Mies ghostasi 2v tunnettuamme
Tutustuin mieheen elokuussa -18.
Se syksy meni ystävinä, keväällä huomasimme muitakin tunteita. Kesällä -19 välimme lämpenivät ja olimme tiiviisti tekemisissä - elämäntilanne oli sellainen ettemme voineet olla yhdessä (välimatkaa ym.), syksyllä välimme viilenivät, pidimme kuitenkin yhteyttä satunnaisesti. Nyt keväällä välit vihdoin alkoivat lämmetä ja nyt, yhtäkkiä mies ei enää vastannut toukokuussa yhteen viestiini (sellainen joka ei vaatinut vastausta, ei siinä ollut kysymystä, lähinnä huomio yhteen aiemmin juuri puhumaamme asiaan).
Nyt pari viikkoa sitten näimme, oli tosi mukavaa. Viikko sitten laitoin viestiä ja kertoilin kuulumisia ym, - ei ole vastannut mitään!
Siis kaiken tämän jälkeen kaveri ghostaa..? Tuntuu uskomattomalta.
Tällaisenkin kuvan hän minulle itsestään haluaa jättää...
Kuitenkin kaksi viimeisintä yhteydenottoa Whatsappissa tehneenä en enää halua olla se, joka laittaa viestiä (roikkuu).
Oliko tämä tässä?
Kommentit (34)
No eihän tuo ole kuin joku yksi epämääräinen ihmissuhde suht tuntemattoman henkilön kanssa... ja ap kuvittelee että tuossa on jotain romanssin alkua, vaikka mies yrittää kaikin pehmein keinoin viestittää ettei kiinnostakaan olla yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo ole kuin joku yksi epämääräinen ihmissuhde suht tuntemattoman henkilön kanssa... ja ap kuvittelee että tuossa on jotain romanssin alkua, vaikka mies yrittää kaikin pehmein keinoin viestittää ettei kiinnostakaan olla yhteydessä.
No tuskin ap olisi tätä yksinään jatkanut, eiköhän viestittely ole ollut yhteistä, nythän aloituksesta kävi nähdäkseni ilmi että mies on jättänyt viimeisiin viesteihin vastaamatta eikä ap enää aio jatkaa.
Jos tuossa on ollut väliä kommunikaatiossa ja välimatkaa sekä kenties muita puolisoita, ei ole mielestäni ihme ettei sukupuolista kanssakäymistä ole ollut🤔
En itse jaksaisi tuollaista epämääräistä vääntöä. Ja kyllähän se mies on nyt aika suoraan sanonut, tai ok keksinyt tekosyitä. Jos mies on kiinnostunut, niin hommassa ei ole mitään vaikeaa eikä epäselvää.
Nyt lopetat homman tuohon, lähetät vaikka tekstarin että uusi poikaystäväni ei tykkää että viestittelen vieraiden miesten kanssa, joten adios.
Vierailija kirjoitti:
En itse jaksaisi tuollaista epämääräistä vääntöä. Ja kyllähän se mies on nyt aika suoraan sanonut, tai ok keksinyt tekosyitä. Jos mies on kiinnostunut, niin hommassa ei ole mitään vaikeaa eikä epäselvää.
Nyt lopetat homman tuohon, lähetät vaikka tekstarin että uusi poikaystäväni ei tykkää että viestittelen vieraiden miesten kanssa, joten adios.
Vielä parempi: älä tee mitään. Siinähän ihmettelee, mihin hävisit.
Ihme mies: miksi se ok viestitellyt ap:n kanssa 2v, jos ei mitään muka halua?
Vierailija kirjoitti:
Ihme mies: miksi se ok viestitellyt ap:n kanssa 2v, jos ei mitään muka halua?
Siis miksi ON viestitellyt... typo...
T.edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole tälle miehelle lähinnä helpotus jos ap:sta ei enää mitään kuulu. Ei nimittäin vaikuta annettujen tietojen perusteella mies olevan hänestä kiinnostunut...
Vierailija kirjoitti:
Olet roikkunut jossain äijässä kaksi vuotta, ootko tosissasi? Toivottavasti sulla itselläsi ei ole tunteita tyyppiä kohtaan, koska hän olisi jo ilmaissut sulle, jos olisi. Kiinnostunut mies vastaa AINA viesteihin, vaikkei ole kysymystä. Etenkin kahden vuoden jälkeen. Herrajumala tossa vaiheessa tutustumista ei olla enää tapailuasteella ja ei pitäisi arvuutella, onko kiinnostusta. Olet tod. näk. samanlainen roikkuja kuin veljelläni on eräs nainen, joka on kahden vuoden ajan tykittänyt ruokakuvia ja marjasankoista kuvia jne. Veli vastaa vaan aina että ok tai ei ollenkaan.
Olen kysynyt, miksei vaan voi kirjoittaa ettei kiinnosta, niin veljen mielestä nainen ei ole ilmaissut olevansa kiinnostunut. Ja jos kuulemma kysyisi suoraan, voisi vastata että ei kiitos, nyt olisi vaan noloa OLETTAA. Pah, kyllähän kiinnostunut nainen tekee juuri noin, eli pitää itseään löysässä hihnassa.
Kerran veli kieltäytyi tapaamasta naista ilman mitään perustelua, eikä se ilmeisesti naiselle riittänyt vihjeeksi. Sanoi vaan ei kiitos, mutta silti jaksaa viestiä.
Veli seurustelee jo toisen naisen kanssa, mutta silti vaan tasaisin väliajoin tuo ihmemuija laittaa jotain viestiä. Mitäpä haittakaan siitä toisaalta on, mutta en vaan tajua miten jotkut naiset jaksaa!?
Miten nainen reagoi, kun veljesi kertoi seurustelevansa toisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laittaisin sille ehkä vauhdikkaan kuvan jostain iltariennosta terassilta tms. ja toivottaisin hyvää kesää 😄
Miten tässä tilanteessa toimisit?