Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Kakkahattutäti kirjoitti:
Matkalla käytettävä Aeropress -kahvinkeitin. Pitäisi tulla painamalla yksi kuppi kahvia kerrallaan. Aivan paska, suodatinpaperi tukkeutui eikä mikään painaminen auttanut, lopulta paperi antoi periksi, tuloksena pieni liru kahvia jossa porot seassa.
Kokeilin monta kertaa, ja lopulta annoin periksi ja heitin roskiin. 40€ hukkaan.
Mä taas käytän Aeropressiä päivittäin, kertaakaan ei ole ollut ongelmia, vaan aina tulee hyvät sumpit. :)
Sen sijaan listaan tähän Björn Borgin alushousut. Reikä heti ekalla käyttökerralla, kun yleensä en saa pikkareita rei'ille mitenkään, vaan heitän niitä pois kulahtaneiden värien tai lörpsähtäneen elastaanin vuoksi. :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokkosten siteet. Menevät muhjuksi alle kahdessa päivässä. Libresse ja Always säilyvät 3-4 päivää hyvinä käytössä. Vissiin joku markkinointikikka, ettei Vuokkosten side kestä tuon pidempään, niin kuukautisia odottaessa joutuu käyttämään useamman siteen. Ei jatkoon!
Hyi.. kuka käyttää samaa sidettä 3-4 päivää?! Aivan sama kuin pitäisit samoja pesemättömiä alushousuja monta päivää :/
Niin siis menkkoja odottaessa pidän tuon verran, ylikin, kun side säilyy puhtaana. Menkkojen alettua pitää vaihtaa, kun side on imenyt itsensä täyteen. Luetunymmärrys...
Niin siis vuokkoset pikkuhousunsuojat ovat yhtä huonoja, menevät mössöksi alta aikayksikön.
Eikö sinulla mitään muuta epäpuhtautta erity kuin kuukautisvuoto? Pidätkö samoja alushousujakin 3 päivää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sokeriton hedelmätoffee, mitä ostin vuosia sitten. Ja ihan Suomesta tavallisesta ruokakaupasta. Hyvä tuote siinä mielessä, että maistui ihan oikealta karkilta, maussa ei siis mitään vikaa. Hieman huonompi juttu sen sijaan oli, että syömisestä seurasi ihan JÄRKYTTÄVÄT mahakivut ja ilmavaivat, joita mikään ei helpottanut. Sattui niin paljon että kiroilin ja huusin ääneen. Minulla ei ole koskaan todettu allergioita, joten arvelin, että söin karkkeja liikaa, kun olen tällainen karkkihullu. Siispä viisastuneena, viikkojen päästä ostin samoja karkkeja ja tällä kertaa söin pussista vain yhden. Boom, SAMA EFEKTI. Yhdestä karkista. Enää ikinä en näihin koske ja kertoisin kaikille valmistajan nimen jos sitä vain enää sitä muistaisin. Mikään muu makeutusaineita sisältävä tuote ei ole aiheuttanut tällaista koskaan.
Mulla kävi sama yksistä karkkikaupan sokerittomista makeisista, olivat jotakin kääreellisiä Werther's Originalien muotoisia hedelmäkarkkeja, mutta tarkemmin en muista. Tapailin nykyistä miestäni ja hän oli juuri ajamassa luokseni, kun napsin noita karkkeja kotona. Miehen ollessa luonani alkoi sellaiset ilmavaivat, että en ole ennen kokenut edes vatsataudissa. Vatsaa väänsi ja kahdesti minuutissa pääsi aivan hirveän hajuinen äänekäs paukku, ja luulin saaneeni ruokamyrkytyksen jostakin. Makasin sängyssä peiton alla ja mätänin, mies makasi vieressä ja lohdutti, vaikka häpeissäni mumisin, että voit sä lähteäkin jos haluat, ei sun ole pakko olla siinä. Sitä kesti pari tuntia ja sitten rauhoittui. Jälkeenpäin mies sanoi, ettei ole varmaan ikinä yksikään pieru haissut niin hirveältä. Mä vielä epäilin, voiko karkit tehdä oikeasti noin pahaa, ja koemielessä söin siitä samasta pussista uudestaan seuraavana päivänä. Vissiin vatsa ei kestänyt kahta päivää putkeen, vaan sain kunnon ripulin ilmavaivojen lisäksi. Onneksi mies oli sillä kertaa kotonaan. Pari kertaa olen kyllä miettinyt, että laittaako hääpuheeseen, että tuossa hetkessä tiesin, että tämä mies on tosissaan kanssani...
Luulin tuon jälkeen pitkään, että olen allerginen makeutusaineille, koska en ollut niitä pahemmin syönyt. Sittemmin testailin muutamia zero-limuja ja muita sokerittomia karkkeja, ja ei niistä tullut vatsa kipeäksi. Vaikka aion kyllä silti välttää makeutusaineita jatkossakin, koska eivät ne mitään terveystuotteita ole.
