Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet, tähdet 2020 Official

Vierailija
01.07.2020 |

Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html

Kommentit (7209)

Vierailija
2541/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen isovanhempieni luona kylässä ja kuulin juuri radiosta (itselleni ensimmäistä kertaa) Mikko Harjun kappaleen. Aloin heti epäillä soundista ja laulutyylistä, että taitaa olla Mikko... Oli sellaista imelän makeaa, hönkivää laulua, jossa laiskanlöysä artikulaatio. Ehkä tämä joihinkin uppoaa? Tai no joo, äänestystuloksen perusteella taitaa upota moniinkin. En kyllä itse keikkalipusta maksaisi, jos koko setti on täynnä noita samantyylisiä yli-imelästi tulkittuja nuotiopiirilauluja.

Mikko kertoi vähän aikaa sitten Instassa, että joku sinkkunsa myi tuplaplatinaa. Tiedän myös muutama Mikko-fanin. Eli kyllä hänellä kai suosiota on ja sen siivin pääsi jatkoon....

Vierailija
2542/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvilla hyvä ajatus insta stooreissa eilen. Hänkin toivoi, ettei pudotuksia olisi, vaan kaikki mukana olevat artistit saisivat kokea jokaisen genren ja yhdessä keräisivät jotain hyväntekeväusyyspottia. Kauden lopussa julkistettaisiin voittaja.

Ei tuommoinen hyväntekeväisyys motivoisi ihmisiä äänestämään samalla lailla kuin pudotusuhka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Boyzone, Westlife, Blue, Backstreet Boys, Spice Girls, XL5 ja muut voisivat olla omassa poikabändit ja tyttöbändit -genressään.

Eli kolme iltaa pelkkää poppia? Millä tavalla se toisi esiin kilpailijoiden kykyä esittää monipuolisesti eri tyylistä musiikkia? Eiköhän me viime kaudella jo nähty, että tuo sama genre illasta toiseen ei vain toimi. 

En tarkoittanut, että poika- ja tyttöbändit olisi mukana tällä kaudella vaan jollain seuraavista. Nyt on jo tullut tarpeeksi populaarimusaa tälle kaudelle. Loput genret voisivat olla jotain ihan erilaista. Ooppera, country tai gospel, jazz tai soul, musikaali tai soundtrackit, lastenmusiikki, tango/iskelmä/ikivihreät, ska. Harmi tavallaan, että oli jo hard rock, niin ei varmaan tule enää punkia, hc:tä tai heviä.

Aasialainen k-pop tai j-rock tms olisi myös hauskan erilainen genre (stailaus!), mutta pop- ja rock-mittarit on jo tullut täyteen tämän kauden osalta. Etenkin jos vielä tulee se rockabillykin.

Noista ainakin ooppera, country ja musikaali ovat tulossa. Kilpailijoilta lipsunut tietoa ennakkoon. Ja eiköhän sieltä iskelmä-iltakin saada tangoineen kaikkineen. Gospel olisi kyllä mielenkiintoisen erilainen genre, mutta epäilen vahvasti, että kaupallinen tv-kanava sellaista suostuisi esittämään. 

Konsta ja musikaali on kyllä niin herkullinen yhdistelmä.... Toivottavasti jatkaa sinne saakka, tuo genre kun on tupannut olemaan loppupuolella.

Vierailija
2544/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kuullaan myös Westlifeä ja/tai Take thatia. Mun maailmassani ne jos mitkä edustavat brittiläistä poppia.

Westlife haiskahtaa.. Sehän on x-factor Louis Walshin bändi samoin kuin aiempi Boyzone, jonka biiseistä yli puolet taisi olla covereita. Varsinkin suosituimmista.

Vierailija
2545/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Boyzone, Westlife, Blue, Backstreet Boys, Spice Girls, XL5 ja muut voisivat olla omassa poikabändit ja tyttöbändit -genressään.

Eli kolme iltaa pelkkää poppia? Millä tavalla se toisi esiin kilpailijoiden kykyä esittää monipuolisesti eri tyylistä musiikkia? Eiköhän me viime kaudella jo nähty, että tuo sama genre illasta toiseen ei vain toimi. 

