Kuinka monessa maassa olet käynyt? ikäsi? ev
Kommentit (79)
Ikää 25 v ja maita. 11 maassa. Olen aloittanut matkustelun vasta aikuisena.
Jos laskin oikein niin 31 maata / 37v
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 11:32"]
Ikää 25 v ja maita. 11 maassa. Olen aloittanut matkustelun vasta aikuisena.
[/quote]
Siis ikä 25, maita 11...
Mietitäänpäs: Ruotsi, Norja, Iso-Britannia, Tsekki, Italia. Siis viisi. Olen 33v. Lapsuudenperheessä ei ollut varaa matkustella kuin Ruotsiin. Opiskeluaikoina tein miehen kanssa nuo matkat muihin maihin. Nyt ei taas viiteen vuoteen ole ollut varaa matkustaa minnekään, kun saimme lapsia ja otimme ison asuntolainan. Kun palaan töihin, sitten varmaan pääsemme taas jollekin matkalle. Mielelläni matkustelisin hieman enemmän, mutta yksi ulkomaanloma vuodessa olisi ihan passeli määrä minulle, en kaipaa sen enempää.
Ainakin 10:ssa paaosin lentamalla,vaikka tykkaan autoilusta enemman.
Ruotsissa ja Virossa, en ole koskaan ollut lentokoneessa. Tytär on ollut työharjoittelussa Liettuassa ja Englannissa, eli on käynyt huomattavasti enemmän ulkomailla. Vanhempani kävivät Kanarialla vasta kun minä olin muuttanut jo kotoa pois, eli nuoremmat sisaruksenikin ovat kaikki olleet lentokoneessa.
En ole yli kymmeneen vuoteen päässyt edes laivalle, täältä Kokkolasta on niin pitkä ja kallis matka jo sinne etelärannikolle josta laivalle pääsisi.
Olen 38v.
Olen 20v ja käynyt kolmessa maassa jos Suomea ei lasketa. Ja mitä tuo ev tarkoittaa?
43 maata ja ikää 41. Vain kolme työmatkaa.
Lentoemäntänä noita maita on tullut nähtyä työn puolesta, mutta lomamatkalla olen ollut n. 20 maassa. Ikää 29.
Luulin että olisin matkustellut suht laajalti, mutten saa päähäni nyt kuin 25. Ehkä tulisi joku vielä mieleen jos olisi kartta.
39v.
33 maassa, monessa niitä liki kymmenkunta kertaa.
-ikää 46 v.-
About 25:ssa maassa. Pääosin Euroopassa. Olen 45-vuotias.
21 maata, ikää 29. Lähes kaikki Euroopan maita.
21 maata, ikää 27 vuotta
parhaimmat olleet: Tansania, Kamerun, Nepal, Thaimaa, Pakistan, Sveitsi ja Ruotsi.
24 euroopan maata, lisäksi Egypti, Arabiemiraatit, Thaimaa, Indonesia, Singapore, Hongkong.... mitäs vielä?? Monissa maissa käyty monta kertaa
Eli minulla ainakin 30 ja 11v tyttärellä 25 maata. Ja mulla ikää 50+
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 11:40"]
Ruotsissa ja Virossa, en ole koskaan ollut lentokoneessa. Tytär on ollut työharjoittelussa Liettuassa ja Englannissa, eli on käynyt huomattavasti enemmän ulkomailla. Vanhempani kävivät Kanarialla vasta kun minä olin muuttanut jo kotoa pois, eli nuoremmat sisaruksenikin ovat kaikki olleet lentokoneessa.
En ole yli kymmeneen vuoteen päässyt edes laivalle, täältä Kokkolasta on niin pitkä ja kallis matka jo sinne etelärannikolle josta laivalle pääsisi.
Olen 38v.
[/quote]
Siis oikesti mistä näitä tynnyrissä kasvaneita oikein sikiää? Lestadiolaisia?
24 ja ikää 35v.