Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Kansanedustajakunnossa on yhdyssana, opettele itse.
Tämä on selvää sontaa.. Swägä on niin mehu??? Ei jumal..
Abreu hukkui noitten isojen tanssijoitten jalkoihin.
Hieman eri tasoiset haasteet vetää Eminemiä englanniksi kuin Tipan lyhyttä Mehua suomeksi. Just saying...
Hanna paras tähän asti.
Konsta ja Tommi yhtä hyviä.
Annalla on huono biisi ja se yksi ei vetänyt räppiä.
Konsta oli ihan hyvä, mutta ei pärjännyt viime viikon vedolleen.
Abreu olisi voinut räjäyttää pankin mutta tylsä, ponneton esitys.
Konsta on ollut aiemmilla viikoilla ehdoton suosikki, mutta nyt ei säväyttänyt. Olisi kannattanut valita ihan eri biisi ja jotain muuta kuin Eminemiä.
Mikko ja stailistit saisi tippua.
Tanssiryhmä sopi Annan showhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsta on liian tietoinen itsestään 🙄
Vaikuttaa itseensä rakastuneelta.
No mietipä jos tulisi esittämään Eminemiä asenteella "Anteeksi että olen olemassa ja eihän kukaan vain vahingossakaan huomaa minua". Nöyristely ei kuulu tähän genreen ja Konsta näytteli ylimielistä räppikukkoa oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Konsta oli todella vakuuttava! Osaa heittäytyä genreen kuin genreen. Tosi hyvä esitys. Eikä ollut tanssijoita pilaamassa esitystä.
Mietinkin miksi esitys oli niin tyylikäs, mutta siksi tietysti ettei ollut typeriä taustatanssijoita häsäämässä.
Jaahas, Pyhimys kaveeraa E. Mansikan kanssa. Kyllä on piirit pienet.
Vierailija kirjoitti:
Tippa t on aika vaikeaa lähtee tekemään uusiksi. Anna vetää liian hitaasti ja laiskasti
Joo ei montaa paskempaa tuu mieleen kuin tippa t
Oonko ainut, jonka mielestä Abreu ja Alma Hytönen näyttää samalta...
Pettynyt Abreun helppoon biisivalintaan ja esityskin oli pettymys.
Kenen kappale on Anna n . Sabotage n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsta on liian tietoinen itsestään 🙄
Vaikuttaa itseensä rakastuneelta.
No mietipä jos tulisi esittämään Eminemiä asenteella "Anteeksi että olen olemassa ja eihän kukaan vain vahingossakaan huomaa minua". Nöyristely ei kuulu tähän genreen ja Konsta näytteli ylimielistä räppikukkoa oikein hyvin.
Ai minusta se on aina tuollainen.
Tippa t on aika vaikeaa lähtee tekemään uusiksi. Anna vetää liian hitaasti ja laiskasti