Mistä kohusta Metti puhuu?
Jodelissa kuulemma jotain juttua forsseleista ja Metti avautunut instagramissa. Itse en näe koko jodelia
Kommentit (846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä parturi on??
Jeren ex-heila eli toinen näistä kaksosista??
PERHETUTTU.
Perhetutun kanssa voi pettää ja avioitua. Maisa Torpan nyxä on myös Maisan ja exän perhetuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä parturi on??
Jeren ex-heila eli toinen näistä kaksosista??
PERHETUTTU.
Perhetutun kanssa voi pettää ja avioitua. Maisa Torpan nyxä on myös Maisan ja exän perhetuttu.
🤣😅😂Niinpä täähän selittää ku Maisa👌
Perhetuttu. Oisko ollut lapsenvahtina. Ei srn kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
No jos se Mikael ei välitä siitä, että niitä kuvia tulee. Hänhän selitti Metelle, että kuvissa asiat näyttää aina pahemmalta kuin todellisuudessa on eli on etukäteen selittänyt kaiken. En tiedä mikä on totuus, mutta se nyt ainakin vaikuttaa siltä, että hän vähät välittää ja on yli-itsevarmana siitä, että tekee mitä tekee, niin asia on jo etukäteen viattomaksi tehty. Kaikki muu on kateellisten ja ilkeiden ihmisten puhetta. Hyvin on pelimiehellä peliliikkeet hallussa (paitsi se typerä meriin golfpallojen lyönti)
Muistakaa nyt hyvät ihmiset nämä vääristävät kuvakulmat!!
Minkä takia ihmisten täytyy juoruta. Terassit ovat täynnä taviksia, joilla sutinaa muiden kun oman puolison kanssa. Onko siellä Jodelissa näistäkin keskusteluja? Tulee DDR mieleen. Raportoidaan jokaisesta asiasta "isoveljelle" tässä tapauksessa sovellukseen/juorulehdelle. Mitä tahansa Miklu tai joku muu tekee ei ole tällaisen spekuloinnin arvoista. Hyvä ettei hän itse nyt vielä ala kommentoimaan. Jos vaimo haluaa, se on hänen asia. Hieman noloa kuitenkin. Mielestäni on kivaa jos joku futaaja tai lätkäpelaaja näkyy suomen kesässä muiden seassa. Ei tulisi mieleenkään raportoida tekemisiä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan arpoa ruohonleikkurin, kertoo Metin Instagram.
Onko aitokultainen vai vain pinnalta kullitettu? Onko upotettu kristalleja? Birkin? Mitä merkkiä: Chanel? Dior? LuuVitty?
Luultavasti kullitettu leikkuri ja jos ei ole, niin se vaan kuvissa näyttää siltä. Kaikki tietävät, että valokuvat vääristävät kaiken.
Yökylässä-ohjelmassa Miklu kertoo suu vaahdossa kuinka Metin äiti tönäisi Miklun yhteydenottoja vältelleen Metin tämän kanssa ensitreffeille: "mene nyt kun se RAUKKA yrittää niin kovin!!".
Siis tämähön kuvastaa että Metin äiti halusi tämän menevän miklun kanssa treffeille enemmän kuin hän itse. Onko Metti päättänyt itse mistään? Miklu halusi vaimon ja lapset kun ikää tuli 30, Mettillä koko nuoruus ja itsensä etsintä jäi kesken. Miklu vaikuttaa man childilta (metti käytti tätä terniä sen taklaus uima-altaaseen videon kommenteissa itsekin!) joka on kärsimätön eikä kykene ajattelemaan kuin mitä itse haluaa. Se uusi asuntohan oli myös keskustassa asua haluavan miklun toive ja ne KUlTAISET SUUHKUT.
metti tuntuu olevan hukassa oleva pikkuvaimo jota taklataan uima-altaaseen ja nolataan instassa. Jos mun mies heittelis mua kun jitain heinäkeppiä ympäriinsä olisin lievästi sanottuna vihainen.
Anyway Metille tsemppiä! On kiltti ja kiva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä taas kaikki pahansuovat ja kateelliset sylkemässä oksennusta suustansa. Olette säälittäviä.
Itse olet säälittävä puhkin*ssitun (kateus-jne-mikä-milloinkin)seliselikorttisi kanssa. Juuri kukaan ei kadehdi tusinatuheroa ja tämän uskotonta (pahalta näyttää, meedian/meedion syy) rotannaamaista sössösanaseppä-superdupermegaintellektuellipotkupallistia, paitsi sinä (+kaltaisesi) se kadehdit olematonta, olettamaasi, tyhjästä nyhjäisemääsi, kadehtimista ja täten täysin katteetonta kateutta.
Vierailija kirjoitti:
Anyway Metille tsemppiä! On kiltti ja kiva ihminen.
Katsoin Veitolan Yökylässä MTV:n Katsomosta, eipä Metti luonnehtinut itseään noin. Sanoi olevansa mm. kilpailuhenkinen ja kärsimätön. Veitola saa ihmisten persoonan aika hyvin esille parin päivän aikana, vaikka haastateltava yrittääkin feikata.
Mikaelista sai kyllä hieman paremman kuvan, vaikka hänen insta kertoo toisen puolen.
Mielenkiintoinen kohta oli myös, kun Maria kysyi herran naisasioista 😂
Kyllä nämä lööppinaikkoset ovat ...ei sanaa löydy noita tyhjäpäitä kuvaamaan. Sitä saa mitä tilaa!!!
Hommaisi ammatin, kouluttaisi itsensä mihin tahansa työhön , sillä toisen rahapussissa eläminen on hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Miten se parturi kehtaa lähteä varatun matkaan? Niin noloa ja ala-arvoista...
Parturit ja kampaajat kehtaavat. Ei tuo äijä älyä etsi ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on jäänyt outona yksityiskohtana mieleen, Yökylässä-jaksosta, miten Mikael kertoi kuvaavansa lattialla lojuvia vaatteita tms. mahdollista satunnaista epäjärjestystä ja sitten naputtavansa rouvalleen kuinka "tuokin pusero on ollut tuossa jo yli viikon" ja esittävänsä tarvittaessa todisteet tästä kännykkäräpsyllään. Ehkä tuo on pariskunnan keskinäistä naljailua mutta omiin korviini kuulosti melko ikävältä. Miksei hän itse voi korjata tavaroita paikoilleen, kos kovasti häiritsee?
Kuvaa kännykällä?? Oikeasti? Kuinka ystävällistä käytöstä...
(Koulu&työpaikka)kiusaajan käytöstä. Alistavaa, epäkunnioittavaa ja tyrannisoivaa. Eivät todellakaan ole molemminpuolisesti rakastunut ja tasa-arvoinen tiimi. Itsekö vielä kehtaa myöntää ja peräti leveillä?
Numerolehden kuvissa Tuhero kantoi yksin kauppakassit, mutta tokihan linssi vääristää ja pahalta näytti, mutta todellisuudessa Puklu taklasi ja puklasi rakkaimman(?) Tuheronsa avuksi.
Mahtaako kuvata onnettomuuspaikoillakin uhrien yksityisyydestä välittämättä saati, että kyetessään auttaisi tai edes hälyttäisi apua ja pysyisi sitten poissa auttajien tieltä. Median syy kuitenkin aina, prkl!!!
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ihmisten täytyy juoruta. Terassit ovat täynnä taviksia, joilla sutinaa muiden kun oman puolison kanssa. Onko siellä Jodelissa näistäkin keskusteluja? Tulee DDR mieleen. Raportoidaan jokaisesta asiasta "isoveljelle" tässä tapauksessa sovellukseen/juorulehdelle. Mitä tahansa Miklu tai joku muu tekee ei ole tällaisen spekuloinnin arvoista. Hyvä ettei hän itse nyt vielä ala kommentoimaan. Jos vaimo haluaa, se on hänen asia. Hieman noloa kuitenkin. Mielestäni on kivaa jos joku futaaja tai lätkäpelaaja näkyy suomen kesässä muiden seassa. Ei tulisi mieleenkään raportoida tekemisiä eteenpäin.
Ei ihmisiä kiinnosta kun niiden asiat jotka he tuntevat (omat tutut) tai "tuntevat" (esim. julkisuudessa pörräävät ihmiset).
Jos ajatellaan vaikka poliittikoja, osaa kansanedustajista "ei kukaan" tunne, sitten taas joku Marinin tai Zyskowiczin tuntevat "kaikki", sanomattakin lienee selvää, ettei ketään kiinnosta jos joku "Maija Möttönen" sekoilee terasille, vert. joku tunnettu, josta kaikilla on jo oma mielikuva ja mielipide.
Ja tämä ketjun aiheena oleva pariskunta on ollut PALJON julkisuudessa, on blogia, ja juttuja lehdissä, ja ollaan monessa tv-ohjelmassa mukana jne. tottakai heidän elämänsä kiinnostaa enemmän, mitä se että joku "Veikko Viitakoskelta" iskutteli naista, joka ei ollut oma vaimo.
Molemmat pelkkää luuta ja nahkaa ja toisella implantit miten tuo nahka on edes venynyt🤮
Kuva, tai ei oo tapahtunut! Eipä oo Seiskalla kuvia, kun eivät oo julkaisseet. Metti on ihana, älkää mollatko häntä. Ei se hänen syynsä ole, jos ukko on kusipää.
Surullisia nämä palkintovaimot, jotka vakuuttavat ettei puolisoni ikinä pettäisi. Parempi olisi kun sanoisi vaan, että se on meidän välinen asia, en kommentoi. Nyt tulee vaan surulliseksi, kun vaikuttaa niin epätoivoiselta itselleen valehtelulta.
Minun kaikki sympatiat Metin puolella. Ei tuollaisen jälkeen pysty enää panostamaan suhteeseen sataprosenttisesti. Hyvä jos viiskytprosenttisesti.
Silloin ihmettelin todella että miten Metin kaltainen hieno ja raikas tyttö viitsii jonkun Kalinaisen exän kanssa alkaa olemaan.
Onko ex-futari Pasi Rautiaisen tytär parturikampaaja?