Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tositarina viime viikonlopusta naisen kanssa

Vierailija
15.04.2013 |

Kirjoiteltiin toissaviikolla netissä, ja sovittiin tapaaminen viikko sitten. Viime viikon mittaan sitten tapailtiin ja puhuttiin että nainen viettäisi viikonlopun minun luona.

Ongelmaksi kävi se että nainen jo pe-iltana otti itse kokonaisen viinipullon vaikka tietää etten tykkää juomisesta. Humala oli jo sitä luokkaa että puhe oli selvästi puurossa.

Toinen ongelma oli luonne, mikä korostui varsinkin krapulassa. La-aamu alkoi sitten naisen kohdalla siideripullolla. Nainen pahoitti mielensä aika pahasti kun toivoin ettei seurassani harrastettaisi humalahakuista juomista, mutta rauhoittui kuitenkin vähän ajan päästä. Lauantaipäivän aikana tuli kuitenkin kohtalainen määrä piikkejä siitä miten "sidukka" ja viini tekee ihmisestä huonomman.

Lauantai-iltana lensi paskat kunnolla tuulettimeen. Nainen oli ottanut taas siiderin minulta salaa ja sen kavereita oli baarissa. Ketään muuta kuskia kun ei ollut niin nainen oli sitä mieltä että minä menisin juoppokuskiksi. Kun en suostunut niin suuttui aika pahasti, alkoi huutamaan ja yritti rikkoa irtaimistoa. Siinä vaiheessa otin tilanteen täysin haltuuni.

Sopivassa kohtaa raivokohtausta lähestyin takaapäin, laitoin kämmenen naisen pään päälle, sormet sen silmiin ja kaadoin lattialle ja istuin päällä kunnes rauhoittui. Kaatumisen yhteydessä pää kolahti kivasti lattiaa vastaan ja saattoi tulla pieni aivotärähdys, ja kun yritti pois niin tuli mustelmia ja vastaavaa mutta mitään todellista vahinkoa en tehnyt.

Nainen rauhoittui kun käsitti ettei rimpuilemalla pääse mihinkään ja vaati päästä vapaaksi. Minä tietysti päästin, ja hän lähti suorinta tietä ovesta ulos. Minun luo jäi kaikki ulkovaatteet ja muutama muu irtonainen omaisuus mikä kuuluu hänelle. Tunnollinen kun halusin olla niin soitin hätänumeroon ja sieltä neuvottiin että kamojen kanssa poliisiasemalle maanantaiaamuna. Tänään sitten vein ne sinne eikä ne halunnut tietää kun henkilötiedot kun ne otti ne vastaan.

Naisesta ei ole kuulunut mitään sen jälkeen. Saa nähdä jos hän tekee jonkun ilmoituksen ja mikä on hänen näkemys tapahtuneesta.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:19"]

Ymmärrän aloittajaa. Jos joku alkaisi temmeltämään minun kotonani holtittomasti, todennäköisesti löisin tuolilla takaraivoon. Että siinä mielessä aapeen pirkko oli onnekas. Mikset ap muuten olisi vaan atrjonnut lisää viiniä ja nussinut sitä haarahaavaan, perseeseen ja päähän? Vähintä, mitä muija olisi voinut tarjota vittumaien luonteensa vastapainoksi.

[/quote]

"Terveisin naistenvihaaja"

Vierailija
22/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ruokkiko trollia. Eihän koko jutussa ole mitään pointtia; ihan vain teitä ärsyyttääkseen on keksinyt tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te vastaatte tälläselle sairaalle provoilijalle?

Vierailija
24/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli pelännyt sua jo valmiiksi tai ryystänyt viina kestääkseen sua, olisit hellävaroen vienyt heti pihalle, mutta taisit naida kuitenkin siinä välissä ja naikkonen ahdistui vain lisää ja lääkitsi itseään tutuin konstein? Ei se susta välittänyt alkuunkaan. Halusi vain tavalla tai toisella pois.

Vierailija
25/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:33"]

Se oli pelännyt sua jo valmiiksi tai ryystänyt viina kestääkseen sua, olisit hellävaroen vienyt heti pihalle, mutta taisit naida kuitenkin siinä välissä ja naikkonen ahdistui vain lisää ja lääkitsi itseään tutuin konstein? Ei se susta välittänyt alkuunkaan. Halusi vain tavalla tai toisella pois.

[/quote]

Voi olla totta. Monet suomalaiset juovat ujouteensa, jännitykseen, sosiaaliseen ahdistukseen. Naiset ja miehet. Ei se anna fiksua kuvaa, mutta se ei myöskään tarkoita, että olisi juoppo (joisi aina).

