Minusta tuntuu että vaimo aavistaa pettämiseni, mutta jos näin on, miksi ei sano asiasta
mitään. Tietysti voi olla että kuvittelen vaan, mutta ihan kun tuo leikittelisi mun kanssa, kerron esimerkin. Yksi päivä kun televisiossa näkyi erään artistin naama, jolla on sama nimi kuin naisella jota tapailen salaa, vaimo yhtäkkiä vain kysyi että haluaisinko hänen näyttävän maijalta (artistin nimi muutettu). Ihan omituinen kysymys, ei ole ennen kysellyt noin tyhmiä. Ja yksi kerta kun ajettiin kaupoilta kotiin, sen asuinalueen ohi jossa tyttikseni asuu, vaimo tokaisi että "pitäisikö ajella tuon geton kautta vaihtekun vuoksii", jatkoin suoraan, eikä kyseessä ole mikään "getto".
Mitä sanotte, onko tuo vaimolta silkkaa vittuilua, vai kuvittelenko kaiken ja kyse sattumista?
Kommentit (153)
Usein siihen, että puoliso lakkaa haluamasta, on jokin syy. Ja heikot miehet ratkaisee asian niin, että hankkivat vierasta sen sijaan, että yrittäisivät ratkoa syytä tähän tai ratkoa ongelmaa. Enpä oikeastaan ihmettele, ettei vaimosi halua sinua. Vaikutat pikku *asikaiselta, jonka elämä pyörii oman elimen ympärillä. Toden totta, ehkäpä syy onkin siinä. Tyttiksesi on sen verran fiksu, ettei katsele sua kotonaan kuin sen panon ajan. Vaimollasi ei (toistaiseksi) ole vaihtoehtoja. Sehän kestää aina hetken, että saa asiat toisen selän takana järjesteltyä niin, että ero sujuu riittävän sujuvasti.
Ehkä vaimollasi on modernit arvot eikä häntä haittaa/kiinnosta, että käyt vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatte ihan vapaasti kuvitella trolliksi, parempihan se mulle on, vaikkei vaimo täällä käykään.
Tajunnan räjäyttävällä seksillä tarkoitin, miten nainen laukeaa niin että pillunsa sykkii monta minuuttia ja voihkii raukeena täynnä spermaani.
ap
Jos naisella sykkii vielä sen jälkeen, kun sinä olet vetänyt vehkeesi ulos, tarkoittaa se sitä, että homma jäi vähän kesken. Naisen pitää viedä se päätökseen omilla konsteillaan. Ja se käy pidemmän päälle aika tylsäksi. Sama se silloin on hoitaa koko homma alusta loppuun asti itse.
Ja jos siinä tilanteessa vielä kuulee, että mies pettää, niin helpotushan se vain on, kun ei tarvitse enää edes näytellä, että nauttii seksistä miehensä kanssa.
Ei tarkoita vaan sitä että nainen sai orkun ja saa kohta lisää aisaa litisevaan kermapiiraaseensa. Ja taas seisoo. Tyttöystävän kiimaviestit ei auta asiaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatte ihan vapaasti kuvitella trolliksi, parempihan se mulle on, vaikkei vaimo täällä käykään.
Tajunnan räjäyttävällä seksillä tarkoitin, miten nainen laukeaa niin että pillunsa sykkii monta minuuttia ja voihkii raukeena täynnä spermaani.
ap
Jos naisella sykkii vielä sen jälkeen, kun sinä olet vetänyt vehkeesi ulos, tarkoittaa se sitä, että homma jäi vähän kesken. Naisen pitää viedä se päätökseen omilla konsteillaan. Ja se käy pidemmän päälle aika tylsäksi. Sama se silloin on hoitaa koko homma alusta loppuun asti itse.
Ja jos siinä tilanteessa vielä kuulee, että mies pettää, niin helpotushan se vain on, kun ei tarvitse enää edes näytellä, että nauttii seksistä miehensä kanssa.
Ei tarkoita vaan sitä että nainen sai orkun ja saa kohta lisää aisaa litisevaan kermapiiraaseensa. Ja taas seisoo. Tyttöystävän kiimaviestit ei auta asiaa.
ap
*Tyttöystävä=likainen huorå
*"Uskollinen" aviomies=likainen huorå
Väsynyt lasten hoitoon yksin, jaksa mies-lastakin sitten paimentaa siinä kaiken lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Onko sulla hauskaa provosi kanssa? :)
Vaimosi tietää, mutta pitää sinua niin luuserina ettei kiinnosta vaikka petätkin. Ehkä pettää itsekin. Jos ei vielä, niin kohta pettää kun sopiva mies osuu kohdalle, tietää jo että pidät häntä pilkkanasi pettämällä etkä kunnioita häntä sen vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi tietää, mutta pitää sinua niin luuserina ettei kiinnosta vaikka petätkin. Ehkä pettää itsekin. Jos ei vielä, niin kohta pettää kun sopiva mies osuu kohdalle, tietää jo että pidät häntä pilkkanasi pettämällä etkä kunnioita häntä sen vertaa.
Nääh, tuskin aloittajan vaimo pettää. Odottaa rauhassa, että löytää kunnollisen miehen ja sitten jättää aloittajan kuin nallin kalliolle ilman mitään tällaisia likaisia pettämissekoiluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ehdottanut vaimolle avointa suhdetta? Ehkä hänkin olisi "parempi vaimo", kun pääsisi välillä pyörimään muiden miesten lakanoissa?
Ehkä olen kaksinaamainen tässä, mutta se ei olisi enää avioliitto jos sallittaisiin seksi muiden kanssa. Tiedän, olen sika, mutta ainakaan en leveile vaimolle miten kuuma ja hyvä pano tyttöystävä on, niinhän avoimessa suhteessa olevat tekee. Minulla ei ole mitään tarvetta vaimoa loukata.
ap
No eihän teillä ole enää avioliittoa, olet sallinut itsellesi seksin muiden kanssa. Vaimo tietää kyllä.
Kyllä meillä avioliitto on, vaikkei enää kuherruskuukautta eletä.
ap
Vaimosi ei enää välitä tekemisistäsi. Ei ole.
Kuinka moni mies käyttää sanaa "tyttis"? Ei yksikään.
En tiedä onko ap provo, mutta oikeasti tällaisia reppanoita on olemassa, valitettavasti. Sääliksi käy vaimoasi, miten hän on koskaan noin heikkolahjaiseen tolvanaan rakastunut. Etkö näe mitään epäloogista siinä että kunnioitat vaimoasi, mutta et anna hänen valita haluaako hän elää kaltaisesi luuserin kanssa? Etkä siinä, että uskot olevasi uskollinen, vaikka petät?
Tiedätkö, jos minun järkeni juoksisi tuota rataa, hakeutuisin holhouksen alaiseksi. Tiedä mitä ongelmia saat muiden lisäksi vielä itsellesi aikaiseksi, kun pystyt selittämään ennen kaikkea itsellesi kaikki omat hölmöytesi. Jos olisin noin tyhmä, en haluaisi olla tekemässä yhtään päätöstä mikä vaikuttaa minun tai muiden elämään.
Tosin uskon että vaimosi tietää. Itse ainakin tiesin kun mieheni petti, vaikka minulla ei varsinaisesti ollut todisteita asiasta. Jokin vaisto sen kertoi ja oikeassa oli.
Mutta kun hän ei ollut lainkaan kiihottunut...