Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Jostain etnisen oloisia vaatteita myyvästä verkkokaupasta tilasin oranssinkirjavan tunikan. Se päästi väriä niin paljon, että sillä olisi värjännyt kaikki valkoiset vaatteeni yhtä oranssiksi. Heitin tunikan roskiin märkänä suoraan pesusta. Vaatteen hajukin oli pistävä. Paita oli aika kallis ja harmitti ihan sairaasti, mutta totesin, että aika riski paita käytettäväksi, jos sattuu vaikka hikoamaan. Olisin varmasti oranssissa värissä yltä päältä ollut. Olikohan se edes terveellistä väriä. Kirjauduin ulos verkkokaupan sähköpostilistalta.
Alushousut Aliexpressistä. Hajosi käsiin.
Lähes kaikki halvemmat älyluurit! Eivät kestä kuin yhden vuoden! Näitä kertakäyttöisiä romutavaroita valmistavat, ketkä muut kuin kiina,Amerikka ym.muut samankaltaiset maat! Kertakäyttöaivoilla ei kehitetä eikä valmisteta muuta kuin kertakäyttötavaroita! Pitäisi saada joku laki joka velvoittaa puhelimen valmistajia tekemään kestävämpiä puhelimia! Ei auta että väsätään laki yhdenmukaisista puhelimen latureita!!!
Halpamerkkinen anjovispurkki ei avatessa sisältänytkään yhtään anjovista, oli vain lientä. Valitin ja sain kyllä korvauksen. Myöhemmin tuli mieleen, että purkki taisi olla lämpimässä kaapissa säilytyksessä, vaikka taisi kylmäsäilytys olla siinä ohjeena. Arvoitukseksi jäi, voivato anjovikset hajota ja liueta liemeen, vai olivatko ne oikeasti unohtuneet purkista.
Iisi siivousvälineet, oli sitten puhdistusaine tai rätti kyseessä, no ehdottomasti on huonointa laatua. Enää en edes osta niitä.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki halvemmat älyluurit! Eivät kestä kuin yhden vuoden! Näitä kertakäyttöisiä romutavaroita valmistavat, ketkä muut kuin kiina,Amerikka ym.muut samankaltaiset maat! Kertakäyttöaivoilla ei kehitetä eikä valmisteta muuta kuin kertakäyttötavaroita! Pitäisi saada joku laki joka velvoittaa puhelimen valmistajia tekemään kestävämpiä puhelimia! Ei auta että väsätään laki yhdenmukaisista puhelimen latureita!!!
Totta. Kyllä sitä odottaisi, että uusi puhelin kestäisi sen 4-5 vuotta ainakin ihan ilman että täytyisi käyttää takuuhuollossa tai hajoisi käyttökelvottomaksi. Mieluummin tietenkin pidempään.
tv-tittare kirjoitti:
Mulla hajosi sanmsungin 50 tuumanen alle 2 vuoden, oli jo asentaessa ja käytössä virheitä; piti aina ottaa virta pois kokonaan muutamaksi minuutiksi.
Muuten olen tyytyväinen kun muutama on ostettu lapsenlapsille- isompaa ja pienempää ruutua.
Meillä v. 2006 käytettynä hankittu "Simson" on toiminut hyvin, mutta ergonomia on lähes onneton.
Ja kaukosäädin on tahmea.
sarkkuli kirjoitti:
Kaikki Postin palvelut! Maksaa paljon ja katoaa kaikki
Jos posti, josta ei tiedä katoaa niin Posti saa synninpäästön.
Vierailija kirjoitti:
"100% recycled plastic" -tuotteet.
Fiskarssin "ekosakset" sanoivat naps, kun ensimmäistä kertaa koitti leikata jotain vähän paksumpaa. Kun sitä katkennutta kahvaa katsoi tarkemmin, niin murtumapinta oli täynnä pieniä kuplia - ei ollut kierrätysmuovi ilmeisesti toiminut kahvoja valettaessa.
Joskus ihmettelin, että miten golf-kenkien irtoruusukkeet kuluivat hampaattomiksi yhden kierroksen aikana - pakettia tarkemmin katsoessa selvisi, että ne oli tehty - mistäpä muusta kuin kierrätysmuovista.
