Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Puuduttava, itseään toistava Suvi. Ärsyttävä maalaistyttö.
Suvi ei vaan pysty heittäytymään, oli taas supertylsä perusesitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Fatim diarra tuolla tanssijana?
Mä en oo pystynyt lainkaan keskittymään mihinkään muuhun kuin sen kömpelöihin nalle karhu -liikkeisiin. Mä saan tästä inspiraatiota omaan laihikseen. Kiitos.
Ai jaa! Itse taas pidän mahtavana näitä tanssijoita. Kaikki ovat seksikkäitä ja omalla tavallaan kauniita ❤
Jep, ja huippua kun näytetään että kurvikkaammatkin voivat osata liikkua! Tämäkin nainen josta tuo nalle karhu -valittaja puhui, on varmasti kovakuntoisempi kuin valittaja ikinä tulee olemaan! :)
Suvilta tylsä ja unohdettava veto.
Illan huonoimmat: Konsta ja Mikko. Noloa.
Tommi ja Mikko ei edes räpänneet.
Hanna ja Anna parhaat. Annan show paras. Hannalla eu mennyt ihan nappiin stailauksen suhteen. Taaskaan. Se ei sinänsä ole hänen syynsä.
Suvi ja Leo ok, molemmilla helppo biisi.
Paremmin suoriutui Suvi kuin tämä Kuoppala
Paremmin Suvi vetää, kun Anna. Ja biisikin teknisesti haastavampi.
Inhoan itseäni...mutta pakko todeta Leon olleen paras tähän astisista. Sitten pyjama-Hanna.
Pyhimys haukkuu melkeinpä kaikki. Ylimielisyys paistaa kilometrin päähän. Hyi
Tää genre on tylsä.
Suvi oli kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jänskättää tuon isokokoisen tanssijan puolesta.
Jaksaako se vetää loppuun asti tänään vai loppuuko kunto kesken?
Muutenkin näyttää siltä kuin ei kuuluisi joukkoon.
Joo, säälittävää ja myötähäpeä on iso!
Joo toi Pyhimys on vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Annin ja pyhimyksen välillä selkeetä kitkaa. Anni ei selkeestinä välitä teko-pyhimyksestä ja Teko-pyhimys selkeesti ylenkatsoo maista.
Ai sä oot niitä v*ttumaisia ihmisiä, joka vetää vääriä tulkintoja aivastuksestakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Suvi, hän on ihanan vaatimaton.
Hah!
Meneekö toi brändi oikeasti noin helposti läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsta on liian tietoinen itsestään 🙄
Vaikuttaa itseensä rakastuneelta.
No mietipä jos tulisi esittämään Eminemiä asenteella "Anteeksi että olen olemassa ja eihän kukaan vain vahingossakaan huomaa minua". Nöyristely ei kuulu tähän genreen ja Konsta näytteli ylimielistä räppikukkoa oikein hyvin.
Konstalla on vaan lirahtanut eritteet päähän.
Millä perusteella?
Näköjään edellisviikoilta tuttu Konsta-vihaaja on taas työntynyt ketjuun spämmäämään.
Muutama esitys ollut parempia kuin Pyhimys. En tosin tiedä vaaditaanko siihen kovin paljon, että hänet päihittää.
Annin ja pyhimyksen välillä selkeetä kitkaa. Anni ei selkeestinä välitä teko-pyhimyksestä ja Teko-pyhimys selkeesti ylenkatsoo maista.