Kaveri suuttui, kun sekaannuin hänen eksäänsä
Olen aina ollut yksin enkä ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa, mutta olen vihdoin löytänyt elämäni miehen. Kyseessä on vanha koulukaverini, jota en oikeastaan kouluajoilta edes muista kuin hämärästi. Tapasimme uudelleen aikuisina ja salamarakastuimme, perheen perustamisestakin on jo ollut puhetta vaikka emme ole kauaa tapailleet. Kun kerroin kaverilleni iloiset uutiset, hän ei ilahtunutkaan vaan alkoi syyttää minua siitä, että sekaannun mieheen, jonka kanssa hän seurusteli silloin nuorena (tämän olin jo unohtanut) ja jota hän vieläkin rakastaa.
Miten tähän nyt pitäisi suhtautua? En voi ajatellakaan että jättäisin poikaystäväni tuollaisesta syystä, mutta sitä hän nyt kuitenkin vaatii. Miten selittäisin asian kaverilleni?
Kommentit (28)
Minkä ikäisinä he seurusteli ja kuinka pitkään?
Tuo on tyhmä sääntö kaveri ei saa ikinä seurustella puolison kanssa kun on ollut kaverin ex. Toki se on sillon paheksuttavaa jos kaveri on vasta eronnut. Minun kaveri seurustellu exäni kanssa 5 vuotta ja olen onnellinen heidän puolesta.
Kateellinen. Jos tosiaan seurustellut teininä, niin paskat siitä. Jos olis eronnu äskettäin niin ymmärtäisin. Anna olla. Haluaa vaan määrätä kuka saa olla ja kenen kanssa
Tulee mieleen ihan se Luottomiehen vedivahinkojakso jossa se Iiro oli edelleen kiinni siinä lukioaikaisessa tyttöystävässä vaikka ne oli eronneet jo 20 vuotta sitten. Ei kuulosta kovin normaalilta tuollainen. Olis ehkä sun kaverin fiksua käydä menneisyytensä läpi ihan kunnolla, vaikka sitten terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisinä he seurusteli ja kuinka pitkään?
14-vuotiaina, muutaman kuukauden.
Ymmärrän kyllä sen, että kaveristani ei tunnu mukavalta kun me seurustelemme, mutta sitä en ymmärrä, miten hän kehtaa vaatia meitä eroamaan.
Ap
Mitäs sitten, jos kaveri on ollut polkupyöränä ja lähes kaikki ovat siinä teltassa käyneet? Päteekö sääntö silloinkin?
Orjakauppa on laitonta.
Kellään ei ole mitään omituisia "omistusoikeuksia" entisiin kumppaneihinsa.
Ja kun vetosin siihen, että silloin oltiin niin nuoria, niin sain vastaukseksi: "Mun äiti oli samanikäinen kun se alkoi olemaan mun isän kanssa."
Ap