Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Fatim diarra tuolla tanssijana?
Mä en oo pystynyt lainkaan keskittymään mihinkään muuhun kuin sen kömpelöihin nalle karhu -liikkeisiin. Mä saan tästä inspiraatiota omaan laihikseen. Kiitos.
Ai jaa! Itse taas pidän mahtavana näitä tanssijoita. Kaikki ovat seksikkäitä ja omalla tavallaan kauniita ❤
Tanssijat sinänsä hyviä mutta heitä ole osattu "laittaa esityksiin". Tämä ja epäonnistunut puvustus saa tämä ohjelman vaikuttamaan halvalta.
Miksei kukaan vedö esim wu tang clania jotain kunnon old schoolia
Nyt tulee kunnon rallienkkua! Stadiukkeli tms.
Vierailija kirjoitti:
Annin ja pyhimyksen välillä selkeetä kitkaa. Anni ei selkeestinä välitä teko-pyhimyksestä ja Teko-pyhimys selkeesti ylenkatsoo maista.
Maista=naista
Voi ei tätä rallienglantiräppiä 😳
Konstasta näkyy hänen näyttelijätaustansa, pystyy ottamaan roolin kuin roolin ja vetämään sen tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jänskättää tuon isokokoisen tanssijan puolesta.
Jaksaako se vetää loppuun asti tänään vai loppuuko kunto kesken?
Muutenkin näyttää siltä kuin ei kuuluisi joukkoon.
Ei jännitä ja hän on kaunis ja mielenkiintoinen. Olet vain joko tyhmä ja ahdasmielinen tai kateellinen.
Joo te lav mii enevei… Kun siitä rallienglannista oli puhe niin nyt Heseäijä näyttää, mitä se on pahimmillaan.
HesaÄijän murre on kyllä ihana :D vanhana satakuntalaisena lämmittää mieltä, kun joku sieltä päin säilyttää puheensa tuollaisena vaikka lähteekin "hesoihin"
Anni voisi laittaa käsivarsikarvansa vaikka letille niin näyttäisi vähän siistimmältä. Onneksi sen sääret ei näy katsojille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Fatim diarra tuolla tanssijana?
Mä en oo pystynyt lainkaan keskittymään mihinkään muuhun kuin sen kömpelöihin nalle karhu -liikkeisiin. Mä saan tästä inspiraatiota omaan laihikseen. Kiitos.
Ai jaa! Itse taas pidän mahtavana näitä tanssijoita. Kaikki ovat seksikkäitä ja omalla tavallaan kauniita ❤
Jep, ja huippua kun näytetään että kurvikkaammatkin voivat osata liikkua! Tämäkin nainen josta tuo nalle karhu -valittaja puhui, on varmasti kovakuntoisempi kuin valittaja ikinä tulee olemaan! :)
Suvilta tylsä ja unohdettava veto.
Valitettavasti tanssitaito on vähän niin ja näin. Ja noin yleisesti: taustatanssijat voisivat tanssia taustalla, mutta tässäkin ohjelmassa koreografi on tuonut heidät ikään kuin pääosan esittäjiksi.
Stailaaja pilaa tätä ohjelmaa niin paljon.
Hesaäijä ollu aiemmin hyvä. Tänään vetää tosissaan, ei tuu mitään.
Eihän tämä Hesaäijän esitys ole räppiä nähnytkään.
HesaÄijä on hyvä ja omassa genressään! Toisaalta tää on melko helppo biisi temponsakin puolesta jos vertaa vaikka Eminemiin.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan itseäni...mutta pakko todeta Leon olleen paras tähän astisista. Sitten pyjama-Hanna.
Ihan samaa mieltä. Kolmantena Hanna. Konsta ja Mikko ulos
Raumakaverilla hyvä äänensävy ja asenne!
Voiko tämä Konstan haukkuja perustella millä tavalla Konsta on ylimielinen? Itse kun olen pitänyt häntä aina symppiksenä, ja niin on suurin osa muistakin. Useampi kommentti tuli kuinka Konsta luulee itsestään liikoja, mutta eiköhän niiden takana ole yksin ja sama henkilö.
Kiva, kun on uskaltautunut mukaan ja liikkumaan👍