Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta tuntuu että vaimo aavistaa pettämiseni, mutta jos näin on, miksi ei sano asiasta

Vierailija
30.06.2020 |

mitään. Tietysti voi olla että kuvittelen vaan, mutta ihan kun tuo leikittelisi mun kanssa, kerron esimerkin. Yksi päivä kun televisiossa näkyi erään artistin naama, jolla on sama nimi kuin naisella jota tapailen salaa, vaimo yhtäkkiä vain kysyi että haluaisinko hänen näyttävän maijalta (artistin nimi muutettu). Ihan omituinen kysymys, ei ole ennen kysellyt noin tyhmiä. Ja yksi kerta kun ajettiin kaupoilta kotiin, sen asuinalueen ohi jossa tyttikseni asuu, vaimo tokaisi että "pitäisikö ajella tuon geton kautta vaihtekun vuoksii", jatkoin suoraan, eikä kyseessä ole mikään "getto".

Mitä sanotte, onko tuo vaimolta silkkaa vittuilua, vai kuvittelenko kaiken ja kyse sattumista?

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on elämän ikuisia mysteereitä, että pettävät miehet luulevat, että vaimokin ei pettäisi. Vieläpä lähes kaikki uskottelevat syyksi sen, että 'seksi ei ole vaimolle yhtä tärkeää kuin minulle'. Voiko olla mitään sinisilmäisempää? Vetää miehen yksinkertaisuus joka kerta yhtä sanattomaksi.

Miksi vaimo pettäisi, saa minulta kunnon panon ja eläimellistä tajunnan räjäyttävää seksiä milloin tahansa, mutta tuntuu muut asiat ajavan ohi. Hyvin harvoin tuntuu innostuvan niin että vinkuisi kullia ja kaivaisi sen suuhun, tätä ei usein tapahdu. Että ei se saamisesta ole kiinni, kyllä minä annan kyydit jos mieli tekee, ei tarvitse pettää. 

ap

Sulla on aina se sama kulli.

Paras ja isoin kulli mitä vaimo on koskaan nähnyt. Näin on sanonut, en unohda. Miksi etsisi jonkun surkeamman kun kotona on priimaa tarjolla. Turhaan länkytät.

ap 

Uskotko ihan kaiken, mitä sulle sanotaan?

Vierailija
82/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimoa kiinnostaisi? Jos saa sinusta taloudellista hyötyä se riittää.

Ei me rikkaita olla ja molemmat käy töissä. Ei se rahan takia minua tosiaankaan ottanut. Kyllä meillä on oikeasti hyvä suhde joka perustuu keskinäiseen kunnioitukseen ja rakkauteen, vaikka aina riidelläänkin nykyään. Tai siltä se tuntuu. Ihan kuin tekisin aina väärin. Ja paneminen pitää hoitaa muualla, kun vaimoa panee, tuntuu kuin tekisin rikoksen. Piristää kumasti kun saa kuumaa naista joka haluaa mun kullia edestä ja takaa eikä saa tarpeeksi. Vaimo ei ollut edes alkuaikoina niin kiimanen mitä tyttis on. 

ap

Pettämiseen en nyt puutu. Mutta siis et ole edes alussa saanut vaimoasi haluamaan? Mikä sussa on vialla? Oletko katsonut peiliin, että mitä voisi tehdä asialle vai vaan pannut menemään?

Jos nainen on tyytyväinen ja nauttii itse niin se taatusti tekee halunsa selväksi. Sä taidat olla aika itsekäs ksipää sängyssä.

Alkuaikoina yleensä himoitaan ja naiset feikkaa miehen mieliksi, silloin kelpaa huonompikin. Ei tuo sun tyttiskään suhun oikeasti kuumana käy ja kyllästyy vielä.

Annoin sitten väärän käsityksen, kyllä meillä vaimon kanssa oli kovaa panemista ja usein alussa, vaimonkin alotteesta..mutta kai se pääsee unohtumaan kun ei ole siltä taholta sellasta kiimaa vuosiin näkynyt mitä nyt taas saan tyttöystävältä. Tuntuu että kulli räjähtää jos ei joka päivä pääse sitä höyläämään, nytkin sykkii ja seisoo. Täytysköhän vielä hakea kaupasta jotain.. aamupanolla kävin jo tänään. 

ap

Kylläpä suuresti kunnioitat vaimoasi. Kullisi on sinulle tärkeämpi kuin aviovaimosi ja lastesi äiti.