Kierrätysmuoviset jätesäkit - joskus olin töissä siivonnut huonettani tulevaa muuttoa varten ja jättänyt puolitäyden jätesäkin yönyli huoneeseen - seuraavaksi päiväksi piti etsiä työpiste muualta kun huoneessa oli aamulla sellainen katku, ettei siellä voinut hengittää.
jne.
Ainoa oikea kierrätys jätemuoville on polttaa se energiaksi jätevoimalassa.
Golf-kenkien mikä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kylppärin lavuaari meni (oletettavasti sinne joutuneista hiuksista) lähes tukkoon ja alkoi vetää huonosti.
Suuntasin kauppaan ja päätinkin nestemäisen viemärinavaajan sijaan ostaa sellaisen taivuteltavan rassin - sehän olisi sekä viemärille että lompakolle ystävällisempi, kun sillä voisi avata myöhemmätkin tukokset! Kyseessä oli siis sellainen lyhyehkö, muovipinnoitteinen versio, jonka päässä oli kapean pulloharjan tapainen jatke.
Pääsin kotiin, tyrkkäsin rassin lavuaarin reiästä sisään, pyöräytin pari kertaa ja vedin takaisin ulos - havaitakseni, että hajulukon uumenissa oli nyt hiusten lisäksi myös se rassi. 😂
Etkö oikeasti osaa puhdistaa lavuaarejen hajulukkoja? Minä 70-v mummo osaan.
K-kaupan K-menu-merkkinen pesto oli n. 5 vuotta sitten ihan järkyttävää, maistui saippuamaiselta ja pilasi pastan niin ettei sitä voinut syödä. Reseptiä on varmaan muutettu sen jälkeen mutta en ole uskaltanut maistaa :D Tuon jälkeen ei tehnyt mieli ostaa muitakaan k-menu-tuotteita pitkään aikaan, mutta siitä olen päässyt yli eikä ole tullut mitään suuria pettymyksiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä huonoin ostamani tuote, mutta tuli mieleen:
Muistatteko, kun muotiin tuli sellaiset tummanpunaiset kodinkoneet? Olisin halunnut sellaiset, mutta olin vielä opiskelija ja minun pienillä rahoilla ei päivitetty yhtäkään vatkainta kalliiseen, punaiseen versioon.
Tarvitsin uuden hiiren tietokoneeseeni ja päätin etsiä sellaista HalpaHallista. Yllättäen sieltä löytyi tällainen kodinkoneiden punainen hiiri ja iloissaan ajattelin aloittavani punaisen sisustuksen hiirestä.
Kotiin päästessä kytkin heti uuden hiiren tietokoneeseen ja petyin. Hiiren sisällä oli aivan järkyttävän kirkas sininen valo, joka häikäisi silmiä ja sai punaisen hiiren näyttämään tummalta, melkein mustalta. Niin kuin olisi lamppua pitänyt käsissä, eikä se valo sammunut, kun hiirtä ei käyttänyt vaan valaisi koko työpöydän kuin poliisivalo.
En käyttänyt sitä hiirtä kertaakaan ja jossain muutossa hävitin sen.
Multa on jäänyt huomaamatta tämä punainen muoti. Ehkä siksi kun inhoan punaista väriä.
Mutta valkoinen ei.
Todella tyylikkäällä ystävälläni oli valkoinen koti jossa valtavan kokoinen valkoinen televisio. Kaikkihan me sitä ihastelimme mutta olihan se loppujen lopuksi ruma. Jopa ystävänikin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylppärin lavuaari meni (oletettavasti sinne joutuneista hiuksista) lähes tukkoon ja alkoi vetää huonosti.
Suuntasin kauppaan ja päätinkin nestemäisen viemärinavaajan sijaan ostaa sellaisen taivuteltavan rassin - sehän olisi sekä viemärille että lompakolle ystävällisempi, kun sillä voisi avata myöhemmätkin tukokset! Kyseessä oli siis sellainen lyhyehkö, muovipinnoitteinen versio, jonka päässä oli kapean pulloharjan tapainen jatke.
Pääsin kotiin, tyrkkäsin rassin lavuaarin reiästä sisään, pyöräytin pari kertaa ja vedin takaisin ulos - havaitakseni, että hajulukon uumenissa oli nyt hiusten lisäksi myös se rassi. 😂
Etkö oikeasti osaa puhdistaa lavuaarejen hajulukkoja? Minä 70-v mummo osaan.
