Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?

29.06.2020 |

Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.

Vatkaan veivaan

Kommentit (3026)

Vierailija
401/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin joskus kauan sitten Sokokselta kotimaisen Jouni Exclusive käsilaukun, joka ensinnäkin haisi kamalalle, vaikka oli aitoa nahkaa. En jostain syystä huomannut sitä hajua vielä kaupassa. Lopulta kun haju oli vuosien kaappisäilytyksen jälkeen haihtunut ja otin laukun käyttöön yhdelle matkalle, niin se oli jo parin päivän jälkeen aivan kamalan näköinen ja kulmista putoili nahanpalasia. En sitten tiedä, olisisko se laukku pitänyt vielä käsitellä jotenkin, mutta kyllä mulla kaikki muut nahkalaukut on kestänyt vuosikausia kovaa käyttöä ihan ilmankin.

Kulmista putoili nahanpalasia? Ei tainnut olla aitoa nahkaa. En ole koskaan nähnyt, että nahka hajoaa palasiksi.

Vierailija
402/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renault Megane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin joskus kauan sitten Sokokselta kotimaisen Jouni Exclusive käsilaukun, joka ensinnäkin haisi kamalalle, vaikka oli aitoa nahkaa. En jostain syystä huomannut sitä hajua vielä kaupassa. Lopulta kun haju oli vuosien kaappisäilytyksen jälkeen haihtunut ja otin laukun käyttöön yhdelle matkalle, niin se oli jo parin päivän jälkeen aivan kamalan näköinen ja kulmista putoili nahanpalasia. En sitten tiedä, olisisko se laukku pitänyt vielä käsitellä jotenkin, mutta kyllä mulla kaikki muut nahkalaukut on kestänyt vuosikausia kovaa käyttöä ihan ilmankin.

Kulmista putoili nahanpalasia? Ei tainnut olla aitoa nahkaa. En ole koskaan nähnyt, että nahka hajoaa palasiksi.

Jouni laukut ei ole nahkaa, ei kestänyt mullakaan käyttöä. Nahka ei haise pahalle.

Vierailija
404/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, voi toki olla, että menin silloin nuorena halpaan. Oli vaan jotenkin aidontuntuinen pinta ja hintakin oli kuitenkin samaa luokkaa kuin aidoilla nahkalaukuilla.

Vierailija
405/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käyttää rannekelloa. Töissä on niin kiire, että pitää jatkuvasti tarkastaa paljon kello on. Rannekellosta sen saa nopeasti tsekattua. 

Olin todella tyhmä, kun rupesin ostamaan halpiskelloja. Semmoisia jotka maksavat 10-15 euroa. Vähän "paremmat" saattoivat kestää jopa puoli vuotta, mutta huonommat vain päivän tai kaksi. Ne näyttivät väärää aikaa, pysähtelivät, hihnat eivät kestäneet. yms.

Ostin parin vuoden aikana varmaan 7 halpis rannekelloa. Sitten mulle riitti. Menin ja ostin kultasepän liikkeestä vedenkestävän kunnon rannekellon, joka maksoi yli 100 euroa. Se on nyt sitten kestänyt varmaan 3 vuotta, ilman mitään temppuiluja. Ja on sata kertaa tyylikkäämpi kun halpis kauppojen romukellot. 

Vierailija
406/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kaikkea turhaa paskaa tullut tilattua, esim wishin tuotteet, täyttä kiinan paskaa, esim yhdestä mustasta topista musta väri tarttui kroppaan, luulin et mulla on tyyliin jotain vakavaa ja kävin lääkärissä, oli nolo tilanne kun pumpilin kastoi ja pyyhkäisi, lähti väri... En eka tajunnut et tuli topista, mut sit ymmärsin

Lisäksi vaikka tilasi isompaa kokoa tuli pienempi koko aina, lisäksi korut aiheutti kutinaa ja pahan ihottuman

Boikottiin koko wish shopping...

Vierailija
407/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen auto yli 100000km ajettuna. Kuulin huhuja, mutta en uskonut, että ne ovat noin huonoja. Kaikki sähköviat on ollut. Niillä oli myös maine mukavana ajettavana. Onhan se mukava ajaa silloin harvoin kun se toimii.