Aika rumasti sanottu, en lähtisi vertaamaan.

ap

Mutta noinhan se tässä tilanteessa menee. Sinä lupasit avioituessasi olla uskollinen vaimollesi. Nyt kun seksi vaimosi kanssa ei enää tyydytä kulliasi niin kuin aiemmin, rikot sinä uskollisuuslupauksesi vaimollesi. Eli kullisi meni vaimosi edelle. Eihän tuossa tosiaan mitään kaunista ole, siinä olet oikeassa.

Aika raakaa verrata ruumiinosaa vaimoon, en voi sahata sitä irtikään. 

En ole ylpeä tietenkään pettämisestä, mutta et tiedä miten hyvältä se tuntuu laueta vieraaseen pill--n, tisseille, naamaan kannikoille.. Joka kerta vaan paremmalta. Miksi elämän pitäisi olla aina samaa harmaata arkea,kerranhan täällä vain eletään. Väitän että olen parempi aviomies, kun saan ...kunnolla.

ap

Toki suot saman oikeuden vaimollesi? Ai, etkö? Miksi?

Mitä vaimoani yhtään tunnen, hänelle seksi ei ole yhtä tärkeää enää kuin mulle.

ap

Mikäli vaimoasi yhtään tunnen, hänelle ei ole yhdentekevää kuka harrastaa seksiä ja kenen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on elämän ikuisia mysteereitä, että pettävät miehet luulevat, että vaimokin ei pettäisi. Vieläpä lähes kaikki uskottelevat syyksi sen, että 'seksi ei ole vaimolle yhtä tärkeää kuin minulle'. Voiko olla mitään sinisilmäisempää? Vetää miehen yksinkertaisuus joka kerta yhtä sanattomaksi.

Miksi vaimo pettäisi, saa minulta kunnon panon ja eläimellistä tajunnan räjäyttävää seksiä milloin tahansa, mutta tuntuu muut asiat ajavan ohi. Hyvin harvoin tuntuu innostuvan niin että vinkuisi kullia ja kaivaisi sen suuhun, tätä ei usein tapahdu. Että ei se saamisesta ole kiinni, kyllä minä annan kyydit jos mieli tekee, ei tarvitse pettää. 

ap

Ap:n on pakko olla provo. Joku nainen kirjoitti tuon kieli poskessa ja nauraen samalla. Ei kukaan mies voi olla noin ääliö, ei yksinkertaisesti voi olla.

Siltä 0,00001% varalta, että ap on aito, niin mietippäs vähän. Vaimo pettää ihan samasta syystä kuin sinäkin. Hän ei koe seksiänne hyväksi ja kiihkeäksi, eikä itseään halutuksi, arvostetuksi ja himoituksi. Toinen mies tarjoaa hänelle sen, mitä sinulta ei saa. Hän ei enää halua sinua. Hänen halunsa suuntautuvat muualle, johonkin mukavaan ja ihanaan mieheen.

Älä jaksa. Sinä et tiedä vaimostani mitään etkä meidän liitosta.

Kuten sanoin, minä en pihtaa, eikä ole siitä kiinni että en olisi hyvä sängyssä. Minua haluaisi useampikin nainen, mutta olen vetänyt rajan tähän, en halua sp-tauteja.

ap

ap

Vierailija
84/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Paras ja isoin kulli mitä vaimo on koskaan nähnyt. Näin on sanonut, en unohda. Miksi etsisi jonkun surkeamman kun kotona on priimaa tarjolla. Turhaan länkytät.

ap 

Tämä selittää!

Vaimosi pettää sellaisten miesten kanssa, joilta saa hyvää seksiä eli jotka eivät luule, että seksin hyvyys johtuisi peniksen koosta. Eikä mikään ihme, ettei vaimo ole kovin innostunut seksistä sinun kanssasi.

