Oletko kuullut ulkomailla jonkun molottovan suomea
Itse kuulin tukholmassa ja hitto että hävetti jotenkin
Kommentit (46)
Olen kuullut useassakin eri maassa. Ja ei kyllä ole hävettänyt. Samaa kieltähän itsekin molotan.
MOLOTTAA!!!!! :D Buahhahhhaaaa....
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 14:23"]
Ai sun äidinkieli on ranska. Käännäpä tuo edellinen ranskaksi niin vien tuotoksesi ranskan opettajalleni tarkistettavaksi. Saat aikaa klo 14.30 asti.
[/quote]
:) Ei tullut käännöstä... taisi olla "in your dreams" -äidinkieli.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 15:07"]
Ai sun äidinkieli on ranska. Käännäpä tuo edellinen ranskaksi niin vien tuotoksesi ranskan opettajalleni tarkistettavaksi. Saat aikaa klo 14.30 asti.
[/quote]
[/quote]Täällä on tasaisin väliajoin näitä mun äidinkieli on ... yhtään todistettua tapausta ei ole vielä tullut vastaan
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 15:07"]
[/quote]
[/quote]Täällä on tasaisin väliajoin näitä mun äidinkieli on ... yhtään todistettua tapausta ei ole vielä tullut vastaan
[/quote]
Missähän takahikiällä sä elät, kun sulle on noin hämmentävä ajatus, että joku puhuu muutakin kuin suomea äidinkielenään? :D
Mua ihmetyttää tuo "molottaa"-verbin kummeksunta tässä ketjussa. Mulle ainakin ihan normaaliin sanavarastoon kuuluva sana, samoin kuin horottaa tai rouhottaa. Ettekö te suomea ymmärrä?