Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?

29.06.2020 |

Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.

Vatkaan veivaan

Kommentit (3026)

Vierailija
1801/3026 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kahdesti halvan paperisilppurin. Ei olisi kannattanut yrittää säästää. Kolmannessa ostamassani paperisilppurissa, joka oli noin kuusi kertaa kalliimpi kuin ne halvat,  moottori on kestänyt jo monta vuotta kovaa käyttöä. Lisäksi silppuriin voi laittaa enemmän paperiarkkeja kerralla, mikä säästää aikaa.

Vierailija
1802/3026 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti halpahallista muovisen koiran karstan/harjan. Katkesi ekalla vedolla. Eikä turkki ollut edes takussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/3026 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin nenäkarvatrimmeri. Siitä lähtee korkki pois ja rautahäkkyrä surisee kun painaa napista mutta yhtä ainoatakaan nenäkarvaa se ei ole koskaan leikannut. En tajua miten se toimii :D

Eikös niillä ole monen vuoden takuu useille tuotteille? Palauta Lidliin (kassalle).

Älä todellakaan palauta sitä Lidlin kassalle! Vai kestätkö julkisen nöyryytyksen: ensinnäkin kaikki jonossa olijat alkavat tiirailla uteliaina nenäsi aukkoja, lisäksi sitä sinun trimmeriäsi ihmetellään joukolla, ei, ei siitä mitään tule! Pidä mölyt mahassasi ja unohda koko juttu. Osta pinsetit, sattuu, mutta elämä on.

Vierailija
1804/3026 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskin tuotteet, kolme huonekalua ostin, kaksi niistä jo valmiiksi rikki.

Samoin kun ostin huonekalun sotkasta. Valmiiksi rikki.

Vierailija
1805/3026 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä satasen kartonkisänkyjä ei kannata ostaa ikeasta. Eikä halpaa satasen sohvaa. Molemmat näyttävät laatunsa erittäin nopeasti ja ovat kalliita hävittää.

Mutta nuorenahan se oli pakko! Olisipa joku kertonut että se kuljetus hävitettäväksi maksaa. Olenkohan itse tyhmä vai maksavatkohan kaikki omalla vuorollaan samat oppirahat. Jokuhan niitä satasen huonekaluja nytkin ostaa.

Vierailija
1806/3026 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexonan Maximum protection. Ei pidä kainaloita kuivina lupauksista (ja hinnasta) huolimatta.

Vierailija
1807/3026 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Sensodynen ProEmalj-hammastahnaa. Maistui aivan hirveän voimakkaasti hajustetulta saippualta! Maku jäi suuhun ja toista kertaa en enää edes pystynyt pesemään sillä hampaita. En käsitä miten tämän makuista hammastahnaa voidaan valmistaa.

Vierailija
1808/3026 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HP:n tulostin. Kerta kaikkiaan mahdoton saada toimimaan kunnolla. Olen tehnyt kaiken mahdollisen moneen kertaan, esim. poistanut ohjelmat ja asentanut 9 kertaa. Asiakastuki on maksullista.

Edellinen oli Canonin, ei mitään ongelmia koko käyttöaikana.

Vierailija
1809/3026 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilteman iskunvaimentajat. Hajosivat parissa viikossa käyttökelvottomiksi. Bilteman polkupyörästä taas petti etuvanne tasaisella maalla 15km nopeudessa. Siitä naama edellä tonttiin ja vuosi kuntoutusta.

Vierailija
1810/3026 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuoleinen A4 paperi.

Vierailija
1811/3026 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HP:n tulostin. Kerta kaikkiaan mahdoton saada toimimaan kunnolla. Olen tehnyt kaiken mahdollisen moneen kertaan, esim. poistanut ohjelmat ja asentanut 9 kertaa. Asiakastuki on maksullista.

Mulla sama juttu, ollu ilman tulostinta.

Vierailija
1812/3026 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu, ollu ilman tulostinta.

Mulla toimi hyvin. Ostin tilalle monitoimilaitteen, se oli Epson. Sekin toimii kivasti. Kotirulostimia noi on, ei niillä tulosta montaa sivua, ja tulostaminen on kallista..

Vierailija
1813/3026 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota. Ehti olla sekä konevikaa että ruostetta uutena ostetussa autossa. Vaihdoin merkkiä.