En tarkoittanut, että poika- ja tyttöbändit olisi mukana tällä kaudella vaan jollain seuraavista. Nyt on jo tullut tarpeeksi populaarimusaa tälle kaudelle. Loput genret voisivat olla jotain ihan erilaista. Ooppera, country tai gospel, jazz tai soul, musikaali tai soundtrackit, lastenmusiikki, tango/iskelmä/ikivihreät, ska. Harmi tavallaan, että oli jo hard rock, niin ei varmaan tule enää punkia, hc:tä tai heviä.

Aasialainen k-pop tai j-rock tms olisi myös hauskan erilainen genre (stailaus!), mutta pop- ja rock-mittarit on jo tullut täyteen tämän kauden osalta. Etenkin jos vielä tulee se rockabillykin.

Noista ainakin ooppera, country ja musikaali ovat tulossa. Kilpailijoilta lipsunut tietoa ennakkoon. Ja eiköhän sieltä iskelmä-iltakin saada tangoineen kaikkineen. Gospel olisi kyllä mielenkiintoisen erilainen genre, mutta epäilen vahvasti, että kaupallinen tv-kanava sellaista suostuisi esittämään. 

Konsta ja musikaali on kyllä niin herkullinen yhdistelmä.... Toivottavasti jatkaa sinne saakka, tuo genre kun on tupannut olemaan loppupuolella.

Siinä ainakin saataisiin näyte niistä Konstan tanssitaidoista mistä täällä on puhuttu :D

Vierailija
2546/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konstalla oli huvittavat ilmeet esityksen jälkeen:D vaikutti jotenkin hölmistyneeltä. Ja ei, en sano tätä pahalla, vaan hyvällä. Varsinkin se irvistys kun Heikki sano ettei ollu helppo biisivalinta :D

Taisi ottaa koville tuon biisin esittäminen. Sekä fyysisesti että ehkä myös henkisesti. Konsta siis luultavasti irvisti, koska oli Paasosen kanssa samaa mieltä biisin vaikeusasteesta. Olihan se todella haastava biisi verrattuna moneen muuhun eilen kuultuun. Sinällään erikoista, että tuotanto laittaa kilpailijat noin eriarvoiseen asemaan valitsemalla yhdelle poppirenkutuksen, jonka kuka tahansa osaa suuremmin harjoittelemattakin esittää ja toisille sitten DJBB:n ja Eminemin vetoja, joita valtaosan ammattimuusikoistakaan ei kannata edes yrittää. Hanna ja Konsta vetivät todella hyvin kun suhteuttaa biisin haastavuuden heidän (olemattomaan) raptaustaansa. En edes halua tietää, miltä vaikkapa Katri Ylandetrin versio Eminemistä olisi kuulostanut. Ei pahalla Katria kohtaan. 

Mä mietin kans samaa. Vai huomioitiinkohan tässä artistien taitotasot kyseiseen genreen? Mikko Harju ja Eminem ei varmaan olisi toiminut, mutta Konsta pystyi vetämään noin vaikean biisin uskottavasti ja hyvin. Toki ei juuri kukaan pysty Eminemiä vetämään niin hyvin kuin Eminem itse, etenkään jos ei ole itse räppäri. Konstahan on enemmän vahva ja melodinen laulaja.

Vierailija
2547/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konsta lähtee ensi viikolla, sillä Nelonen mafia ei voi sietää kilpailevalla kanavalla näyttelevää henkilöä. 

Mulla on myös paha aavistus, että tippuu pian. Ilmeisesti äänestäjät äänestää sen perusteella ketkä on tunnetuimmat. Seuraavaksi siis tippunee Konsta, Katri, Päivi, Mikko.. Finaalissa on luultavasti ne tunnetuimmat eli Abreu ja Suvi. Tommi on siinä ja siinä onko nykynuorille jo vähän tuntemattomampi.

Veikkaan, että Nelonen on päättänyt jo, että Abreu voittaa. Aiemmat voittajat on kaikki olleet miehiä: Siltsu, Waltteri, Pete, Elias, Jussi. Nyt Nelonen haluaa naisen voittavan ja Abreulla on jo kytköksiä Neloseen.

ei tätä ohjelmaa nykynuoret katso. Keski-ikäisille ja "entisille nuorille" tämä lienee suunnattu. Muutenhan siellä ois laulavia tubetähtiä enemmänkin. Ei nykynuorisoa kiinnosta Abreut tai Teräsniskatkaan.

