Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Vierailija kirjoitti:
candy merkkinen pyykinpesukone. hajosi käsiin vuoden käytön jälkeen. googlailin silloin niin löytyi keskusteluja jossa todettiin candyn olevan halppis merkki joka hajonnut muillakin.
Meillä oli lapsuudenkodissa Candy-pyykinpesukone joka kesti varmaan yli 20 vuotta. Pitääpä kysyä tarkka aika äidiltä. Mutta eipä noin kestäviä kai enää tehdä.
Unisan pieni nahkalaukku, jonka kädensija on leveä ja päistä solmuilla kiinni laukussa. Otin paketista ja lähdin kaupungille. Käveltyäni 200 metriä, aukesi toinen solmu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin pojalle pari vuotta sitten kirkkaan oranssin Tunturi merkkiseen polkupyörän. Väri haalistui isosta osasta pyörää kesän aikana ja pyörän ulkonäkö muuttui. Tein reklamaation ja sain vastauksen, että pyörää ei olisi saanut käyttää auringonpaisteessa. Ilmeisesti pyörää olisi pitänyt käyttää vain yöllä tai vesisateessa?
Turkkilaista paskaa. (hollantilaisomistuksessa) Mikäs siinä mutta kun kotimaisuudella ratsastavat.
Jep. Jäi viimeiseksi Tunturiksi meidän huushollissa. Tunturin mukaan pyörä on maalattu UV-maalilla, joka ei kestä auringon valoa (miksi???). Tätä ei kuitenkaan mainittu ostettaessa. Ostimme siis pyörän pyöräliikkeestä.
Pari ostostv hutia tullut, viimeksi rypyt poistava ihmerasva.. Joo, kiristää vaan kasvoja ja tekee oudon näköiseksi. Oli vielä törkeen hintanen, vaikka 2 putkiloa saikin.
Kultakeramiikan uunivuoka, ihan ykköslaatua. Hajosi uuniin toisen käytön jälkeen.
Napapiirin tai mikä lie suklaata Kittilästä. Kuin avasin päällystyspaperin, jossa oli revontuli ja poro, niin sisällä oli perus Fazerin sininen-levy.
Surullisenkuuluisan Iisi-merkin pyykkipojat. Suunnilleen puolet hajosivat päreiksi ja ensimmäisillä käyttökerroilla. Tämän umpisurkean merkin tiskirätit ovat myös naurettavia pikku luutuja, joilla ei tee mitään.
Polarin rannesykemittari, hajosi kahden vuoden kuluttua, tietenkin takuaajan juuri loputtua. Muutama viikko hajoamisen jälkeen tuli Polarilta "kanta-asiakkaalle" sähköpostia, jossa houkuteltiin päivittämään vanha mittari uuteen. Eli olikohan moinen härpäke suunniteltukkin kestämään sen kaksi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
OBH:n metallinen ehkä 20 euron leivänpaahdin. Kyseinen malli oli suorastaan huvittavan hyvin edustettuna opiskelija-asunnoissa halvan hintansa (yhdistettynä pieneen kokoon ja viattomaan ulkomuotoon) vuoksi ja jokainen yksilö täysin poikkeuksetta oli tavalla tai toisella aivan susi.
Opiskeluaikoina aina kyläillessäni jossain ja bongatessani kyseisen laitteen kysyin omistajan kokemuksia siitä ja siinä padotut tunteet pääsivät valloilleen yhdellä jos toisellakin :D Erikoista oli että jokaisessa laitteessa oli eri viat: se polttaa leipiä, ei paahda, paahtaa mutta kuivia korppuja, paahtaa sattumanvaraisesti vain toisen leivistä, säätö ei toimi, salamoi, kipinöi, pitää meteliä, siitä irtoaa osia, leivät juuttuvat sinne tai se heittää ne lattialle jne.jne.jne. Eikä ongelma rajoitu Suomen opiskelijaluukkuihin vaan vaarallisimman yksilön kohtasin kyläillessäni Saksassa vaihdossa olevan ystäväni asuntolassa. Kyseinen yksilö syttyi palamaan silmieni edessä.
Näitä myytiin jokaisessa prismassa vuosien ajan, mutta en ole koskaan nähnyt työssäkäyvän ihmisen kodissa tällaista
Mulla on aikoinaan Anttilasta ostettu ei minkään merkkinen 4 euron leivänpaahdin vieläkin käytössä, eikä mitään vikaa ole ollut ikinä. Siis nyt jonkun 15 vuoden jälkeenkään.
OBH:n voileipägrilli/vohvelirauta sen sijaan oli ihan p*ska. Kaikki tarttuu kiinni siihen, eikä edes voitelu auta mitään.
