Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Anna on kyl nätti. Esitys aika perus.
Vierailija kirjoitti:
Hieman eri tasoiset haasteet vetää Eminemiä englanniksi kuin Tipan lyhyttä Mehua suomeksi. Just saying...
Tämä! Suomipoppi-mammat ei selvästi tajua miten vaikea Eminemin biisi on. Jos Eminem jostain käsittämättömästä syystä esittäisi vaikkapa Ikuinen vappu tyylisen kappaleen siinä menisi hänen uskottavuutensa genressään.
Vierailija kirjoitti:
Konsta oli ihan hyvä, mutta ei pärjännyt viime viikon vedolleen.
Eikä Tenavatähti-vedolleen!
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut, jonka mielestä Abreu ja Alma Hytönen näyttää samalta...
Siis HÄTÖNEN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsta on liian tietoinen itsestään 🙄
Vaikuttaa itseensä rakastuneelta.
No mietipä jos tulisi esittämään Eminemiä asenteella "Anteeksi että olen olemassa ja eihän kukaan vain vahingossakaan huomaa minua". Nöyristely ei kuulu tähän genreen ja Konsta näytteli ylimielistä räppikukkoa oikein hyvin.
Ai minusta se on aina tuollainen.
Näit hänet ilmeisesti ensimmäisen kerran tänään.
Olisko ollut muuta tuomaria kuin Pyhimys:/
Vierailija kirjoitti:
Onko Fatim diarra tuolla tanssijana?
Mä en oo pystynyt lainkaan keskittymään mihinkään muuhun kuin sen kömpelöihin nalle karhu -liikkeisiin. Mä saan tästä inspiraatiota omaan laihikseen. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Hieman eri tasoiset haasteet vetää Eminemiä englanniksi kuin Tipan lyhyttä Mehua suomeksi. Just saying...
Joo ei kannata lähteä Eminemin biisiä esittämään. Siihen on syynsä miksi Eminem ei ole suosittu karaokessa.
Annalla oli hyvä kokonaisuus, biisi oli vaan huono. Anna sentään osaa räpätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsta on liian tietoinen itsestään 🙄
Vaikuttaa itseensä rakastuneelta.
No mietipä jos tulisi esittämään Eminemiä asenteella "Anteeksi että olen olemassa ja eihän kukaan vain vahingossakaan huomaa minua". Nöyristely ei kuulu tähän genreen ja Konsta näytteli ylimielistä räppikukkoa oikein hyvin.
Konstalla on vaan lirahtanut eritteet päähän.
Konstasta näkee, että eläytyy täysillä laulamiinsa biiseihin. Esityksen jälkeen kestää hetken palautua omaksi itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Hurauttanut söhköpotkulaidalla paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut, jonka mielestä Abreu ja Alma Hytönen näyttää samalta...
Voisitko perustaa jonkun oman ketjun näille yhdennäköisyyskommenteilles? Ei liity aiheeseen.
Mun mielestä Abreu oli kerrankin hyvä. Ei hyvän biisin tartte olla vaikee tai erikoinen.
Ottaisin Annana tän keikkasettiin.
Konsta tuijotti eteensä ladittunein silmin. Totisena.
Ehkä heidän olisi pitänyt harjoitella näitä kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kannattais ottaa omia kykyjä vastaava biisi. Harmi, että Konsta ei tajunnut tätä ja pahoinpiteli Eminemin biisin sössöttämällä rallienglantia.
Kuuntele Mikko Harjun viimeviikkoinen Scorpions esitys niin tiedät mitä on pahoinpitely. Konstan esitys oli siihen verrattuna suorastaan loistava tulkinta, vaikka ei toki alkuperäisen tasolle yltänytkään (kuka maailmassa yltää, kysynpä vain)
Konsta saisi pyytää anteeksi Eminemiltä. Ei ollut mikään kunnossa tässä esityksessä. Vaatteetkin näytti Konstan päällä kuin olisi joku Pelle Hermanni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo pystynyt lainkaan keskittymään mihinkään muuhun kuin sen kömpelöihin nalle karhu -liikkeisiin. Mä saan tästä inspiraatiota omaan laihikseen. Kiitos.
Tämän illan m*lkku-palkinto meni sulle. Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa! Itse taas pidän mahtavana näitä tanssijoita. Kaikki ovat seksikkäitä ja omalla tavallaan kauniita ❤
Niin, kannattais ottaa omia kykyjä vastaava biisi. Harmi, että Konsta ei tajunnut tätä ja pahoinpiteli Eminemin biisin sössöttämällä rallienglantia.