Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Raaka" Tomahawk-pihvi. Puolisoni on todella jääräpäinen näiden naudanlihojen kanssa

Vierailija
19.06.2026 |

Nyt ollaan erittäin lähellä sitä hetkeä, että irrottaudun täysin hänen naudanlihakuvitelmistaan ja sanon että en syö tai valmista niitä. Hän ei edes itse tykkää näistä. Ostaa kuitenkin vuodesta toiseen:(

Muita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi sinä incelli aina itse mokaat nämä provosi joka kerta.

Vierailija
2/7 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin?

Asia on juuri kuten avauksessa kerron?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin?

Asia on juuri kuten avauksessa kerron?

ap

Älä incelli jaksa.

Vierailija
4/7 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen itse valmistaa ja syödä. Syö sinä mistä itse tykkäät.

Vierailija
5/7 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole alkanut keskustelua puolison aloittamana että mikä meni pieleen tällä kertaa.

En tiedä vielä mitä sanon. Sanonko että "rahaa on" kun näitä ostelee, vai mitä sanon.

Luultavasti tämä onnistui täydellisesti. Se on vaan kun harvoin syö naidanlihapihviä niin siihen makuun ei jotenkin pääse. Uunissa 62 asteeseen 120 asteen lämmössä ja tämän jälkeen kuumaan grilliin muutamaksi minuutiksi. Grillissä olisi saanut olla kauemmin. Vielä kuumemmassa jos mahdollista.

ap

Vierailija
6/7 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puoliso sanoi että olisi saanut olla kuumemmassa (150asteisessa) uunissa. Kerroin että ei olisi hyödyttänyt mitään, (päinvastoin olisi pilannut pihvin) koska tavoitelämpötila ennen grilliä oli 62 astetta. Joka on jo ohjeidenkin ylärajalla.

Nyt puoliso sitten yrittää pureskella jänteistä palaa sohvalla. Sanoin että ottaisi paremman palan. Kuulemma riittää tämä entinenkin jo.

ap

Vierailija
7/7 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tomahawkit on yhden syötäviksi niin isoja, että illalla pitää käydä oman mahan viereen nukk6maan. Kuka helvetin ahne hullu syö yksinään puolikkaan lehmän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan