Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tositarina viime viikonlopusta naisen kanssa

Vierailija
15.04.2013 |

Kirjoiteltiin toissaviikolla netissä, ja sovittiin tapaaminen viikko sitten. Viime viikon mittaan sitten tapailtiin ja puhuttiin että nainen viettäisi viikonlopun minun luona.

Ongelmaksi kävi se että nainen jo pe-iltana otti itse kokonaisen viinipullon vaikka tietää etten tykkää juomisesta. Humala oli jo sitä luokkaa että puhe oli selvästi puurossa.

Toinen ongelma oli luonne, mikä korostui varsinkin krapulassa. La-aamu alkoi sitten naisen kohdalla siideripullolla. Nainen pahoitti mielensä aika pahasti kun toivoin ettei seurassani harrastettaisi humalahakuista juomista, mutta rauhoittui kuitenkin vähän ajan päästä. Lauantaipäivän aikana tuli kuitenkin kohtalainen määrä piikkejä siitä miten "sidukka" ja viini tekee ihmisestä huonomman.

Lauantai-iltana lensi paskat kunnolla tuulettimeen. Nainen oli ottanut taas siiderin minulta salaa ja sen kavereita oli baarissa. Ketään muuta kuskia kun ei ollut niin nainen oli sitä mieltä että minä menisin juoppokuskiksi. Kun en suostunut niin suuttui aika pahasti, alkoi huutamaan ja yritti rikkoa irtaimistoa. Siinä vaiheessa otin tilanteen täysin haltuuni.

Sopivassa kohtaa raivokohtausta lähestyin takaapäin, laitoin kämmenen naisen pään päälle, sormet sen silmiin ja kaadoin lattialle ja istuin päällä kunnes rauhoittui. Kaatumisen yhteydessä pää kolahti kivasti lattiaa vastaan ja saattoi tulla pieni aivotärähdys, ja kun yritti pois niin tuli mustelmia ja vastaavaa mutta mitään todellista vahinkoa en tehnyt.

Nainen rauhoittui kun käsitti ettei rimpuilemalla pääse mihinkään ja vaati päästä vapaaksi. Minä tietysti päästin, ja hän lähti suorinta tietä ovesta ulos. Minun luo jäi kaikki ulkovaatteet ja muutama muu irtonainen omaisuus mikä kuuluu hänelle. Tunnollinen kun halusin olla niin soitin hätänumeroon ja sieltä neuvottiin että kamojen kanssa poliisiasemalle maanantaiaamuna. Tänään sitten vein ne sinne eikä ne halunnut tietää kun henkilötiedot kun ne otti ne vastaan.

Naisesta ei ole kuulunut mitään sen jälkeen. Saa nähdä jos hän tekee jonkun ilmoituksen ja mikä on hänen näkemys tapahtuneesta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

just

Vierailija
2/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesasiamies?

Vierailija
4/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan sekopää. Etkö ymmärrä, että MIKÄÄN  ei oikeuta käymään käsiksi toiseen ihmiseen. Toivottavasti et ikinä saa parisuhdetta, kuvottava tyyppi.

Vierailija
5/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun jaoit tarinan kanssamme. Onko lesbosuhteissa enemmän draamaa kuin heterosuhteissa? Muutaman lesboparin tuntevana tuntuu, että ovat aina kissatappelemassa keskenään. Tai ehkä tunnen vain rauhallisia heteroita?

Vierailija
6/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet silmiin??? Olet kuvottava luuseri!

Vierailija
7/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on provo. Jos ei ole, ap tarvii hoitoa.

Vierailija
8/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ap vaan pistänyt naista pihalle? Varmasti olisit sen miehenä saanut talutettua ovelle, jos olisi harannut vastaan. Miksi se piti "taltuttaa"?

Vierailija
9/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 21:43"]

Kirjoiteltiin toissaviikolla netissä, ja sovittiin tapaaminen viikko sitten. Viime viikon mittaan sitten tapailtiin ja puhuttiin että nainen viettäisi viikonlopun minun luona.

Ongelmaksi kävi se että nainen jo pe-iltana otti itse kokonaisen viinipullon vaikka tietää etten tykkää juomisesta. Humala oli jo sitä luokkaa että puhe oli selvästi puurossa.

Toinen ongelma oli luonne, mikä korostui varsinkin krapulassa. La-aamu alkoi sitten naisen kohdalla siideripullolla. Nainen pahoitti mielensä aika pahasti kun toivoin ettei seurassani harrastettaisi humalahakuista juomista, mutta rauhoittui kuitenkin vähän ajan päästä. Lauantaipäivän aikana tuli kuitenkin kohtalainen määrä piikkejä siitä miten "sidukka" ja viini tekee ihmisestä huonomman.

Lauantai-iltana lensi paskat kunnolla tuulettimeen. Nainen oli ottanut taas siiderin minulta salaa ja sen kavereita oli baarissa. Ketään muuta kuskia kun ei ollut niin nainen oli sitä mieltä että minä menisin juoppokuskiksi. Kun en suostunut niin suuttui aika pahasti, alkoi huutamaan ja yritti rikkoa irtaimistoa. Siinä vaiheessa otin tilanteen täysin haltuuni.