Vierailija
2548/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kuullaan myös Ed Sheerania, ja se vasta tylsää on.

Kukakohan tulee vierailevaksi tuomariksi, kun ei taida olla ketään suomalaista brittipopparia :D

Oliskohan joku radiomafian upteekin ysäri-juontaja?

Mites se radiojuontaja ajatteli hoitaa ohjelman avauslaulun, konka vieraileva tuomari aina esittää?

Vierailija
2549/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ku porukkaa alkaa putoamaan, nii millä lätinällä tuo loppuaika sit täytetään ku ei mee itse esityksiin nii paljo aikaa?

Etenki sit ku jäljellä on esim. kolme laulajaa?

Vierailija
2550/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ku porukkaa alkaa putoamaan, nii millä lätinällä tuo loppuaika sit täytetään ku ei mee itse esityksiin nii paljo aikaa?

Ohjelman lähetysaika lyhenee.

Vierailija
2551/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin olisi kiinnostanut HesaÄijä ja ooppera! Miksi oopperaa ei voi olla jo kauden alkupäässä? Johtuuko siitä, että puvustus, peruukit, yms maksaa enemmän eli oopperajaksoon halutaan vähemmän osallistujia?

Vierailija
2552/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin juuri Konstan omia kappaleita, ja huomasin että niistä ainakin muutamaa yhdistää yksi asia: Kaikissa Konsta laulaa jossain kohtaa vähän huutamalla, silleen voimakkaasti. Tuota äänen käyttöä olisi kyllä kiva kuulla Tähdet tähdet-ohjelmassakin.

Vierailija
2553/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten Päivi ja Mikko eivät pudonneet. Molemmat huonoimpia mielestäni joka viikko. Päivistä epäilen, että on jotain terveysongelmia, kun esiintyminen näyttää niin vaivalloiselta. Laulukin on mennyt aika huonosti.

Mikon laulu ja esiintyminen on vaivaannuttavia. Ei osaa mielestäni kumpaakaan. Vertaus Robiniin toimii vain jos verrataan Robinin alkuaikoihin, missä ottaisin huomioon, että hän oli kolmetoista, kun tämä herra on lähemmäs kolmekymmentä. En ymmärrä kuka häntä fanittaa, eikö ole pikkutytöille liian vanha? No en tosin ollut kuullut yhtään hänen lauluaan ennen tätä, niin en varmaan ole kohderyhmää.

Hesaäijä oli minusta positiivinen yllätys, viihdyttävä ja osasi kuitenkin laulaa. Ehkä hänen fanikunta ei osunut yksiin ohjelman katsojien kanssa. Hänestä tuli heti minun suosikki. Ymmärrän, ettei ole kaikkien mieleen ja ettei olisi loppuun asti päässyt, mutta en uskonut, että heti tippuu. Leosta ei ole mitään sanottavaa, ei ollut huono, eikä hyvä, aika unohdettava. Yleensä olen aika hyvä arvaamaan, ketkä tippuu ja viime viikolla olinkin arvannut, mutta ehkä se tulosten kertominen vaikutti lopputulokseen paljon.

Tällä viikolla Hanna oli ehdottomasti paras. Biisi oli vaikea ja meni todella hyvin.

Luulen Anna Abreu voittaa, hän on näissä formaateissa parhaimmillaan, hän esiintyy hyvin, heittäytyy ja osaa laulaa.

Vierailija
2554/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten Päivi ja Mikko eivät pudonneet. Molemmat huonoimpia mielestäni joka viikko. Päivistä epäilen, että on jotain terveysongelmia, kun esiintyminen näyttää niin vaivalloiselta. Laulukin on mennyt aika huonosti.

Mikon laulu ja esiintyminen on vaivaannuttavia. Ei osaa mielestäni kumpaakaan. Vertaus Robiniin toimii vain jos verrataan Robinin alkuaikoihin, missä ottaisin huomioon, että hän oli kolmetoista, kun tämä herra on lähemmäs kolmekymmentä. En ymmärrä kuka häntä fanittaa, eikö ole pikkutytöille liian vanha? No en tosin ollut kuullut yhtään hänen lauluaan ennen tätä, niin en varmaan ole kohderyhmää.

