Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaaleat hiukset, mutta tumma tyvi?!

Vierailija
15.04.2013 |

Hei,

Onko kauhean näköistä jos on vaalentaa hiukset, mutta pitää tyven tummana? Luonnollinen hiussävy on ruskea. En siis tarkoita nyt sitä muodissa olevaa liukuvärjäystä.

Hiusten jatkohuolto on helpompaa, jos tyvi on tumma... ja ehkä tummiin silmiinkin sopii jos hiuksien tyvi on tumma.

onko teillä kenelläkään tällaista väriä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen wt?

Vierailija
2/11 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, ja olen kampaaja. ;) Hiukset siis ovat lyhyet. Pitkissä hiuksissakin toimii, jollei oo päätä pitkin keskijakauksella -malli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli jos sinullakin on tällainen "luukki" ja olet kampaaja niin sittenhän se ei ihan hurja juttu voi olla :) Minkä verran tyvestä on hyvä olla tummaa? 1-2cm? Pitäisikö hiukset olla myös alta tummat vai toimiiko ihan hyvin, vaikka on vain ihan tyvestä kauttaaltaan tumma (ruskea) ja muuten vaalennetut? Miltähän näyttää sitten, kun hiukset vetää vaikka ylös ponnarille...?

Tosiaan minulla hiukset ovat pitkät.

Vierailija
4/11 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

He kampaaja, olisiko sinulla linkittää kuvaa, jossa tällainen väriyhdistelmä olisi pitkässä tukassa? ap

Vierailija
5/11 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no up.

Vierailija
6/11 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän wt-tyyliä on, valitettavasti. Joku sentti vielä menettelee, sen verranhan se kasvaa kuukaudessa jo värjäysten välillä, mutta yleensä enemmän on pahan näköistä. Ja se senttikin voi olla, jos väriero sen oman ja värjätyn välillä on tosi iso. Tosin aina paremman näköistä tyvikasvu noin päin on, että tummempi tyvi, kuin se että on tummaksi värjätty tukka ja vaalea tyvikasvu joka näyttää kaljulta alueelta.

Vierailija
7/11 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 10:51"]

Kyllä se vähän wt-tyyliä on, valitettavasti. Joku sentti vielä menettelee, sen verranhan se kasvaa kuukaudessa jo värjäysten välillä, mutta yleensä enemmän on pahan näköistä. Ja se senttikin voi olla, jos väriero sen oman ja värjätyn välillä on tosi iso. Tosin aina paremman näköistä tyvikasvu noin päin on, että tummempi tyvi, kuin se että on tummaksi värjätty tukka ja vaalea tyvikasvu joka näyttää kaljulta alueelta.

[/quote]

No ei tietenkään tämä tumma tyvi ole juurikaan omasta hiusväristä poikkeava, kunhan saa siihen värjäyksellä sen kiillon ja syvemmän värin, tummuusaste kutakuinkin identtinen oman kanssa. Kyse olikin siitä että miltä se näyttää se tumma tyvi yhdistettynä vaalennukseen.

Vierailija
8/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei sinä kampaaja! miten saan sen tumman tyven silleen luonnollisesti eikä sellaista suoraa palkkia tuonne tyveen, jos ymmärrät mitä tarkoitan?:D

Vierailija
9/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäämällä värjätty juurikasvu? Kaikkea sitä kuulee. :)

Vierailija
10/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/11 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä oliko katen kuva osoitettu minulle mutta hänellä on hyvännäköinen tumma tyvi, voisi olla ehkä hiukan "pidempi" tuo tyvikasvu niin näyttäisi hyvältä minun silmääni, mutta koti konstein siitä voi tulla liian värjätyn näköinen ja juuri sellainen "palkkimainen"