Ketään ei kiinnosta alle 25v kakaroiden ajatukset.
Olen 35v akateeminen nainen. Minua ei todellakaan kiinnosta pätkääkään, mitä alle 25v pikkutyttöjen päässä liikkuu.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 17:56"]
ikäerohullu iskee jälleen
[/quote]
joo, kokeilee uusia taktiikoita :)
[/quote]
Mä huolestuin vähän kun näin tämän http://keskustelu.suomi24.fi/node/11405911
Lieneekö sitten kuitenkin vaan sattumaa nuo iät. Huolestuttavaa siis lähinnä, jos jaksaisi nähdä noin suuren vaivan.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 20:54"]
11cm mies on monesti sanonut että hänen nimensä on peili. Se kertoo vain nimen näkijän mielen. Monelle tuosta tulee mieleen penis. Se kertoo vain nimen näkijän mielen.
Nimennäkijän mieli on kiintynyt peniksiin.
[/quote]
Onpa hienoa keittiöpsykolointia :D
itse olen 33vuotias nainen ja seurustelen 22vuotiaan naisen kanssa... onhan tuo välillä pikkasen teini mutta helkkarin söpö sellainen ja muutenkin ihana ja todellakin olen kiinnostunut hänen ajatuksistaan.
mitenköhän ap kestää itseään. Onhan hän ollut 25vuotta elämästään pikku kakara :D
11cm mies on monesti sanonut että hänen nimensä on peili. Se kertoo vain nimen näkijän mielen. Monelle tuosta tulee mieleen penis. Se kertoo vain nimen näkijän mielen.
[/quote]
Kysehän ei voi olla siitä, että netissä ihmiset (verrattuna live-elämään) tuovat alapääasioita esiin hyvin usein. Siispä puhtaasti todennäköisyyksiin vedoten mitta 11 cm viittaa penikseen, tietenkin se voi viitata johonkin muuhunkin mutta tuo penisoletus ei todellakaan ole vain "nimennäkijän mielessä".
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 21:03"]
itse olen 33vuotias nainen ja seurustelen 22vuotiaan naisen kanssa... onhan tuo välillä pikkasen teini mutta helkkarin söpö sellainen ja muutenkin ihana ja todellakin olen kiinnostunut hänen ajatuksistaan.
[/quote]
Tykkään. Mun pitää todeta että vaikka puolsin ap;ta niin täytyy sanoa että ainahan poikkeuksia on. Minäkin olin parikymppisenä poikkeus ja harvinaislaatuisen kypsä henkisesti. Monet muut eivät ole. Taatusti sinäkin valitset seurasi ihan sen mukaan millainen sisäinen maailma on. Et pelkästään söpöyden takia.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 18:13"]
Jiiihaaa, kahdeksan päivän päästä ajatukseni alkavat kiinnostaa sinua! :) CAN'T WAIT!
Mistä aiheesta haluaisit pohdintoja? Voin alkaa vähän jo luonnostelemaan, vai täytyykö luonnostelukin aloittaa vasta tuon rajapyykin jälkeen?
[/quote] Luonnostele ihmeessä, voit sitten naureskella omille jutuillesi muutaman päivän päästä kun järki paukahtaa nuppiisi. Sikäli kun niitä jaksat enää silloin lukea :D
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 21:10"]
[/quote]
Kysehän ei voi olla siitä, että netissä ihmiset (verrattuna live-elämään) tuovat alapääasioita esiin hyvin usein. Siispä puhtaasti todennäköisyyksiin vedoten mitta 11 cm viittaa penikseen, tietenkin se voi viitata johonkin muuhunkin mutta tuo penisoletus ei todellakaan ole vain "nimennäkijän mielessä".
[/quote]
Onhan se. Mitta 11cm on todellakin provosoiva ja kertoo maailmasta jossa elämme. Se on surullisen fallistinen. Miesten maailma. 11cm mies on eräs tunnetuimmista feministimiehistä maassamme ja hän taistelee edelleen ikuisesti feminismin puolesta. Ja te muut näette vain peniksen heilumassa tuulessa :/ Ette todellakaan paranna naisten asemaa tuolla ajattelumaailmalla.
Vaikka tämä ketju ei käsittele 11cm miestä niin haluaisin vielä toitottaa tuon nimimerkin tärkeyttä asian edestä.
Naisille 11cm tuo pilkallisen naurahduksen, mitättömyyden. He eivät kelpuuta ja eivät todellakaan koe 11cm uhkana itselleen. Se on niillä tärkeillä rajoilla.
Huomautan että mitättömyyden ja naurahduksen kokijat edistävät miehistä maailmaa olemassa olevilla asenteillaan.
Huomautan myös kuitenkin että 11cm on enemmän, kuin teillä itsellänne on. Teidän kuuluu kunnioittaa niitä ylimääräisiä senttejä, joita teillä itsellänne ei ole, mutta ette tee sitä.
Te hyökkäätte nakin kimppuun ja nyljette sen. Se on teille juuri sopivan mittainen nakki.
-keittiöspyko