Tilaa netistä joku miehille suunnattu opas, joka opettaa naisten anatomiaa ja parempia seksitapoja ja -tekniikoita. Opettele erityisesti käyttämään suutasi ja sormiasi.

N47

Vierailija
85/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla se vaalea bodari-mies Tuusulasta :-)

Vierailija
86/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ensimmäinen virhe on se, että he ovat niin yksinkertaisia ja kuvittelevat naistenkin olevan. Miehet vaan mennä porskuttavat eivätkä tajua mitään vivahteita ympäristöstään ja oma hedonismi on tärkeintä, on se sitten poikienillat, vieraan naisen paneminen joko fyysisistä tai itsetuntosyistä, harrastukset, pelaaminen tms. Kuvitellaan, että kaikki on hyvin, kun on pyydystetty se vaimo sinne kotiin olemaan lasten äidiksi, kodinkoneeksi ja vähän omaksikin äidiksi. Sitten on hyvä mennä ja viilettää. 

(ei koske kaikkia miehiä, mutta näitä yllä esitettyjä on ryhmäksi asti)

Vierailija
87/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap 

Tämä selittää!

Vaimosi pettää sellaisten miesten kanssa, joilta saa hyvää seksiä eli jotka eivät luule, että seksin hyvyys johtuisi peniksen koosta. Eikä mikään ihme, ettei vaimo ole kovin innostunut seksistä sinun kanssasi.

Tilaa netistä joku miehille suunnattu opas, joka opettaa naisten anatomiaa ja parempia seksitapoja ja -tekniikoita. Opettele erityisesti käyttämään suutasi ja sormiasi.

N47

Muru, mähän käytän. 

ap

Vierailija
88/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän mieheni pettävät ja nautin siitä hänen syyllisyyden tunteessa jolla hän hyvittelee tekoaan. Ei pettäminen minulta pois ole vaan päin vastoin. Hyöty valuu suoraan minun laariin. Viime viikonloppuna mies esim. hoiti lapset, ruuat, kodin, jne ja minä sain omaa aikaa. Sain huomiota, hyvää seksiä, jne...

Vierailija
89/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen puhuu tyttiksestä 🤮

Tää on varmaan se tyttismies, joka aikaisemminkin täällä kirjoitteli.

Vierailija
90/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap aika sika mieheksi. Röh röh.

Vierailija
91/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap 

Tämä selittää!

N47

Huvitta aina kun naiset antaa seksivinkkejä :D Suurin osa heistä kun ei osaa käyttää tärkeintä seksitaitoaan, taitoa puhua. Vuodesta toiseen saa lukea, kuinka ei ole moneen vuoteen saanut hyvää seksiä mieheltään.

Vierailija
92/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taitaa aplla olla petos ja petkuttaminen ne elämän pääsisällöt? Taitaa olla ihan sama vaikka eroaisit ja vaihtaisit siihen tytteliin, niin sama pettämismeno jatkuisi uuden vaimon selän takana

Vierailija
93/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. On tullut selväksi, että ap:lla on mahtava penis.

On myös mahdollista, että ap:n vaimo ei pidä kiihkeää panemista pariduhteen tärkeimpänä ominaisuutena. Ehkä vaimo on henkisempi ja hänelle suhteessa on tärkeintä luottamus ja kunnioitus ja tunne yhteenhiileen puhaltamisesta.

Sehän on vieläkin vakavampaa ap:n kannalta. Siinä tapauksessa vaimo todennäköisesti rakastuu/on rakastunut ehkä jo menestikin, vieraisiin miehiin, joilta hän kokee saavansa sitä tunnetta, joka ap:n kanssa vääjäämättä, aivan radikaalisti puuttuu. Ehkä vaimo ei edes ole fyysisesti pettänyt vielä, vaan vasta haaveillut kosketuksesta, suutelusta, painautumisesta yhteen ja rakastelusta työpaikan Pekan tai naapurin Sepon kanssa.

Ap on aivan naurettavan pihalla, kun kuvittelee kaiken olevan vaimon näkökulmasta hyvin suhteessa ja että vaimo olisi tyytyinen.

