Mitä tekisit? (miehellä hiv-tartuntariski ryyppyreissun jäljiltä)
Mitä tekisit, jos mies ensin katoaisi vuorokaudeksi ryyppyreissulle, ja kotiin palattuaan kertaisi hataria muistikuviaan ja lopulta kertoisi vaikeana, että oli kännissä kaatunut baarin (oikea räkälä) vessassa ja käsi oli osunut roskiksessa piikkiin..?
Talo on täynnä pieniä lapsia, mies vannoo lopettavansa juomisen jne.
Pää on niin sekaisin, etten saa muodostettua yhtään järkevää ajatusta. Testit voi tehdä vasta parin viikon päästä, ja varmat testit vasta muutaman kuukauden(!!!) päästä. Asumme pienellä paikkakunnalla, jos juttu leviää niin se leimaa paitsi miehen, myös minut ja etenkin lapset.
Mitä ihmettä minä teen???
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 14:09"]
En voi olla ajattelematta, että minut tuomitaan (etenkin pienellä maalaiskunnalla) kodinrikkojana, kun yhden pieleen menneen ryyppyreissun takia harkitsen eroa...
-
Ja se on aivan totta kuten joku sanoi, tämä ei ollut eka kerta kun reissu venähti sovitusta. Näitä on ollut aina joskus, ei kovin usein, mutta kuitenkin...
ap
[/quote]
Huomaatko, ap, ristiriidan näiden kirjoittamiesi kappaleiden välillä.
Pelkäät, että sinut tuomitaan "yhden pieleen menneen ryyppyreissun takia", vaikka miehesi käy ryyppäämässä useinkin. Ei ole kyse vain yhdestä kerrasta. Vai ajatteletko tosiaan niin, että ne muut reissut ovat olleet "onnistuneita" vain sen takia, että miehen käsi ei ole aiemmin osunut huumeneulaan?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se
Nostelen hiv-ketjuja!
no life
Siivosin taannoin yökerhoja paljonkin, enkä ikinä nähny niissä yhtään ruiskua / neulaa. Ja kuitenkin Jyväskylän (ainakin silloin) suurimmissa paikoissa siivosin.. Kyllä mua varoiteltiin useinkin, että mm. roskiksissa saattaa olla neuloja, mutta ikinä en yhtään nähny.. Aika monessa paikka nykyään roskikset on piilotettu kaappeihin ja käsienpesualtaan tasossa vaan reikä, josta roskat pudotetaan roskikseen. Pitäisin enemmän todennäköisenä, että olis telonu kätensä rikkinäiseen lasiin tai pulloon vessassa-- No ihan sama mulle