Vierailija
408/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eienääkiinantuotteita kirjoitti:

Paljon kaikkea turhaa paskaa tullut tilattua, esim wishin tuotteet, täyttä kiinan paskaa, esim yhdestä mustasta topista musta väri tarttui kroppaan, luulin et mulla on tyyliin jotain vakavaa ja kävin lääkärissä, oli nolo tilanne kun pumpilin kastoi ja pyyhkäisi, lähti väri... En eka tajunnut et tuli topista, mut sit ymmärsin

Lisäksi vaikka tilasi isompaa kokoa tuli pienempi koko aina, lisäksi korut aiheutti kutinaa ja pahan ihottuman

Boikottiin koko wish shopping...

:D

Vierailija
409/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, voi toki olla, että menin silloin nuorena halpaan. Oli vaan jotenkin aidontuntuinen pinta ja hintakin oli kuitenkin samaa luokkaa kuin aidoilla nahkalaukuilla.

Aito nahka maksaa vähintään satasen, Jounin laukut maksavat joitakin kymppejä. 

Vierailija
410/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaamani sänky maskusta. Voi olla että se olisi hyvä jos sitä olisi toimitettu silloin kun sovittiin. Tai edes 2kk sen jälkeen Mutta kun ei, niin nukunpahan vielä lattialla. Haista v ttu masku.

Samanlainen kokemus täällä, lattiamallisen vaatetelineen toimittaminen kesti kuukausia.

Ikeasta saa tarvittavat mukaan samana päivänä, ja laatu vastaa maskua ja jopa ylittää ainakin kun ei osta ihan niitä halvimpia mahdollisia!

Vierailija
411/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostakin säästöhallista kiinalainen kaari käsisaha. Toimi kyllä, mutta raskas sahata.

Kun ostin Black Deckerin, niin ihmettelin, miten kaikki puun oksat on lahoja - kevyt sahata. Ei ollut lahoja. Kai se kiinalainen olisi kevyempi, kun vaihtaisi parempilaatuisen terän.

No todellakin oli surkea kinuskisaha jos black decker tuntui tehokkaalta! 😂

T. Makitamies

Vierailija
412/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gigantin ilmanviilennin johon laitetaan sisälle kylmäkalleja sekä vettä. Laitteen piti viilentää ilmaa mutta kun laitoin sen päälle niin kotini muuttui hetkessä saunaksi auringon lämmittäessä ilmassa olevan kosteuden.

Jos sinulla on edelleen se sama viilennin, niin suosittelen laittamaan sen johonkin oviaukkoon, mistä se saa imaistua ulkoilmaa. Ulkona pitää olla viileämpää kuin sisällä, jotta sisälämpöasteet laskee. Omassa jäähdyttimessäni on erikseen nappula jäähdyttämiselle (cooling), jos vaan voit, niin älä paina sitä, niin se ei kostuta ilmaa. Viilenninhän ottaa vaan ilmaa itseensä. Eli jos käytät sisällä, niin se kierrättää samaa ilmaa laskematta huoneen lämpötilaa. Se tuo vain sen hetkellisen viileyden tunteen. Itsekin käytän sitä jos on tukalaa sisällä ja ulkona on samat astelukemat. Itse kun koitin ottaa ulkoa viileää ilmaa sisälle, niin siinä meni muutama tunti ennenkuin sisältä laski asteet sopivan tuntuiseksi. Mitä kylmempää ulkona on, niin sitä nopeammin huoneessa viilenee. Muista vaan saada läpiveto aikaiseksi huoneistossa! Toivottavasti auttoi ja hyvää loppukesää!

Vierailija
413/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki kengät on nykyään surkeitta. Pohjista irtoaa liimaukset, ne halkeaa tai kuluu hetkessä puhki, kun ovat onttoja sisältä, ja surkeat muovit eivät kestä kulutusta. .

Vierailija
414/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisi roskapussi, joka repeää jo roskikseen laitettaessa. Freddyn pöksyt, jotka maksavat hirveästi ja reikää pukkaa.

415/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iisi roskapussi, joka repeää jo roskikseen laitettaessa. Freddyn pöksyt, jotka maksavat hirveästi ja reikää pukkaa.