Ap pääsee lähimmäksi vaimon ajatuksia ja tunnelmia, kun ajattelee, miltä itsestä tuntuisi, jos tekisi kotityöt ja hoitaisi lapsia, antaisi vaimolle seksiä, kun hän haluaa ja sitten paljastuisikin, että vaimolla on ollut kiihkeä seksisuhde toiseen mieheen. Miltä ap se tuntuisi? Olisitko sitä mieltä, että ihan ok? Ihan samalta se vaimostasi tuntuu.

Kirjoitin tämän rautalangasta, kun ap:lla yttää olevan vaikeuksia empatiassa ja siinä, että miten asettua toisen ihmisen asemaan.

Vierailija
94/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. On tullut selväksi, että ap:lla on mahtava penis.

On myös mahdollista, että ap:n vaimo ei pidä kiihkeää panemista pariduhteen tärkeimpänä ominaisuutena. Ehkä vaimo on henkisempi ja hänelle suhteessa on tärkeintä luottamus ja kunnioitus ja tunne yhteenhiileen puhaltamisesta.

Sehän on vieläkin vakavampaa ap:n kannalta. Siinä tapauksessa vaimo todennäköisesti rakastuu/on rakastunut ehkä jo menestikin, vieraisiin miehiin, joilta hän kokee saavansa sitä tunnetta, joka ap:n kanssa vääjäämättä, aivan radikaalisti puuttuu. Ehkä vaimo ei edes ole fyysisesti pettänyt vielä, vaan vasta haaveillut kosketuksesta, suutelusta, painautumisesta yhteen ja rakastelusta työpaikan Pekan tai naapurin Sepon kanssa.

Ap on aivan naurettavan pihalla, kun kuvittelee kaiken olevan vaimon näkökulmasta hyvin suhteessa ja että vaimo olisi tyytyinen.

Ap pääsee lähimmäksi vaimon ajatuksia ja tunnelmia, kun ajattelee, miltä itsestä tuntuisi, jos tekisi kotityöt ja hoitaisi lapsia, antaisi vaimolle seksiä, kun hän haluaa ja sitten paljastuisikin, että vaimolla on ollut kiihkeä seksisuhde toiseen mieheen. Miltä ap se tuntuisi? Olisitko sitä mieltä, että ihan ok? Ihan samalta se vaimostasi tuntuu.

Kirjoitin tämän rautalangasta, kun ap:lla yttää olevan vaikeuksia empatiassa ja siinä, että miten asettua toisen ihmisen asemaan.

Kuvitteletko etten minä osaa kotitöitä tehdä tai ole lapsia hoitanut kun olivat pieniö? Kyllä meillä on yhteen hiileen puhallettu, en ole mikään kädetön luuseri, oman korren olen kekoon kantanut ja kannan, siioan siinä kuin vaimokin, ei ole siittä kiinni.

ap

Vierailija
95/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

🤣🤣🤣siis tän on aivan pakko olla huono provo tai sitten olet todellakin taukki! Jos nainen ei halua seksiä kanssasi et todellakaan ole antanut tajunnan räjäyttävää seksiä. Alkuun sitä jaksaa olla toisen mieliksi mukana täysillä, mutta jos meno ei parane niin sitä kyllästyy. Jos oikeasti nainen saa hyvää tajunnan räjäyttävää seksiä mieheltään, hän todellakin haluaa sitä lisää. Olet siis surkea etkä osaa tyydyttää naistasi vaikka näin luulet. Voi vaimo parka. Ensin surkea pano ja sitten vielä tulee petetyksi. Annappa vaimollesi tunnustus ja päästä hänetkin vihreämmille laitumille etsimään oikeaa kunnon urosta!

Vierailija
96/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap:n on pakko olla provo. Joku nainen kirjoitti tuon kieli poskessa ja nauraen samalla. Ei kukaan mies voi olla noin ääliö, ei yksinkertaisesti voi olla.