Oliko testaamissasi tuotteissa sama makeutusaine kuin siinä ilmavaivoja aiheuttaneessa karkissa?
En voi olla varma, koska tosiaan näiden tuoteseloste oli esillä vain siinä karkkikaupan laarissa, en sinne päässyt enää tutkimaan. Merkkiä/nimeä en muistanut. Mutta useampaa sokeritonta makeista testasin markettivalikoimasta, ja lisäksi juomista olen kokeillut limua, marjakeittoja ja kaakaoita. Niin tai näin, tuo oli kyllä intensiivisin reaktio, minkä olen yhdestäkään elintarvikkeesta ikinä saanut.
Pulju ei liene enää syystäkään olemassa, mutta spirit storen kengät. Teininä n. 10 vuotta sitten ostin sieltä useamman parin alesta, ja kaikki hajosivat parissa kerassa. Ja niiden esim. eräitten korkosaappaiden alkuperäinen hinta oli kuitenkin 80 euroa (maksoin itse 20e tms)! Toisessa oli korko muistaakseni ostaessa jo vinossa (ei huomannut sovittaessa), ja se lähti kokonaan irti parin kerran jälkeen. Kaverille kävi samat, ja kun meni valittamaan jostain ekalla kerralla hajonneista korkkareista, niin myymälän vastaus oli "ei niitä olis saanut käyttää ulkona". Juuh ok.
Pulju ei liene enää syystäkään olemassa, mutta spirit storen kengät. Teininä n. 10 vuotta sitten ostin sieltä useamman parin alesta, ja kaikki hajosivat parissa kerassa. Ja niiden esim. eräitten korkosaappaiden alkuperäinen hinta oli kuitenkin 80 euroa (maksoin itse 20e tms)! Toisessa oli korko muistaakseni ostaessa jo vinossa (ei huomannut sovittaessa), ja se lähti kokonaan irti parin kerran jälkeen. Kaverille kävi samat, ja kun meni valittamaan jostain ekalla kerralla hajonneista korkkareista, niin myymälän vastaus oli "ei niitä olis saanut käyttää ulkona". Juuh ok.
Vierailija kirjoitti:
Elfa-tyylinen korihyllykkö k-raudasta. Ajattelin ettei voi olla ikeaa huonompaa laadultaan mutta voi veljet! Toisesta puuttui osia ja toinen heilui kuin heinämies muuten vaan. Korit ihan ohutta lankaa ja putosivat uristaan tyhjänäkin. Ei edes mitään halvinta sorttia esim juuri Ikeaan verrattuna.
Onko kellään kokemusta Ikean korihyllyköistä? Ovatko kannattava ostos?
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Ostin aikoinaan Seppälästä tosi nätit ballerinat, joista toisesta irtosi pohja lähes kokonaan ensimmäisellä tai toisella käyttökerralla, ja sekin oli vain 10 minuutin kävelymatka lähikauppaan.
Seppälän muistoa kunnioittaen haluan toisaalta kertoa, että yksi hinta-laatu -suhteeltaan paras ostokseni on sieltä ostamani neuletakki. Ostin sen v. 2012, ja se on vieläkin siisti ja hyvä.
Minulla varmasti sama Seppälän neuletakki, on vuodelta 2012 ja edelleen tosi hyvässä kunnossa vaikka olen käyttänyt sitä viikottain vuodesta 2012 asti.
Minulla on varmaan myös sama, tai ainakin yhtä laadukas. Omani taitaa olla jopa vanhempi ostos. Sellainen musta, vähän pidempi napillinen neuletakki. Edelleen yhtä sileä ja muotonsa pitänyt kuin ostaessa. Löytäisipä vielä tuollaisia vaatteita jostain!
Thaimaalainen postimyyntivaimo. Heehee, hoohoo.
No okei, jos nyt ihan tosissaan mietin niin ehkä: Serbiassa ostin keltaista öljyä ruuan paistamiseen. Siis rypsiöljyä tms, kaupan halvinta. Sitä ei voinut käyttää paistamiseen koska se roiski ihan älyttömästi. Tulikuumaa öljyä roiskahteli paistinpannulta seinille ja kaikkialle, piti seistä oikein kaukana ettei ihoa polttanut. En tiedä mitä hyötyä on tarkoitus olla öljystä jota ei voi käyttää paistamiseen. En todellakaan tiedä miten öljystä on saatu niin huonolaatuista. Oliko sitä jatkettu vedellä?
Palovaroittimen patterit joissa luvatiin 5v käyttöikä. Sanoin miehelle, että ne kannattaisi jokatapauksessa vaihtaa joka vuosi. Ehei, ei tietenkään sanoi mies kun asensi pattereita, kyllä nämä kestää.