Vierailija
1814/3026 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä huonoin ostamani tuote, mutta tuli mieleen:

Muistatteko, kun muotiin tuli sellaiset tummanpunaiset kodinkoneet? Olisin halunnut sellaiset, mutta olin vielä opiskelija ja minun pienillä rahoilla ei päivitetty yhtäkään vatkainta kalliiseen, punaiseen versioon.

Tarvitsin uuden hiiren tietokoneeseeni ja päätin etsiä sellaista HalpaHallista. Yllättäen sieltä löytyi tällainen kodinkoneiden punainen hiiri ja iloissaan ajattelin aloittavani punaisen sisustuksen hiirestä.

Kotiin päästessä kytkin heti uuden hiiren tietokoneeseen ja petyin. Hiiren sisällä oli aivan järkyttävän kirkas sininen valo, joka häikäisi silmiä ja sai punaisen hiiren näyttämään tummalta, melkein mustalta. Niin kuin olisi lamppua pitänyt käsissä, eikä se valo sammunut, kun hiirtä ei käyttänyt vaan valaisi koko työpöydän kuin poliisivalo.

En käyttänyt sitä hiirtä kertaakaan ja jossain muutossa hävitin sen.

Vierailija
1815/3026 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, en ostanut yhtäkään punaista kodinkonetta enää koskaan. Niistä meni kokonaan maku.

T: Punaisen hiiren ostanut

Vierailija
1816/3026 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan ketjussa jo se perunapesin mökille? Sellainen salkku missä reikiä ja perunoista pitäisi tulla puhtaita kun upottaa sen järveen jne ja vatkailee?

Miten HITOSSA se muka toimii? Eihän sisällä ole edes mitään harjoja! Perunat putsautuu muka osuessaan toisiinsa märkinä sekä muoviin?

Joo ei toimi.

Kaverin mökillä on se ja pääsin käyttämään ja lopulta pesin normaalisti käsin harjalla.

Vierailija
1817/3026 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärin lavuaari meni (oletettavasti sinne joutuneista hiuksista) lähes tukkoon ja alkoi vetää huonosti.

Suuntasin kauppaan ja päätinkin nestemäisen viemärinavaajan sijaan ostaa sellaisen taivuteltavan rassin - sehän olisi sekä viemärille että lompakolle ystävällisempi, kun sillä voisi avata myöhemmätkin tukokset! Kyseessä oli siis sellainen lyhyehkö, muovipinnoitteinen versio, jonka päässä oli kapean pulloharjan tapainen jatke.

Pääsin kotiin, tyrkkäsin rassin lavuaarin reiästä sisään, pyöräytin pari kertaa ja vedin takaisin ulos - havaitakseni, että hajulukon uumenissa oli nyt hiusten lisäksi myös se rassi. 😂

Vierailija
1818/3026 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä satasen kartonkisänkyjä ei kannata ostaa ikeasta. Eikä halpaa satasen sohvaa. Molemmat näyttävät laatunsa erittäin nopeasti ja ovat kalliita hävittää.

Mutta nuorenahan se oli pakko! Olisipa joku kertonut että se kuljetus hävitettäväksi maksaa. Olenkohan itse tyhmä vai maksavatkohan kaikki omalla vuorollaan samat oppirahat. Jokuhan niitä satasen huonekaluja nytkin ostaa.

Mää ostin myös nuorena halpaa. Täytyy sanoa, että oli tavallaan hyvä, kun muutti usein, niin ei tarvinnut raahata isoja huonekaluja eri puolelle Suomea. Sekin maksaa. Toisaalta oli vähän huono omatunto kertakäyttökulttuurisa.

Vierailija
1819/3026 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyskin tuotteet, kolme huonekalua ostin, kaksi niistä jo valmiiksi rikki.

Samoin kun ostin huonekalun sotkasta. Valmiiksi rikki.

Sitten reklamaatio, ja saat rahat takaisin. Älkää ainakaan alistuko siihen, että jos ostatte halpaa, ette viitsi valittaa. Muuten Jyskin ja Sotkan laatu ei ainakaan parane.

Vierailija
1820/3026 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]En ymmärrä miten yritykset halpahalli tai tokmanni pärjää suomessa, tyhmiä kuluttajia? Kaikki on kiinalaista sontaa joka ei kestä mitään ja rasittaa luontoa äärettömästi. Vaatteita jotka kestää hetken, romua joka menee roskikseen/kierrätykseen melkein välittömästi[/quote]

Miten onnistut saamaan vaatteen rikki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi