllä ihan munkin lähipiirissä on moni kiinnostunut Konstasta jo ihan ekoista jaksoista lähtien ja ihan miehiäkin. Jos hän lapsena sai jo ihmiset puolelleen, miksi hän aikuisena ei voisi tehdä samaa? Suomessa ei ole muutenkaan pahemmin tullut kiinnostavia miesartisteja, naisia sitäkin enemmän.
Eikö sinulla ole muuta sisältöä elämässäsi kuin Konsta ja hänen seuraajiensa ja hakujensa vahtiminen eri alustoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä sitten niin tarkkaan tiedät mitä täällä on jankutettu, jos et tätä lue kuin muutamana sunnuntaina? ;)
Erja Lyytinen on ihana, kiva että hän on tuomarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä sitten niin tarkkaan tiedät mitä täällä on jankutettu, jos et tätä lue kuin muutamana sunnuntaina? ;)
News flash: sunnuntaina voi lukea myös muiden päivien viestit ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt haastateltiin Seppo Hoviakin Konstaan liittyen. Sanoi Konstaa yhdeksi sympaattisimmista ja osaavimmista tenavatähdistä.
Tämä on niiiin käsikirjoitettu ohjelma. Nuo muut artistit on hankittu tuohon vain taustaksi eli koska kaikki tietää, että Suvi teräsniska on suosittu ja hyvä laulaja jonka konserteista tykä'tään ja nyt kun saadaan esitettyä tämä niin, että Konsta muka on paljon parempi niin se kohottaa entisestään. Suvia kohtaan luotiin nuiva ilmapiiri tuomaroinnilla silloin aluksi. Eikä se ooppera todellakaan ollut niin huono kuin Torikakin antoi ymmärtää. Kaukana siitä. Konstasta on päätetty tehdä seuraava Roope Salminen ja Samuli Edelmann, laulava näyttelijä - Samulihan alkaa ikääntyä eikä enää kostuttele maksukykyisten naisten pöksyjä samaan malliin niin tarvitaan uusi kultamuna tilalle.
Ja kirjoittelisitko tällaista tänne, jos Konsta ei olisi niin lahjakas, ja hyvä esiintyjä? Tuskinpa silloin keksisit mitään tämän kaltaisia salaliittoteorioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole muuta sisältöä elämässäsi kuin Konsta ja hänen seuraajiensa ja hakujensa vahtiminen eri alustoilla?
Joo minulla ei ole todellakaan mitään muuta sisältöä elämässäni kuin Konstan seuraajien ja hakujen seuraaminen.... Satuin noihin tietoihin törmäämään tässä ketjussa ja tarkistin joitakin viikkoja sitten, pitävätkö paikkansa ja kyllä ne tosiaan paikkansa pitävät. Mun mielestä ne ainakin viestii siitä, että Konsta on oikeasti herättänyt ihmisissä kiinnostusta eikä kaiken takana ole joku salaliittomafia kuten täällä jotkut luulee.
Olipas ihanan energinen tuo Konstan Soul-veto! Kivaa vaihtelua kun yleensä Konsta on ollut enemmän paikallaan laulaessa. Veti kyllä tämänkin genren taitavasti.