Vierailija
26/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20: Ilmoitin hätäkeskukseen että nainen lähti puolijuovuksissa ja vihaisena hoipertelemaan mutta ne sanoi että kun on niin lämmintä niin ne ei voi ottaa talteen (=putkaan) vain sen takia ettei välttämättä pääse sisään. Juomiseen liittyen minäkin ajattelin aluksi että se helpottaa jännitystä alkoholilla kun kerran oltiin melko uusi tuttavuus. Nainen jokatapauksessa tiesi että minä vietän joksekin täysin raitista elämää enkä halua että minun seurassa juodaan humalahakuisesti.

21: Niin olisi ja kaduttaa etten katkaissut mutta jälkiviisaus on aina tällaista.

Vierailija
27/37 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. No mitä sitä menee päästään vieraita ihmisiä kämppäänsä ryyppäämään. Varmaan tulee vielä joku pahoinpitelysyyte perään. Opitko mitään?

Vierailija
28/37 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mitäköhän tässä on opittavissa? Itse toimin täysin oikein, enkä tekisi mitään toiste jos samanlainen tilanne tulee eteen. Minun kodissa käyttäydytään asiallisesti eikä ryypiskellä ja riehuta.

Nainen vaikutti kuitenkin ihan fiksulta kun kirjoiteltiin ja tapailtiin. Haluaisin tietää miten tällaiset tapaukset tunnistaa etukäteen.

-ap

Vierailija
29/37 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 21:50"]

Olet ihan sekopää. Etkö ymmärrä, että MIKÄÄN  ei oikeuta käymään käsiksi toiseen ihmiseen. Toivottavasti et ikinä saa parisuhdetta, kuvottava tyyppi.

[/quote]

Eikö? Olis sit vaan pitänyt eksän antaa hakata mut, eikä puolustautua. Harmi, että kerroit tämän vasta nyt mulle!

Tässä tapauksessa tosin tuo oli aika rajusti käynyt käsiksi, mutta kyllä mäkin nyt olisin tarrannut kiinni ja pitänyt henkilön paikoillaan, ettei nyt kaikkea tuhoa.

Vierailija
30/37 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 05:48"]

Niin. Mitäköhän tässä on opittavissa? Itse toimin täysin oikein, enkä tekisi mitään toiste jos samanlainen tilanne tulee eteen. Minun kodissa käyttäydytään asiallisesti eikä ryypiskellä ja riehuta.

Nainen vaikutti kuitenkin ihan fiksulta kun kirjoiteltiin ja tapailtiin. Haluaisin tietää miten tällaiset tapaukset tunnistaa etukäteen.

-ap

[/quote]

No mutta onhan tuo nyt hullua ottaa ihan outo ihminen viikonloppukylään. Naisena on ihan itsestään selvää, että mitään nettituttuja ei pyydetä kotiin vierailulle ennen kuin niihin on enemmän tutustuttu. Ihan perusjuttu jo turvallisuudenkin kannalta. Miehet tietenkin seksinhimoissaan sortuu tämmösiinkin typeryyksiin ja tämä siitä sitten seuraa. Ole kuule onnellinen ettei se pyytänyt moottoripyöräkerhokavereitaan luokses kylään ja vieny mennessään telkkaria. Olis tuosta nyt aika paljonkin opittavaa.

Vierailija
31/37 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole kuulut mitään, ja tapahtumista on sentään yli viikko. Taisi käydä niin että pääsin kun koira veräjästä. En silti väitä että joku sakko olisi paha hinta maksaa että pääsisi juoposta riehujasta eroon.

Mitä vielä?

-ap

Vierailija
32/37 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä vieläkään ymmärrä mitä muuta voi ja kuuluu tehdä kun nainen alkaa riehumaan. Minusta tein täysin oikein kun rauhoitin ja heivasin pihalle.

-ap

Vierailija
33/37 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin tapailtu viikon mittaan eli ei ihan ventovieraita sentään. Viikko ja kolme tapaamista voisi kuvitella riittävän.

Vierailija
34/37 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 18:12"]

Me oltiin tapailtu viikon mittaan eli ei ihan ventovieraita sentään. Viikko ja kolme tapaamista voisi kuvitella riittävän.

[/quote]

No eikö tämä tapaus nyt osoittanut aika vahvasti että ei riitä. Tämmösiä puolituttavuuksia varten on hotellit.

Vierailija
35/37 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että pitäisi lähteä hotelliin ensimmäiset kerran naimaan...

Vierailija
36/37 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
37/37 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aivotärähdystä ihan helpolla saa. Ei sellaista tule pienestä kaatumisesta. Riehujan pitäminen aloillaan on ihan ok, vaikka sitten joutuisi kaatamaan hänet maahan. Humalaisella on humalaisen voimat. Mimmi oli varmaan siinä kunnossa, ettei edes muista, minkä oven takaa kamojaan voisi tulla kyselemään - saati sitten, missä vaiheessa mustelmia on tullut. Ap voi aina tehdä vastailmoituksen kotirauhan häiritsemisestä, jos nainen nostaa mekkalan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi