Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kohusta Metti puhuu?

Vierailija
30.06.2020 |

Jodelissa kuulemma jotain juttua forsseleista ja Metti avautunut instagramissa. Itse en näe koko jodelia

Kommentit (846)

Vierailija
581/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanna osasi hoitaa hyvin viime kesän damagecontrollin. Seiskan etusivulla oli kuva intiimistä hetkestä Espanjan komistuksen kanssa, mutta kohu kuivui kasaan parissa viikossa.

Vierailija
582/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miklun paras kaveri Aki R taitaa olla nyt sinkkumarkkinoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miklu nyt vaan tykkää blondeista. Kaikista.

:D

Vierailija
584/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauris kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Ooh-mika-tuhero-Mikael-Forssell-heitti-ih…

Tulee kyllä todella paha mieli katsoessa näitä Seiskassa olevia kuvia, Metti on TODELLA riutuneessa kunnossa. On aina ollut hoikka mutta ei näytä enää terveeltä. Muistan kun blogiinsa kirjoitti aiheesta mutta aika karun näköinen nykyään. Toivottavasti saa apua jos sitä tarvitsee, ihan itsensä ja lapsiensa vuoksi. Ulkopuolisen silmiin näyttää alistutelta mutta kukapa meistä tietää totuutta. Potkaisisi nyt vaan ton äijän pois elämästään mutta eipä sitä taida tehdä.

Tuolla sanoo olevansa 177 cm pitkä ja arvioi painonsa olevan 52 - 53 kiloa.

https://mettiforssell.com/2019/05/minulta-usein-kysytaan/

On kyllä todella laiha! Mä olen 168cm ja painan juurikin tuon 52kg. Hyvin hoikka olen jo minäkin, saati sitten joku joka liki 0cm pidempi ja sama paino! :O

Vierailija
585/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti on yksi Suomen vaikutusvaltaisimmista muotivaikuttajista.

Vierailija
586/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Mikael 39v on lippis päässä ruokapöydässä?

Mikael 39v on ollut äsken tuhma ja epäreilu parasta kaveria kohtaan ja kaveerannut toisen tytön kanssa ulkoleikeissä.

Vierailija
587/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli uutisankka tämä, ei edes kuvia.

Vierailija
588/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis toi Miklu-nimi, edelleen siitä tulee mieleen vain ja ainoastaan PUKLU!

Puklu ja Tuhero 😂

Vierailija
589/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi jos olisi pettänyt Mettiä jo kerran jos toisenkin. Miklu tykkää tunnetusti hummailla baareissa ja jututtaa innokkaasti blondeja naikkosia.

Vierailija
590/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, että se nainen oli joku Miklun sukulainen ja sellaista hupihalailua. Jos oisin MF niin haastaisin Seiskan oikeuteen.

Vierailija
591/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, se "vieras nainen" oli vanha lapsuudenkaveri ja tyyliin pikkuserkku. Se siitä kohusta.

Vierailija
592/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, juttu kuivui kasaan. Siksi kuvia ei julkaistu, kun sukulainen on. Olosi paljastunut huijaus.

Vierailija
593/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitipä käydä mullakin katsomassa se video, kun alkoi niin mietityttää tämä kuvio (tässä akateemisten töiden ohella, kun sekin tuntui olevan jollekin kommentoijalle niin tärkeää).

Ensinnäkin, Metti näyttää siinä videolla itkeneeltä, eli varmasti tilanne on arka hänellekin. En ihmettele tätä yhtään. Mitä ihmettelen, on se, että he tuovat tietoisesti elämäänsä julkisuuteen (kotia, lapsia), kun tälle ei ole oikeasti rahan puolesta mitään tarvetta. Ja jos heillä on avoin suhde ja se on molemmille ok, niin sitä suuremmalla syyllä pitäisin yksityisyydestäni tiukasti kiinni, kun kuitenkin vielä melko yksiavoisessa heteronormatiivisessä yhteiskunnassa elämme. Ja jos tosiaan on avoin suhde, niin voisiko sen kuitenkin (kun julkisuus on kuulunut aiempaan Mikaelin toimenkuvaan osittain), hoitaa jotenkin hienotunteisemmin? Ja varsinkin siitä tapauksessa, jos tuo yksiavioisuus koskee vain Mettiä, Mikaelilla on toisenlainen ote tuohon hommaan. Sivujuonteena mietityttää tuo pätemisen tarve noilla (anteeksi vain) olemattomilla opinnoilla. Suurin osa suomalaisista tietää, että nuo MBA-tutkinnot ei edes ole Suomessa tunnustettuja tutkintoja, vaan menevät meillä ihan täydennyskoulutuksena, jota pääsee suorittamaan, kun rahaa löytyy. Tämä Mettihän ei kai ole saanut yhteishaussa edes opiskelupaikkaa korkeakouluun, joten kai se pätemisen tarve tulee sitä kautta. Ja en tarkoita, että kaikilla pitäisi olla akateeminen tutkinto, mutta noiden puuttuminen on jostain syystä herkkä kohta tälle pariskunnalle.

Ensimmäinen kommentti missä on vähääkään lempeä lähestymistapa. Kiinnitin samanlaisiin asioihin huomiota ja mietin vain, mitä kaikkea sellaista on taustalla, mitä ei voi kertoa. Mettin koulutus taitaa olla niistä yksi, ja olen myös aistinut, että se häiritsee pariskuntaa. Silti tässäkin on klassinen meininki, eli yksiavioisuus koskee vain naista, miehelle vain kohautellaan harteita tai naureskellaan mutta jos se olisikin ollut Metti joka menee Löylyn terdellä örveltämään kännissä niin se vihakirjottelun määrä olisi mahdoton. Mies ei tekisi puolustuspuhetta nettiin missään muodossa jne. Toisekseen mettistä näkee, että hän on tosiaan vasta 29-vuotias. 

Vierailija
594/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauris kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Ooh-mika-tuhero-Mikael-Forssell-heitti-ih…

Tulee kyllä todella paha mieli katsoessa näitä Seiskassa olevia kuvia, Metti on TODELLA riutuneessa kunnossa. On aina ollut hoikka mutta ei näytä enää terveeltä. Muistan kun blogiinsa kirjoitti aiheesta mutta aika karun näköinen nykyään. Toivottavasti saa apua jos sitä tarvitsee, ihan itsensä ja lapsiensa vuoksi. Ulkopuolisen silmiin näyttää alistutelta mutta kukapa meistä tietää totuutta. Potkaisisi nyt vaan ton äijän pois elämästään mutta eipä sitä taida tehdä.

Tuolla sanoo olevansa 177 cm pitkä ja arvioi painonsa olevan 52 - 53 kiloa.

https://mettiforssell.com/2019/05/minulta-usein-kysytaan/

On kyllä todella laiha! Mä olen 168cm ja painan juurikin tuon 52kg. Hyvin hoikka olen jo minäkin, saati sitten joku joka liki 0cm pidempi ja sama paino! :O

Tajusin juuri että olen 152 ja painan 65 kiloa ;(( 

Vierailija
595/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti näyttää hauraalta ja näytti itkeneeltä ja on älyttömän nuori. Voimia hänelle!

Vierailija
596/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 176 ja painan melkein 90, mutten kenenkään mielestä näytä edes lihavalta. Ihmiset ollaan erilaisia. Toivotaan, että metillä tuo ihan luontaista laihuutta. Eivät kaikki tosi hoikat ole silti sairaalloisia. Tunnen nuoren miehenkin, joka melkein 190 ja vain jotain 70 kiloa ja ihan terve.

Vierailija
597/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä toi Metti vaan hiljaa hyväksyy nää asiat ja julkisesti koettaa pitää kasvonsa tuolla selittelyllä?

Minusta on täysin päivänselvä juttu, että noi 10 vuotta nuoremman naisen naivat ex-pelimiehet pettää aina.

Pettää, käy hüoríssa yms. Kaikkihan sen tietää.

Se on oma valinta vaan naida sellainen, pitää valita elintaso tai uskollisuus kumpi itselle tärkeämpää.

Jos mä alkaisin 10 vuotta vanhemman varakkaan miehen kanssa, niin en edes odottaisi uskollisuutta sillä olisi selvää, ettei sellaisessa suhteessa mitään uskollisuutta ole.

Onko se ikäero riskitekijä vai yhdistelmä että mies on kymmenen vuotta vanhempi sekä varakas? Miksi ajattelet noin (ehdottomasti)?

Vierailija
598/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, juttu kuivui kasaan. Siksi kuvia ei julkaistu, kun sukulainen on. Olosi paljastunut huijaus.

Sukulaisnainen istuu sylissä... ?! 0_o

Vierailija
599/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 176 ja painan melkein 90, mutten kenenkään mielestä näytä edes lihavalta. Ihmiset ollaan erilaisia. Toivotaan, että metillä tuo ihan luontaista laihuutta. Eivät kaikki tosi hoikat ole silti sairaalloisia. Tunnen nuoren miehenkin, joka melkein 190 ja vain jotain 70 kiloa ja ihan terve.

Uskon, että Metti on valehdellut painonsa. 53 kg ei kuulosta yhtä pahalta kuin vaikka 47 kg. Hän on laihempi kuin moni suosittu catwalk-malli.

Lisäksi ruokapäiväkirjoista tuli ilmi, ettei suhde ruokaan taida olla ihan terveimmästä päästä. Tai ehkä hän on aina syönyt ihan minimimääriä ruokaa päivässä, kai se sitten on hänelle normaalia. En tiedä.

Vierailija
600/846 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin, että se nainen oli joku Miklun sukulainen ja sellaista hupihalailua. Jos oisin MF niin haastaisin Seiskan oikeuteen.

Minkälaiset sukulaiset istuu sylikkäinen taksissa? 🤣