Hesaäijä oli minusta positiivinen yllätys, viihdyttävä ja osasi kuitenkin laulaa. Ehkä hänen fanikunta ei osunut yksiin ohjelman katsojien kanssa. Hänestä tuli heti minun suosikki. Ymmärrän, ettei ole kaikkien mieleen ja ettei olisi loppuun asti päässyt, mutta en uskonut, että heti tippuu. Leosta ei ole mitään sanottavaa, ei ollut huono, eikä hyvä, aika unohdettava. Yleensä olen aika hyvä arvaamaan, ketkä tippuu ja viime viikolla olinkin arvannut, mutta ehkä se tulosten kertominen vaikutti lopputulokseen paljon.

Tällä viikolla Hanna oli ehdottomasti paras. Biisi oli vaikea ja meni todella hyvin.

Luulen Anna Abreu voittaa, hän on näissä formaateissa parhaimmillaan, hän esiintyy hyvin, heittäytyy ja osaa laulaa.

Ihan kirjoitit ajatukseni. Päivin terveysongelmista en tiedä mutta mitä olen hänen live-esityksiään katsellut Youtubesta niin laulutaitonsa eivät ole minua vakuuttaneet, vaikka suuri Movetron-fani aikanaan olinkin.

Vierailija
2555/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin olisi kiinnostanut HesaÄijä ja ooppera! Miksi oopperaa ei voi olla jo kauden alkupäässä? Johtuuko siitä, että puvustus, peruukit, yms maksaa enemmän eli oopperajaksoon halutaan vähemmän osallistujia?

Enemmänkin siitä, että yleensä se surkeimmat laulajat tippuvat pois ajoissa. Ei kuitenkaan ole tarkoitus, että ohjelma tuottaa kärsimystä, joten ooppera jätetään suosiolla siihen, kun jäljellä on ne paremmat laulajat. Ja Mikko-faneille ilmainen vinkki: KUKAAN ei halua kuulla hänen versiotaan oopperasta, joten äänestys seis ennen kuin on liian myöhäistä. 

Vierailija
2556/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun on enää 3-6 laulajaa, esittävät 2 biisiä per jakso. Musikaalijaksossa ovat esittäneet dueetot toisten kilpailijoiden kanssa (usein mies-nainen -pareina joku rakkauslaulu). Finaalissa taitavat esittää 3 biisiä, joista yksi on jo aiemmin kilpailun aikana esitetty ja yksi oman tuotannon kappale (esim. tuore sinkku). En tosin tiedä miten tällä kaudella menee.

Vierailija
2557/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kirjoitit ajatukseni. Päivin terveysongelmista en tiedä mutta mitä olen hänen live-esityksiään katsellut Youtubesta niin laulutaitonsa eivät ole minua vakuuttaneet, vaikka suuri Movetron-fani aikanaan olinkin.

Paitsi että en usko Annan voittavan. Luulisin äänestäjien prototyypin olevan noin 65-70-vuotias nainen ja heillä tuppaa olemaan hyvin kärkkäät ja voimakkaat mielipiteet näteistä lahjakkaista nuorista naisista ( ja nyt esitin kyllä itse hyvin kärkkään mielipiteen, joka perustuu siihen miten ilkeästi kirjotitelevat esim. facebookin keskusteluissa ihan pokkana)

Vierailija
2558/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman lähetysaika lyhenee.

Joo, ja tosiaan varmasti laulavat parikin laulua. Katsoin ohjelmatietoja eteenpäin ja siellä lähetys oli enää tunnin mittainen.

Vierailija
2559/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kauden naislaulajat yhtä lukuunottamatta lihonneet kilo/vuosi tahtia

Ja se yksikin roikkuu uransa rippeissä esiintymällä kuin joku tusina instapyllistelijä.

Vierailija
2560/7209 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hauska nähdä Konstan esittämänä joku letkeä Robbie Williamsin biisi, vaikka Let me entertain you tms. Robbie on show-miehenä ihan omassa luokassaan, joten haastetta olisi paljon ja onnistuessaan saataisiin erinomaista tv-viihdettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme