Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki ihmiset huomaavat että olen homo?

Vierailija
30.06.2020 |

En haluaisi että kukaan tajuaa asiaa, enkä tuo sitä millään tavoilla tai vaatteilla esiin, enkä tietenkään mainitse mitään kiinnostusta miehiin. Silti liian monet huomaa sen. Töissä yksi kysyi että onkos sinulla jo miesystävää. Ei edes että onko nais- tai miesystävää. Minusta sekin olisi ihan ok jos tapana olisi kysyä kaikilta vastakkaisesta sukupuolesta, jos ei varmaa muuta tietoa ole. Eikä tuosta tarvitsisi ehkä edes työkavereiden kesken puhua ollenkaan. Ja yksi sukulainen, nainen, kertoi hirveästä ex-miehestään kaikille, ja hetken päästä minulle sanoi kahden kesken että varo sinäkin sellaisia miehiä...

Tietysti asia saa tulla esiin vaikka jos joskus seurustelen jonkun kanssa. Mutta en seurustele, enkä halua asiaa ilmi vielä. Mutta eipä sitä kai voi välttää, jos lähes kaikki on huomanneet sen jo.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vain huomaa.

Vierailija
2/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tarkka tutka ja huomaan eleistä ja puhetavasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miettii kaikkia homojulkkiksia, niin yhdenkään homous ei ole tullut yllärinä. Se vaan näkyy jotenkin.

Vierailija
4/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Jotkut homot ovat lisäksi selvän "kiimaisia" päästessään yksinomaan miesporukkaan.

Sitten jotkut homot jakavat facebookissa avoimesti itseään ja työkaverit ovat sieltä jo tarkistaneet, minkälainen tyyppi kyseessä.

Vierailija
5/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sinua, ap. Missä työpaikassa sanotaan: varo sinäkin sellaisia miehiä? Satuja kerrot nyt.

Vierailija
6/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt viime aikoina enemmän huomiota piirteisiini, eikä puhetavassani tai eleissä ole mielestäni mitään eroa heteromiehiin. Ehkä olen vain itse sokea sille, tai ne merkit on niin pieniä. Harmittaa, että en pysty yhtään itse säätelemään, tietääkö kukaan.

Vierailija
7/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sinua, ap. Missä työpaikassa sanotaan: varo sinäkin sellaisia miehiä? Satuja kerrot nyt.

Kirjoitin ehkä epäselvästi, mutta tuo ei tapahtunut työpaikalla vaan suvun kokoontumisessa. Kunnon rajaton tyyppi saattaisi ryhtyä tykittämään tuollaista töissäkin.

Vierailija
8/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SUKULAINEN sanoi näin.

Vierailija
9/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko bottom ja twinkkimäinen?

Vierailija
10/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin ehkä epäselvästi, mutta tuo ei tapahtunut työpaikalla vaan suvun kokoontumisessa. Kunnon rajaton tyyppi saattaisi ryhtyä tykittämään tuollaista töissäkin.

Sorry, en lukenut kunnolla. Mutta tämän kuulit työpaikalla: onkos sinulla jo miesystävää? Aika outoa.

Vierailija
11/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, en lukenut kunnolla. Mutta tämän kuulit työpaikalla: onkos sinulla jo miesystävää? Aika outoa.

Niin minustakin. Jotkut vaan menevät niin henkilökohtaiselle tasolle.

Vierailija
12/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota iisisti. Muutaman vuoden tai viimeistään muutaman seurustelusuhteen jälkeen olet varmasti jo enemmän sinut oman homoutesi kanssa, eikä sinua haittaa se, että toiset huomaavat. Ihmisille ympärilläsi kyseessä on täysin neutraali juttu eikä heille siksi tule mieleen, että nyt pitäisi sensitiivisesti teeskennellä, että tällaista ominaisuutta ei olisi olemassakaan. Heille se on vain ominaisuus niin kuin vaikka pituus, vasenkätisyys tai ruotsinkielisyys. Mitä sitä salailemaan.

Vierailija
13/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomataan se minustakin, kun olen sen oloinen. Itse asiassa pidän ihmistä vähän junttina, jos olettaa minut heteroksi. Ja olen siis oikeasti hetero.

Vierailija
14/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnittänyt viime aikoina enemmän huomiota piirteisiini, eikä puhetavassani tai eleissä ole mielestäni mitään eroa heteromiehiin. Ehkä olen vain itse sokea sille, tai ne merkit on niin pieniä. Harmittaa, että en pysty yhtään itse säätelemään, tietääkö kukaan.

Katsoin kerran dokkarin, en muista nimeä, jokin -Miksi puhun homomaisesti-, missä homot kävivät jopa puheterapeutilla saadakseen harjoitettua ääntämistään, laihoin tuloksin. He myös, kuka mistäkin syystä eivät halunneet näyttää homouttaa muille. Olivat kyllä muuten ihan sinut asian kanssa.

Vierailija
15/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin tuli mieleen, että tuo itsensä tarkkailu ja omien eleiden ja ilmeiden vahtaaminen vie ihan tolkuttomasti energiaa. Huomaat sen sitten, kun lopetat heterolta tai homolta näyttämisen ja olet ihan vain oma itsesi. (Monilla se menee niin, että ensin yritetään näyttää heterolta, sitten mennään hetkeksi toiseen ääripäähän ja vedetään kaikki homokliseet esiin ja sitten lopulta ei enää välitetä siitä, näytetäänkö heterolta  vai homolta, kun omassa ihossa alkaa olla hyvä olla.)

Vierailija
16/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mikä voisi olla syynä tuohon. Itse olen ihan heteromies, mutta todella monta kertaa varsinkin uudessa ympäristössä jotkut saavat minusta kuvan että olisin miehiin päin kallellaan. En kuitenkaan ole. Tykkään naisista.

Hieman turhauttavaa.

Vierailija
17/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa äiti kysyi kun  kerroin olevani menossa teininä treffeille "Onko se tyttö vai poika?". Toinen sukulainen on vihjaillut mulle suoraan miehistä. Olen myös huomannut joskus saavani katseita miehiltä jotka voisivat arvioni mukaan olla homoja.Mulle jäi kuitenkin olo että mut hyväksyttäisiin vaikka olisin homo. Arvostan tota kyllä. No en mä nyt 100% heterokaan ole vaan mulla on kiinnostusta miehiin vaan lasken itseni bisseksi. Toi on iän myötä vahvistunut ja voi olla että vielä tulenkin kaapista:D No en todella usko tohon kun romattisessa mielessä olen kiinnostunut naisista.

Vierailija
18/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sras

Vierailija
19/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse varmasti ole eleistäsi vaan miten katsot naisia ja suhtaudut näihin.

Vierailija
20/98 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse varmasti ole eleistäsi vaan miten katsot naisia ja suhtaudut näihin.

Ai jos on ujo niin on homo?