Tatuoimattomat ihmiset...
Ovat itsestään liikoja luulevia, muiden elämää arvostelevia ja heillä on huono itsetunto. Ketä voi todella kiinnostaa jonkun vartalolla olevat kuvat? Sama kuin haukkuisi raskausarpia, että ovatpa rumia, tuo on huono ihminen, kun sillä niitä on. Samoin kertovat henkilölle tärkeästä asiasta (yleensä tatuointi otetaan kuvastamaan omaa luonnetta/elämäntapahtumaa/tärkeää asiaa elämässä, en nyt puhu jostain päättömistä "otin tähden olkaan kun on niin siisti!"), samoin kun raskausarvet kertovat tärkeästä elämäntapahtumasta, lapsen kantamisesta, ja samoin nekin ovat valinta, voit pitää ihosi "puhtaana" ja olla tekemättä asioita, jotka näyttävät elämääsi ihossasi.. Hohhoh!
Kommentit (10)
Ei, kyllä se olet sinä, tatuoitu haahka, joka luulet itsestäsi ja kuvistasi vaikka mitä. Totuus on toinen.
taiski vituttaa kun joku haukkui tatuointeja rumiksi. oot vissiin itse ottanut ja nyt kaduttaa.
Mä muistan kyllä mun elämän tärkeät asiat ilman että ne pitää tatuoida mun ihoon.
En ole samaa mieltä kanssasi siitä, että raskausarvet ovat myös "oma valinta". Kaikille niitä ei tule ja olen varma, että kukaan niitä ei itselleen ottaisi, jos voisi siihen itse vaikuttaa ja valita.
Sen sijaan tatuointi on täysin oma valinta, samoin kuin se mitä se "esittää".
Tatuointeja halutaan näyttää ja tuoda esille laittamalla niitä näkyvälle kohtaa. Raskausarpia taas halutaan peitellä. En tiedä ketään kuka olisi halunnut raskausarpiaan esitellä.
Eli tatuoinnit ja raskausarvet ovat mielestäni huono ja pahasti ontuva vertaus.
No, on kyllä hyvin huono vertaus tuo tatuoinnit versus raskausarvet. Eiköhän ne tatskat jokainen saa itse valita ja myös sen mihin ne tehdään. Raskausarvet tulevat haluamatta. Ap taitaa olla n. 18-vuotias.
Tatuoinnit nyt jostain syystä kuumentavat tunteita siinä missä karvoituskin. Valtaosa ihmisistä (tai sitten erityisen äänekäs vähemmistö) pitää omaa suhtautumistapaansa normaalina ja oikeana, ja eri tavalla toimivat tai ajattelevat ovat väärässä. Onkin syytä muistaa, että nettikeskustelujen ulkopuolella maailma ei ole niin mustavalkoinen. On olemassa kauniita tatuointeja ja vähemmän kauniita tatuointeja. On myös olemassa erilaisia kauneuskäsityksiä, toisen kaunis on toisen ruma.
Tatuoinneissa häiritsee se, että useimmiten niiden tekijöillä ei ole minkäänlaista taiteellista lahjaa tai edes vähäistä piirustustaitoa. Se, että antaa kenen tahansa "hyvän tatuoijan" piirtää tai kirjoittaa iholleen jotakin kornia tai mauttomasti piirrettyä kertoo ihmisen huonosta arvostelukyvystä. Mutta tämähän on vain minun mielipiteeni. Asia erikseen ovat taitavasti tehdyt tatuoinnit, joiden aiheessa on oikeaa idistä. En muista kuka julkkis oli otattanut jonkun Oikean Taiteilijan tekemän tatuoinnin itseensä, sellaisella on todellista arvoa, että viitsisi edes tatuointia harkita.
No ihan ei voi kylla raskausarpiin verrata, tiesitko etta nimi on harhaanjohtava ja raskausarpia monet tytot saavat murrosiassa, onko sekin sitten oma valinta?
Suurin osa tatskoja on musta rumia, mutta eipa se ole mun ongelma jos joku haluaa mustetahroja kehoonsa.
Jännittävää, että kaikki tatuoimattomat ihmiset ovat mielestäsi "itsestään liikoja luulevia, muiden elämää arvostelevia ja heillä on huono itsetunto". Ei esim. tatuointeja haukkuvat ihmiset vaan nimenomaan tatuoimattomat ihmiset. Kertoo susta aika paljon. Olkootkin että oli varmaan lipsahdus mutta silti.
Eikö ne ole sitä varten että ne kiinnostais? Ei ne kyllä kiinnosta, tsori vaan.