Tosin ei lähtenyt palovaroitin edes käyttökuntoon näillä uusilla pattereilla. Suoraan patterinkeräykseen.
Kaikki Ntamon kirjat. Eikö kukaan lue niitä ennen kuin lyödään painoon? Kirjoitusvirheitä ihan älyttömästi. En osta enää.
Ostin citymarketin alerekistä t-paidan eurolla ja se meni piloille ensimmäisessä pesussa, ennen kuin ehdin pukea edes päälle. Olihan tuo tosi halpa, mutta alkuperäinen hinta oli jotain 35€!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokkosten siteet. Menevät muhjuksi alle kahdessa päivässä. Libresse ja Always säilyvät 3-4 päivää hyvinä käytössä. Vissiin joku markkinointikikka, ettei Vuokkosten side kestä tuon pidempään, niin kuukautisia odottaessa joutuu käyttämään useamman siteen. Ei jatkoon!
Hyi.. kuka käyttää samaa sidettä 3-4 päivää?! Aivan sama kuin pitäisit samoja pesemättömiä alushousuja monta päivää :/
Niin siis menkkoja odottaessa pidän tuon verran, ylikin, kun side säilyy puhtaana. Menkkojen alettua pitää vaihtaa, kun side on imenyt itsensä täyteen. Luetunymmärrys...
Niin siis vuokkoset pikkuhousunsuojat ovat yhtä huonoja, menevät mössöksi alta aikayksikön.
Eikö sinulla mitään muuta epäpuhtautta erity kuin kuukautisvuoto? Pidätkö samoja alushousujakin 3 päivää?
Minkähän hysteerikon kanssa mä keskustelen? :) Ei, ei erity. Katsos kun meillä on semmoista tuotetta kuin vessapaperi. Sillä pyyhitään wc-käynnin yhteydessä, housut säilyvät puhtaina. Kokeilepa! Ja jos noin kiinnostaa (saatko tästä tiedosta jotain?!), niin alushousut vaihdan lauantaisin saunassa.
Tää sun farssi vaan jatkuu. Alushousut kerran viikossa!
Toivottavasti et käytä sukkia ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Tää sun farssi vaan jatkuu. Alushousut kerran viikossa!
Toivottavasti et käytä sukkia ollenkaan?
Joo! Joku palstan housujenhaistelija tai hygieniamaanikko saa jotain tästä. Se varmaan peseytyy kerran-pari päivässä! No, elääpä sitten flunssineen ja allergioineen, meidän perheessä ei niitä ole! Mitä sukat tähän liittyy, toki minä sukkia käytän!
Vierailija kirjoitti:
Vilfa johdoton vedenkeitin, joka paljastui sellaiseksi epeliksi, että kannun piti olla tietyssä asennossa, jotta sähköyhteys alustalevyn ja kannun välillä toimi. Pienikin liikahdus väärään suuntaan ja yhteys katkesi. Lähti elektroniikankeräykseen.
Miksei lähtenyt palautukseen? Jos kaikki palauttaisivat uutena käyttökelvottomaksi romuksi toteamansa tuotteet, myyjien olisi lopulta pakko alkaa vaatimaan valmistajilta laadukkaampia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilfa johdoton vedenkeitin, joka paljastui sellaiseksi epeliksi, että kannun piti olla tietyssä asennossa, jotta sähköyhteys alustalevyn ja kannun välillä toimi. Pienikin liikahdus väärään suuntaan ja yhteys katkesi. Lähti elektroniikankeräykseen.
Miksei lähtenyt palautukseen? Jos kaikki palauttaisivat uutena käyttökelvottomaksi romuksi toteamansa tuotteet, myyjien olisi lopulta pakko alkaa vaatimaan valmistajilta laadukkaampia tuotteita.
Hyvät ihmiset aina jos tuotteessa vikaa niin reklamoikaa!! Saatte korvaavan tuotteen/rahat takaisin ja valmistaja pystyy tiukentamaan laaduntarkastusta seuraavassa tuote erässä jottei samoja virheitä tule !!
Vatkaan veivaan
Vierailija kirjoitti:
SuperDry T-paita. Nyppääntyi pilalle ekalla käytöllä. Ja maksoin siitä yli viisikymppiä... ☹️
Superdryn vaatteet taitavat nyppääntyä jo siinä vaiheessa kun myyjä laittaa ne pussiin. Erittäin huono hinta/laatusuhde.
Olen jo oppinut ettei enää yhtäkään Xtra -tuotetta tähän talouteen aiheuttamaan harmaita hiuksia.
Niin, olisi kiva tietää, miten aiheutti/mikä yhteys, koska itsekin söin Merciloneja ja minulla todettiin tuolloin autoimmuunitauti... aika kamalaa, jos näin oikeasti on!
:-0