Yrittäisitkö vauvaa vielä 42-v?
Mietimme miehen kanssa että vieläkö antaisimme toiselle lapselle mahdollisuuden. Esikoinen on 7-vuotias ja toivoo kovasti sisarusta. Itseäni mietityttää vauva-arki tämän ikäisenä kun jo 35-v oli rankkaa.
Uskaltaisitko sinä yrittää?
Kommentit (101)
Kyllä ilman muuta, jos olisi vasta yksi. Ja jos mies tosiaan suostuisi.
Meillä on nyt itsellä kolme lasta. Mä olen 36, mies 40.
Jos koit että ekalla kerralla oli jo rankkaa niin ehkä ei ole järkeä lähteä samaan rumbaan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ilman muuta, jos olisi vasta yksi. Ja jos mies tosiaan suostuisi.
Meillä on nyt itsellä kolme lasta. Mä olen 36, mies 40.
Mies haluaa lasta enemmän kuin minä, hänen roolinsahan on siinä raskauden ja imetyksen aikana pienempi, helppo haluta 😄
Luultavasti en tuossa iässä olisi enää uskaltanut tehdä toista lasta koska riskit.
En. Oma on jo maailmalla. Sinun tilanteessasi vain, jos mies sitoutuisi olemaan ykkösvanhempi. Tosin jos ei ollut ekan kanssa, tuskin on jatkossakaan.
En, olen 43v. Mutta toisaalta omat lapset on jo teinejä, 16v ja 14v. En voi tietää mitä mieltä olisin jos olisi yksi lapsi joka olisi suunnilleen päiväkoti-ikäinen.
Me täällä yritämme ja ikää on suunnilleen tuon verran!
En. En suostunut nytkään vaikka mies kovasti haluaisi. Olen 38-vuotias. Yksi lapsi on, enempää ei tule.
Äitini sai senikäisenä kaksoset.
Julkisuudessa 42v :lla eka lapsia on.
Tottakai uskaltaisin. Jos olet terve ja haluat vielä lapsen, anna mennä. Ei välttämättä onnistu muyta voi hyvin onnistuakin.
En todella. Olen nyt 50v. Joku pikkukoululainen helmoissa tämän ikäisenä? Ei missään tapauksessa.
Olen 42 ja ainokaiseni jo 20v. Ei enää lapsia minulle, joskus näen painajaisia, että olen raskaana
Yritän kokoajan. Minulla entuudestaan vain yksi lapsi, miehellä kaksi. Teinejä kaikki. Kauan jo yritetty, ei taida enää onnistaa. Kannustankin päättämään pian.
Joo, tottakai. Olen itse raskaana juuri, täytin 40v joku aika sitten.
Niin, siis me itse toki toivoisimme myös toista lasta, ei vain esikoinen. Mutta iän tuomat riskit jne mietityttää.
Ap