Iisi hajoaa iisisti :D

Vatkaan veivaan

Vierailija
416/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovenkahvat hajosi, luulin että vanhuuttaan, en tiedä olin silloin vasta sinne muuttanut . Ostin samanlaiset Primo-ovenkahvat, kromatut, hienon näköiset. Vuoden päästä uusi kahva jäi käteen ovea avatessa. Syy: kahva on pehmeää metallia, joka on pyöreällä rikalla kiinni peitelevyn takana, pehmeään metalliin taotut "hampaat" eivät pidä rikkaa kiinni ja kestä jatkuvaa käyttöä. Surkea tuote, kun joutuu kokoajan ostamaan uudet ovenkahvat (kuitti ei tietenkään tallessa, jotta saisi takuuseen). Opetus, älä osta Primon ovenkahvoja, eivät kestä.

En muista, minkä firman, mutta meilläkin hajosi uusi ovenkahva nopeasti juuri tuolla tavalla.

Samoin olen ostanut useamman surkean ovikellon. Olen ostanut niitä rautakaupoista, lukkoliikkeestä ja muista kalliista paikoista. Miksi Suomessa myydään ovikelloja, jotka eivät kestä pakkasta edes suojassa sateelta ison lipan alla. (apen ovikello toimii edelleen. Ovikello on 60-vuotias)

Vierailija
417/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään käyttää rannekelloa. Töissä on niin kiire, että pitää jatkuvasti tarkastaa paljon kello on. Rannekellosta sen saa nopeasti tsekattua. 

Olin todella tyhmä, kun rupesin ostamaan halpiskelloja. Semmoisia jotka maksavat 10-15 euroa. Vähän "paremmat" saattoivat kestää jopa puoli vuotta, mutta huonommat vain päivän tai kaksi. Ne näyttivät väärää aikaa, pysähtelivät, hihnat eivät kestäneet. yms.

Ostin parin vuoden aikana varmaan 7 halpis rannekelloa. Sitten mulle riitti. Menin ja ostin kultasepän liikkeestä vedenkestävän kunnon rannekellon, joka maksoi yli 100 euroa. Se on nyt sitten kestänyt varmaan 3 vuotta, ilman mitään temppuiluja. Ja on sata kertaa tyylikkäämpi kun halpis kauppojen romukellot. 

Lopetin kokonan rannekellojen käyttämisen, kun 2 leijona-kelloa alkoi jätättää. Eivät olleet kovin vanhoja ja tietysti yritin ensin vaihtaa patterin, mutta ei auttanut.

Vierailija
418/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin itselleni synttärilahjaksi Puman "korukellon" vuosia sitten, olisko joskus 2009-2010. Maksoi pitkälle yli 100 euroa eli luulin ostavani laatua. Kello on tosi nätti, mutta sitä on jo kertaalleen korjattu takuun piikkiin kun ei toiminut. No nyt kun haluaisin laittaa sen ranteeseen "koruksi" ehkä noin 3-4 kuukauden välein, paristo on joka kerran hyytynyt. Paristoa siis on vaihdettu siihen näinä vuosina tuhka tiheään, tyyliin ennen jokaista käyttöä. V*tuttaa ihan sikana tuollainen paska. Joskus 80-90 -luvuilla ennen kännykkäaikaa käytin kelloa paljon, mutta eihän niihin juuri koskaan tarvinnut paristoa vaihtaa. Mikä lie vikana tässä Puman paskakellossa?

Vierailija
419/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyydestä sakotetaan,sanoo sananlasku. Ja monen kohdalla tyhmyyttä on ollut se, että ostetaan halvinta mahdollista roinaa. Ja välillä on kyllä käytössäkin vika. 

Nykyaikana ”roinan” ja ”laadun” ero on hintalapussa. Mistään muusta sitä eroa ei huomaa.

Vierailija
420/3026 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin bongasin kirpparilta Jounin ja tyylikäs se toki oli, hyvässä kunnossakin. Vaan aika pian alkoi nahka "hilseilemään" irti. Olin kuvitellut että joku laatumerkki, joopajoo.