Lasten Peuhu merkkiset kumisaappaat, Tokmannilta, pohjallinen irtoaa helposti, saappaiden pinta pinttyy nopeasti todella likaisen näköiseksi
thaimaasta "muotishortsit" ja rinkka ja farkut, kaikissa hajoaa vetskari 2 viikossa ja eletroniikkatuotteeet kestää max 3 kk sit alkaa suhina. ainoo mitä tahimaaassa voi ostaa on t-paidat ne ei oo hajonnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiskarsin perunankuorimaveitsi. Ei kertakaikkiaan toimi.
Minä myös manasin kun ei kuori irtoa tuolla! Mies sitten yritti ja huomasi että siinä on terän suojana ohut muovikalvo. Se pois ja johan toimii😁
Olen poistanut sen kalvon:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiskarsin perunankuorimaveitsi. Ei kertakaikkiaan toimi.
Minä myös manasin kun ei kuori irtoa tuolla! Mies sitten yritti ja huomasi että siinä on terän suojana ohut muovikalvo. Se pois ja johan toimii😁
Olen poistanut sen kalvon:/
Tosin olen yrittänyt kuoria sillä lähinnä porkkanoita, vaikka luulisi perunaveitsen toimivan niihin.
Suomalainen nahkalompakko, jossa oli muutama nahasta tehty koriste. Oli Stockalla -40% alessa, joten päätin hemmotella itseäni ja ostaa Kunnollisen Lompakon. Hah!! Yksi koristeista irtosi ekan viikon aikana, loput pikkuhiljaa sen jälkeen. Lompakkoa olen pitänyt laukussa koko ajan ja kohdellut sitä normaalin nätisti, silti siinä on ihmeellisiä rumia jälkiä, myös vetoketju jää välillä jumiin.
Odotin ehkä jotain muuta kotimaiselta käsityöltä, jota myydään premium-kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Tigerista ostin omilleni muuttaessa säilyketölkin avaajan. Muuten hyvä, mutta materiaaliksi valittu metalli oli pehmeämpää kuin mikään säilyketölkki
Ostin halpiskaupasta kynsisakset. Ne olivat kuin tinaa!
Vierailija kirjoitti:
OBH:n metallinen ehkä 20 euron leivänpaahdin. Kyseinen malli oli suorastaan huvittavan hyvin edustettuna opiskelija-asunnoissa halvan hintansa (yhdistettynä pieneen kokoon ja viattomaan ulkomuotoon) vuoksi ja jokainen yksilö täysin poikkeuksetta oli tavalla tai toisella aivan susi.
Opiskeluaikoina aina kyläillessäni jossain ja bongatessani kyseisen laitteen kysyin omistajan kokemuksia siitä ja siinä padotut tunteet pääsivät valloilleen yhdellä jos toisellakin :D Erikoista oli että jokaisessa laitteessa oli eri viat: se polttaa leipiä, ei paahda, paahtaa mutta kuivia korppuja, paahtaa sattumanvaraisesti vain toisen leivistä, säätö ei toimi, salamoi, kipinöi, pitää meteliä, siitä irtoaa osia, leivät juuttuvat sinne tai se heittää ne lattialle jne.jne.jne. Eikä ongelma rajoitu Suomen opiskelijaluukkuihin vaan vaarallisimman yksilön kohtasin kyläillessäni Saksassa vaihdossa olevan ystäväni asuntolassa. Kyseinen yksilö syttyi palamaan silmieni edessä.
Näitä myytiin jokaisessa prismassa vuosien ajan, mutta en ole koskaan nähnyt työssäkäyvän ihmisen kodissa tällaista
:))
Ostin joskus kauan sitten Sokokselta kotimaisen Jouni Exclusive käsilaukun, joka ensinnäkin haisi kamalalle, vaikka oli aitoa nahkaa. En jostain syystä huomannut sitä hajua vielä kaupassa. Lopulta kun haju oli vuosien kaappisäilytyksen jälkeen haihtunut ja otin laukun käyttöön yhdelle matkalle, niin se oli jo parin päivän jälkeen aivan kamalan näköinen ja kulmista putoili nahanpalasia. En sitten tiedä, olisisko se laukku pitänyt vielä käsitellä jotenkin, mutta kyllä mulla kaikki muut nahkalaukut on kestänyt vuosikausia kovaa käyttöä ihan ilmankin.
Ostitko jonkun vanhan romun?
Minulla ollut viisi uutta Avensista, joissa yhdessäkään ei mitään vikaa ikinä! Toisin oli näitä edeltänyt Opel, josta ei vikoja puuttunut.
Mielenrauhaa!!