Oletko kuullut ulkomailla jonkun molottovan suomea
Itse kuulin tukholmassa ja hitto että hävetti jotenkin
Kommentit (46)
Olen kuullut useassakin eri maassa. Ja ei kyllä ole hävettänyt. Samaa kieltähän itsekin molotan.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 14:23"]
Ai sun äidinkieli on ranska. Käännäpä tuo edellinen ranskaksi niin vien tuotoksesi ranskan opettajalleni tarkistettavaksi. Saat aikaa klo 14.30 asti.
[/quote]
:) Ei tullut käännöstä... taisi olla "in your dreams" -äidinkieli.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 15:07"]
Ai sun äidinkieli on ranska. Käännäpä tuo edellinen ranskaksi niin vien tuotoksesi ranskan opettajalleni tarkistettavaksi. Saat aikaa klo 14.30 asti.
[/quote]
[/quote]Täällä on tasaisin väliajoin näitä mun äidinkieli on ... yhtään todistettua tapausta ei ole vielä tullut vastaan
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 15:07"]
[/quote]
[/quote]Täällä on tasaisin väliajoin näitä mun äidinkieli on ... yhtään todistettua tapausta ei ole vielä tullut vastaan
[/quote]
Missähän takahikiällä sä elät, kun sulle on noin hämmentävä ajatus, että joku puhuu muutakin kuin suomea äidinkielenään? :D
Mua ihmetyttää tuo "molottaa"-verbin kummeksunta tässä ketjussa. Mulle ainakin ihan normaaliin sanavarastoon kuuluva sana, samoin kuin horottaa tai rouhottaa. Ettekö te suomea ymmärrä?