Sopivassa kohtaa raivokohtausta lähestyin takaapäin, laitoin kämmenen naisen pään päälle, sormet sen silmiin ja kaadoin lattialle ja istuin päällä kunnes rauhoittui. Kaatumisen yhteydessä pää kolahti kivasti lattiaa vastaan ja saattoi tulla pieni aivotärähdys, ja kun yritti pois niin tuli mustelmia ja vastaavaa mutta mitään todellista vahinkoa en tehnyt.

Nainen rauhoittui kun käsitti ettei rimpuilemalla pääse mihinkään ja vaati päästä vapaaksi. Minä tietysti päästin, ja hän lähti suorinta tietä ovesta ulos. Minun luo jäi kaikki ulkovaatteet ja muutama muu irtonainen omaisuus mikä kuuluu hänelle. Tunnollinen kun halusin olla niin soitin hätänumeroon ja sieltä neuvottiin että kamojen kanssa poliisiasemalle maanantaiaamuna. Tänään sitten vein ne sinne eikä ne halunnut tietää kun henkilötiedot kun ne otti ne vastaan.

Naisesta ei ole kuulunut mitään sen jälkeen. Saa nähdä jos hän tekee jonkun ilmoituksen ja mikä on hänen näkemys tapahtuneesta.

[/quote]

OK, ja pointti oli?

Vierailija
10/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: Koska nainen riehui! Pakko oli rauhoitella ennenkun voi heittää ulos. Olisin periaatteessa ollut melkein valmis antamaan toisen mahdollisuuden edellyttäen että nainen olisi pyytänyt käytöstään anteeksi.

Vierailija
11/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan poliisi,skappari,tai alkoholistivanhempien seksuaalisesti hyväksi käyttämä tyyppi.

itse olisin juottanut pirkkoa ja köyrinyt sen kunnolla + seuraavana aamuna krapula panot ja pienissä nousuissa olisi voinut tapahtua jo vaikka mitä kivaa taas.

Vierailija
12/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12: Niin mutta minun tapoihin ei kuulu sellainen hyväksikäyttö. Lisäksi edellytän että nainen käyttäytyy asiallisesti.

Vierailija
13/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 21:49"]

Miesasiamies?

[/quote]

Miesasia-trolli aiinakin :D

Vierailija
14/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:07"]

12: Niin mutta minun tapoihin ei kuulu sellainen hyväksikäyttö. Lisäksi edellytän että nainen käyttäytyy asiallisesti.

[/quote]

Ja sun piti vähän "opettaa" naista? Miksi sun piti sitä rauhoitella??? Ulos vain, hus hus. Taisit oikeasti vain haluta hieman alistaa häntä ensin? Raivostuit isekin, ja petö sisälläsi heräsi.

Vierailija
15/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15: Nainen riehui. Ei riehuvaa lähdetä taluttamaan mihinkään vaan se rauhoitetaan ensin. Kyllä, tähän liittyy alistaminen, mutta se ei ollut tässä tapauksessa itseisarvo.

Vierailija
16/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa. Jos joku alkaisi temmeltämään minun kotonani holtittomasti, todennäköisesti löisin tuolilla takaraivoon. Että siinä mielessä aapeen pirkko oli onnekas. Mikset ap muuten olisi vaan atrjonnut lisää viiniä ja nussinut sitä haarahaavaan, perseeseen ja päähän? Vähintä, mitä muija olisi voinut tarjota vittumaien luonteensa vastapainoksi.

Vierailija
17/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: Jos olisi yrittänyt oikeasti tehdä jotain minulle tai läheiselle niin minulla on kolmet valurautaiset paistinpannut. Eipä sen jälkeen olisi tarvinnut paljoa rauhoitella.

Tapoihini ei edelleenkään kuulu kännisten hyväksikäyttö.

Vierailija
18/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko aloitus on kuin suoraan wt-helvetistä. Kaikkea on elämässä saanut kokea muttei onneksi tuota.

Vierailija
19/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan OK ottaa kiinni riehuvaa naista, mutta nuo sormien työntämiset silmiin meni aivan överiksi - ihan kuin ap olisi nauttinut siitä, mitä tekee.

Eikä aivotärähdys ole todellakaan mikään pikkuasia. Ja toinen vielä lähti yksin hoipertelemaan.

Ja juomisesta huomauttelu ei ollut OK. Eihän sun ole pakko olla tekemisissä sellaisten kanssa, jotka ei miellytä. Olisit jättänyt heti alkumetreillä rauhaan. Ilmeisestikin oli ihan uusi tuttavuus. Mikä kontrollifriikki olet?

Mutta se oli oikein, ettet (ilmeisesti) käyttänyt hyväksi, niin kuin joku mulkvisti tuossa ehdotteli. Kovin humaltuneeseen naiseen koskeminen on kyllä helposti seksuaalista hyväksikäyttöä, koska toinen on sellaisessa tilassa, ettei oikein tajua, mitä tekee. Semmoiset naiset pitäisi taluttaa nukkumaan ja mennä itse vaikka sohvalle. Ja katsoa sitten aamulla, mikä on tilanne "Prinsessa Ryysysellä".

Vierailija
20/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tämä koko touhu olisi pitänyt katkaista jo lauantai-aamuna kun siiderit kaivettiin taas esiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme