Jos ihmiset eläis Raamatun opetusten mukaan
Elämä olis niillä opeilla niin paljon mukavampaa, miksei siis tehtäisi niin?
Kommentit (60)
Ja oma harras toiveeni on olla likainen, saastainen ja hyljeksitty aina menkkojen aikaan. Hiljaa sulkeutuneena neljän seinän sisään häpeissäni.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:59"]
Lue nyt ensin se kirja, ennen kuin alat hulluja ehdottelemaan.
[/quote]
voi jeesus mitä paskaa
Jaa, mun elämä on nyt oikein mukavaa. En tarvitse mitään satukirjaa kertomaan mitä tehdä.
Oliskin niin kätevää vain ilmoittaa pomolle, että yhden viikon kuukaudesta olen saastunut, enkä voi valitettavasti tulla töihin.
Nyt oletetaan, että Uusi Testamentti on siis käytössä, emmekä ole juutalaisia. :)
Tärkein sanoma on kuitenkin rakkaus ja anteeksianto. Kunpa osaisikin elää siten, että kääntäisi aina sen toisen posken. Miettikääpä: eihän mitään ongelmia olisi, jos kaikki niin tekisivät! Aina toisia ilolla palvellen elettäis... Jumalaa kunnioittaen.
Ei olisi rikoksia, ei pettämistä, ei toisten ihmisten julmaa hyväksikäyttöä...
Homot sais taas piiloutua kaappeihinsa - ja nainen vaikenis totaalisesti...
Mutta olisi orjuutta, naisilla ei olisi samoja oikeuksia kuin miehillä. Ei kiitos. Esivallalle pitäisi olla uskollinen, vaikka eläisi millaisessa diktatuurissa. Ja naisten pitäisi peittää päänsä huivilla kuten muslimien.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 23:12"]
Ei olisi rikoksia, ei pettämistä, ei toisten ihmisten julmaa hyväksikäyttöä...
[/quote]
hmmmm, ne porsaanreiät ja tulkinnat nykyäänkin aika eriskummallisia
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:55"]
Elämä olis niillä opeilla niin paljon mukavampaa, miksei siis tehtäisi niin?
[/quote]
Olet oikeassa <3
Nykyään Jehovan todistajat elävät raamarun oppien mukaisesti :)
ota asioista selvää ja aloita tutkiminen, löydät tosi uskon .
Yritan elaa Jeesuksen opetusten mukaan, vaikkei se onnistukaan. Syvia viisauksia.
miksi raamattua pitää ajatella kaikki tai ei mitään, onhan siellä hyviäkin asioita ja paljon ihan paskaa
Vaikeetahan se onkin, mutta tsempataan toinen toisemme yrittämään. :)
Numerolle 17: toisen tsemppaaminen on hyva, rukous viela parempi. Minulle ollut apua esirukouksista. Olen kiitollinen niista.
Naispappeutta en kannata, mutta en usko että naiset on yhtään vähempiarvoisia ihmisinä kuin miehetkään. Eihän niin sanota. Naiset ja miehet on erilaisia ja osittain toimii erilaisissa tehtävissä.
Mikäli ihmisillä on hirveän tärkeää laittaa asioita omanlaiseen tärkeysjärjestykseen, niin se on sitten asia erikseen. Raamattu ei opeta mitään mielivaltaista päällepäsmäröintiä.
Totta, että homoseksuaalisuudessa eläminen ei ole Raamatun mukaista elämää.
Joo, olenkin aina halunnut pukea huivin kirkkoon ja lopettaa sianlihan syömisen.