Yliluonnolliset kokemukset kotona
Onko teille sattunut jotain yliluonnollista kotona?
Kommentit (8)
Naapurilla oli kerran. Huutoa ja öistä kolinaa. Lääkitys ja lepo auttoi.
Nukkumatti heitti hiekkaa silmiin ja kirveli ihan helvetisti. Vasta kun Lääkäri antoi jotain salvaa helpotti.
Yliluonnollista ei ole olemassa. On asioita joille ei ole löydetty järkevää selitystä.
Mulla on ollut. Loppu kun olin kuukauden hullulassa.
Näin unia ja kuvittelin että ne ovat etiäisiä jos edes joku tuurilla meni lähelle. Kuvittelin että minulla on yliluonnollisia kykyjä. Luulin että enkelit puhuvat minulle ja että jos toivon jotain riittävästi niin se se toteutuu juuri siksi, osasin siis muka kumota luonnonlait ja olin muka erityinen. Magioin kaikkea.
Sitten luin narsistisesta persoonallisuushäiriöstä ja se olikin sitä.
Nykyisessä asunnossa ei ole ollut mitään, mutta edellisessä asunnossa oli. Esim kerran aamulla istuin keittiössä syömässä aamupalaa poikani kanssa ja kuulin aivan selkeästi miten mieheni tuli yläkerrasta ja meni vessaan. Kuulin siis askeleet ja sen miten vessan ovi meni kiinni. Piti sitten itsekin päästä vessaan ja odottelin että mies tulisi jo. Kun mies ei ollut tullut vessasta vielä puolen tunnin päästä menin katsomaan että mikä kestää. Vessan ovi oli auki eikä miehestä tietoakaan. Mies heräsi hetken päästä ja kysyin asiasta niin hän sanoi että ollut käynyt vessassa vielä sinä aamuna. Ikinä en keksinyt mikä äänet olisi voinut aiheuttaa.
Samanlainen juttu kävi kun olin noin 16-17v ja asuin vielä kotona. Huoneeni oli yläkerrassa ja olin siellä lukemassa kirjaa tms kun kuulin aivan selvästi äidin nousevan rappuset ylös ja menevän viereiseen huoneeseen ja sulkevan oven. Se vain että äiti oli ulkona samaan aikaan eikä kukaan muuta ollut sisällä kuin minä.
En nyt tiedä yliluonnollisesta, mutta asunnossamme kolahtelee usein. Kuulostaa siis siltä että joku tavara putoaa tai kolahtaa johonkin. Ja ei, se ei tule yläkerran naapurista tms, koska ääni kuuluu selvästi lähellä.
En vieläkään tiedä mitä nämä äänet ovat. Suht greepyä.
Kotona kummitteli varmasti. Tavarat vaihtoi paikkaa ja kuului askelten ääniä.
Vanha rintamamiestalo kyseessä.