Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Tesla 3. Autoja olen omistanut paljon, muttei ikinä ole tullut vastaan näin huonolaatuista. Pahinta tässä on että takuukorjauksetkin kestää kuukausia. On oikein mukava omistaa auto, jolla ei uskalla lähteä pitkälle matkalle. Jos sähköauto ei suostu latautumaan, niin heikoilla on kuljettaja. Kuin ajaisi 90 luvun pc:llä, jota kukaan ei ole testannut, mutta sitä voi etänä päivitellä.
Iivana Helsinki kumisaappaat eivät kestäneet kun Vain viikon!
Jo saumat repes oikean jalan kumisaappaista !
olivat koirakuosiliset saappaat olivat 5,00€ tarjouksessa Tokmannilla!
Normaali hintakin 14:00€
Philipsin kaukosäädin, Philipsin pieni yleiskone. Yleiskoneesta savusi parissa päivässä moottori. Enää ei peellä alkavaa...
Paitsi, että Whirlpooli on samaa sontaa, nimenvaihto oli kait pakko tehdä.
Lidlistä ostettu Reilu? -merkkinen jauheliha.
Avasin kotona paketin, jossa päiväystä vielä monta päivää jäljellä ja se haju oli aivan karmea. Epätoivoisesti vielä paistoin sen ja koitin maustaa syömäkelpoiseksi, mutta ei, roskiin meni. Ja keittiö haisi aivan kamalalle useita päiviä.
DDR:ssa valmistettu lituska taskulamppu. Oli jo ostettaessa rikki. Muistatte varmaan.
Rainbow'n hammasharja. Siitä irtoili jouhia hampaiden väliin jo ekalla käyttökerralla, hyi! Roskiin meni heti vaikka varsi oli sangen komea.
Tefal-merkkiset tuotteet. Kokemusta on kahvinkeittimestä ja kattilasta.
Keitin lopetti toimintansa. Palautin kun oli kuitti tallessa.
Kattilasta hilseli pohjasta sisäpuolelta metallia irti. Kuitti oli kadonnut joten palautus ei onnistunut.
Olen pettynyt Tokmannin kertakäyttö ruokailuvälineisiin, koska ne alkoivat taipuilla tiskikoneessa jo 10 pesun jälkeen. Osan olen joutunut laittamaan roskiin. Kalliiksi tulee.
Neulomon vaatteet. Ensimmäisessä pesussa purkautui tunikan saumat kainalosta ja kyljestä. Leggarit alkoi löpöttää pyllystä parin tunnin käytön jälkeen.
Suomessa ommeltua haluaisi ostaa, mutta sama olisi heittää rahojaan roskiin. Kun tuotteita yrittää palauttaa, saa lähinnä v-lua aspasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt Tokmannin kertakäyttö ruokailuvälineisiin, koska ne alkoivat taipuilla tiskikoneessa jo 10 pesun jälkeen. Osan olen joutunut laittamaan roskiin. Kalliiksi tulee.
Juu, samma här ! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tefal-merkkiset tuotteet. Kokemusta on kahvinkeittimestä ja kattilasta.
Keitin lopetti toimintansa. Palautin kun oli kuitti tallessa.
Kattilasta hilseli pohjasta sisäpuolelta metallia irti. Kuitti oli kadonnut joten palautus ei onnistunut.
Mulla on ollut Tefal-merkkiset vedenkeitin ja paistinpannu kovassa käytössä jo yli 8 vuotta, ja yhä ovat moitteettomat.
Sen sijaan Hackmanin Kovanaama-kattilasta hilseli pinnoite irti ruuvien kohdalta aika nopeasti.
Hackman kovanaaman onnistuin pilaamaan ekalla käyttökerralla. Lidlin yms ikean paistinpannut taas menee vuodesta toiseen.
Applen Macbok Prot hajonneet aina tasan 2 v kohdalla. 3 mennyt nyt 2 v välein, nyt ostin airin jos kestäisi paremmin, lapsen air on kestänyt jo ainakin 7v eli varmaan parempi. Fennian vakuutukset ei ole korvannu mitään mutta Lähitapiola korvasi ihan ok summan. Yhteen koneesta (koitin kuukauden eri merkkiä) oli joku gigantin erikoiskallis vakuutus eikä korvannut ryöstössä vietyä laitetta vaikka asuntoon murtauduttu. Eli koskaan en enää osta näitä erikoisvakuutuksia.
Paperintuhooja, toinen jo mennyt rikki tosi vähäisellä käytöllä.
Lidl tiskikone tabletit. Pelkällä vedelläkin ois tullut varmasti parempi pesutulos. Nyt ymmärrän mitä tarkoittaa, kun mainoksissa sanotaan harmaista kalvoista astioissa. En ollu aiemmin törmännyt tähän ilmiöön.
Hobby Hallilta tilasin Puolassa tehdyn kahvilapöydän, joka keikkaa koska jalat sojottaa mihin sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Obhnordican tehosekoitin, alkoi savuamaan kun yritettiin tehdä jäämurskaa
Liian vähän tehoja, pitää olla yli 800 W.
Prisman myymä Upo rosterin värinen mikroaaltouuni. Parin viikon käytön jälkeen eto rakkine kuumeni vaan ulkopuolelta ja safkat kylmiä. Takuuseen meni ja vaihdoin tavalliseen halvempaa joka toimii.
Elloksen myymä spottivalaisin. GU10 lamput eivät millään asettuneet paikoilleen ja laitoin palautuksen mukana yhden mukaan testattavaksi.
Ellokselta myös tuulikello, jossa oli aurinkokenno valoa varten. Latasin sen ohjeiden mukaan, mutta valo toimi vaan tavaran ollessa vinossa, Jesta mitä paskaa. Minkäänlaista palautetta ei koskaan tullut.
Ten Pointsin parinsadan euron nahkaisista talvikengistä irtosi pohja kantapäiden kohdalta ja koristeet sivuilta. Olleet kaksi talvea käytössä. Syyskenkinä on ollut yhtä kauan henkkamaukan halvat muovimaiharit, jotka on edelleen kuin uudet. Ihan älytöntä