Lue keskustelun säännöt.
Voi apua... Lapsi 3v ekaa kertaa omassa sängyssä :(
15.04.2013 |
Hänen sänkynsä on olkkarissa. En varmaan nuku koko yönä, kun kuuntelen miten lapsi nukkuu ja odotan häntä viereen. On tääkin... :D
Sanokaa nyt, että korkea aika jo laittaa lapsi omaan sänkyyn, please?! Ja ite välttämättä halusin ikiomaan sänkyyn nukkumaan, olisi halunnut jo eilen, mutta en antanut :D
Kommentit (3)
On nukkunu mun vieressä. Joskus vauvana nukkui pinnasängyssä, joka oli ihan mun sängyn vieressä. Aina ollut ihan käden ulottuvilla. Mut pakkohan tää on kokeilla :D
Toivottavasti en saa sydäriä yöllä jos/kun lapsi kömpii viereen :D
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En voi auttaa ;) mulla nukkuu pari vuotta isompi vieressä.
Onko siis tähän asti nukkunut sun vieressä? Mulla ihan samoja tuntemuksia, joskin vauva vasta 6kk eli on vielä ihan hyväksyttävää nukkua vierekkäin ;) Joskus nelikuisena koetin pistää omaan sänkyyn, mutta ei siitä mitään tullut. Ei jaksa ravata siellä sängyllä kun toinen heräilee, mutta myönnettäköön, että suurempi syy on se henkinen puoli. Stressasin koko ajan,e ttä onko sillä nyt peitto naaman päällä, hengittääkö se jne. Saas nähdä koska raaskin laittaa omaan sänkyyn saati omaan huoneeseen... En tajua, miten joku voi pistää jo vauvan omaan huoneeseen! :D