Siltä 0,00001% varalta, että ap on aito, niin mietippäs vähän. Vaimo pettää ihan samasta syystä kuin sinäkin. Hän ei koe seksiänne hyväksi ja kiihkeäksi, eikä itseään halutuksi, arvostetuksi ja himoituksi. Toinen mies tarjoaa hänelle sen, mitä sinulta ei saa. Hän ei enää halua sinua. Hänen halunsa suuntautuvat muualle, johonkin mukavaan ja ihanaan mieheen.

Älä jaksa. Sinä et tiedä vaimostani mitään etkä meidän liitosta.

Kuten sanoin, minä en pihtaa, eikä ole siitä kiinni että en olisi hyvä sängyssä. Minua haluaisi useampikin nainen, mutta olen vetänyt rajan tähän, en halua sp-tauteja.

ap

ap

🤣🤣jatkoin lukemista ja tämä...luoja et taida edea olla provo vaan sä olet oikeasti vain täysi idioo*ti! Ihan hulvatonta lukea tätä sun juttua. Parhaat naurut aikoihin! Mistä näitä ihmisiä sikiää? Olisi kannattanut jättää ehkä se jälkikasvu tekemättä tuolla aivokapasiteetilla.

Vierailija
97/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

🤣🤣🤣siis tän on aivan pakko olla huono provo tai sitten olet todellakin taukki! Jos nainen ei halua seksiä kanssasi et todellakaan ole antanut tajunnan räjäyttävää seksiä. Alkuun sitä jaksaa olla toisen mieliksi mukana täysillä, mutta jos meno ei parane niin sitä kyllästyy. Jos oikeasti nainen saa hyvää tajunnan räjäyttävää seksiä mieheltään, hän todellakin haluaa sitä lisää. Olet siis surkea etkä osaa tyydyttää naistasi vaikka näin luulet. Voi vaimo parka. Ensin surkea pano ja sitten vielä tulee petetyksi. Annappa vaimollesi tunnustus ja päästä hänetkin vihreämmille laitumille etsimään oikeaa kunnon urosta!

En tiedä onko sulla kokemusta avioliitost, mutta vaikka antasin miten hyvää seksiä, aikaa myöten sitä voi kumpikin kyllästyä toiseen, minä kyllä nussisin vaimoa mielelläni, mutta kieltämättä kaipaisin väliimme jotain jännitystä ja erilaista, vaimo haluaa vain sängyssä, minä haluaisin että panostaisi vähän esim seksikkäillä hepenillä jne. Vaimo piti seksikästä kukkamekkoa taannoin yksissä juhlissa, yritin päästä pukille yllättäen, läpsäisi ja sanoi että joku voi tulla. Vaimosta on tullut nynny, sekin tässä vituttaa. 

ap

Vierailija
98/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi ihmeessä kuvittelet, ettei myös vaimo yhtälailla kyllästy mieheensä? Jotenkin sivuutat kaikissa kommenteissasi sen, että vaimo ei ehkä olekaan sinuun tyytyväinen ja rakastunut enää. Olet luonut vaimohahmosta mieleesi mielikuvitushenkilön, joka on korvannut todellisen henkilön, etkä enää näe vaimoasi realistisesti ja siksi kykene asettumaan hänen asemaansa.

Ap taitaa olla juuri niitä miehiä, joille tulee hirveänä järkytyksenä, kun vaimo lähtee, kun kaikkihan on ollut niin hyvin...

Vierailija
99/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimollasi on tasokas rakastaja jota tapailee.  Seuraa tyytyväisenä miten vääntelehdit syyllisyydessäsi.

Ei ole, älä valehtele itsellesi vai myönnätkö, että aloittaja on top5%mies jos kerran vaimon taso riittää tasokkaaseen rakastajaan? Ja missä syyllisyydessä? Vaimoa vedetään 100-0 ja vaimo istuu kiltisti kotona, mutta ei uskalla sanoa pettämisestä mitään koska iäkkäänä ei saa enää muutakaan miestä.

Vierailija
100/153 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaimo on ihan oikeassa, hän ei ole haluttu eikä himottu koska ikää on yli 30v, joten mies panee nuorempia. Hän ei luonnollisesti ole haluttava muidenkaan miesten mielstä ja ainut mies jonka kanssa hän voi epätoivoisesti kostopettää on se lähibaarin rumin pultsari.