Kuule mummo seitkytvee, kun se ei aina ole se hajulukko. Mulla täällä huolto kävi putsaamassa kun se tukos oli siellä syvemmällä. Hajulukko oli tyhjä.
Vanhapiika 51 v
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Electoroluxin pölynimuri. Täysin pas ka. Mies meinasi heittää hankeen joulunaikaan, mutta mietti jos voisi autotallissa käyttää. En spesifioi - ÄLÄ OSTA.
Meillä E. imuri pelaa hyvin, mutta on kolho ja hauraan oloinen. Imuri pitäisi laittaa komeroon vaahtomuovipatjalle, mikä toimenpide on meillä jo myöhemmin suoritettu.
Aivan järkyttävän huono on Electroluximuri. Itse letku on niin jäykkää sorttia, että kaikista ovenpielistä on maalit raapinut pois. Muutaman kerran on letku meinannut viedä telkkarin mennessään. Ja se typerä osa jolla voi esim sohvat imuroida on täysi lelu, kun on ympätty kaksi eri suutinta yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä huonoin ostamani tuote, mutta tuli mieleen:
Muistatteko, kun muotiin tuli sellaiset tummanpunaiset kodinkoneet? Olisin halunnut sellaiset, mutta olin vielä opiskelija ja minun pienillä rahoilla ei päivitetty yhtäkään vatkainta kalliiseen, punaiseen versioon.
Tarvitsin uuden hiiren tietokoneeseeni ja päätin etsiä sellaista HalpaHallista. Yllättäen sieltä löytyi tällainen kodinkoneiden punainen hiiri ja iloissaan ajattelin aloittavani punaisen sisustuksen hiirestä.
Kotiin päästessä kytkin heti uuden hiiren tietokoneeseen ja petyin. Hiiren sisällä oli aivan järkyttävän kirkas sininen valo, joka häikäisi silmiä ja sai punaisen hiiren näyttämään tummalta, melkein mustalta. Niin kuin olisi lamppua pitänyt käsissä, eikä se valo sammunut, kun hiirtä ei käyttänyt vaan valaisi koko työpöydän kuin poliisivalo.
En käyttänyt sitä hiirtä kertaakaan ja jossain muutossa hävitin sen.
Mulla tuli tuosta valosta mieleen kun ostin 2000 luvun alussa korealaisen simpukkapuhelimen. Siinä vilkkui kannessa valo, johon sai 7 eri värivaihtoehtoa, mutta itse sitä valoa ei saanut kiinni. Piti aina jotain peittoja heitellä puhelimen päälle, jos yritti nukkua sen lähettyvillä.
Sehän oli myös kauniin punainen puhelin.
Maskusta patja 89€. Aivan törkeän letru. Saipa helposti tungettua roskiin.
Arvosteluun laitoin 1/5, mutta eivät julkaisseet.
Vierailija kirjoitti:
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Electoroluxin pölynimuri. Täysin pas ka. Mies meinasi heittää hankeen joulunaikaan, mutta mietti jos voisi autotallissa käyttää. En spesifioi - ÄLÄ OSTA.
Meillä E. imuri pelaa hyvin, mutta on kolho ja hauraan oloinen. Imuri pitäisi laittaa komeroon vaahtomuovipatjalle, mikä toimenpide on meillä jo myöhemmin suoritettu.
Aivan järkyttävän huono on Electroluximuri. Itse letku on niin jäykkää sorttia, että kaikista ovenpielistä on maalit raapinut pois. Muutaman kerran on letku meinannut viedä telkkarin mennessään. Ja se typerä osa jolla voi esim sohvat imuroida on täysi lelu, kun on ympätty kaksi eri suutinta yhteen.
Nothing sucks like Electrolux:
Tarjoustalon iskuporakone. Toisella käyttökerralla päästi taikasavut ulos. Kiinakrääsää tietty, mutta kun sellaista konetta tarvitsee kerran parissa vuodessa niin ajattelin että ajaisi asiansa. Vaan kun ei.
Nettikaupasta kesäläpökkäät joissa n 1,5-2 cm paksu pohja 19,90€.
Toisen pohja oli pehmeä kuin vaahtokarkki, halkaisin sen puukolla. Oli ontto sisältä. Toinen normaali. Samantien roskiin.