Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?

29.06.2020 |

Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.

Vatkaan veivaan

Kommentit (3151)

Vierailija
3121/3151 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokian ja Samsungin puhelimien mukana tuli joskus nappikuulokeet joilla ei tehnyt mitään kun ne kovamuoviset kuulokkeet ei meikäläisen korvissa pysyneet, mutta nyt ostin kokeeksi Sonyn nappikuulokkeet joissa on pehmeä kuminen osa mukana ja nämä pysyvät minunkin korvissa.  Lieneekö siinä se, että Sony korvalappustereoiden keksijänä tietää korvakuulokkeista muutamia seikkoja enemmän kuin kilpailijat.

Oletan näiden olevan enemmän anatomisia asioita. Minullakaan eivät pysy korvissa tuollaiset kovamuoviset napit. En toisaalta pysty pitämään myöskään noita pehmeitä, koska vaikka vaihtaisin niihin pienimmän mahdollisen muovitulpan, niin niiden pitäminen sattuu aivan kamalasti. Standardia ahtaammat korvakäytävät? Itselleni nuo nappikuulokkeet ovat siis laadusta riippumatta sutta ja sekundaa, mutta johtuu tosiaan varmaan enemmän itsestä kuin tuotteista, kun niitä kerran muut pystyvät käyttämään.

Vierailija
3122/3151 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten sitten auton peitteen. Sellaisen joka estää ikkunoita jäätymästä ja lumet olisi helppo hulmauttaa sen päältä pois. Eka kerran kun käytin sitä  ja pakkasta oli noin 20 astetta, niin peittopa ei kestänytkään niin kylmää vaan siihen oli jo paikallaan ollessaan tullut repeämiä. Vein peiton tkaisin liikkeeseen ja siellä sanottiin, ettei se ole pakkasen kestävä. Ja siiss Suomessa myydään tällaisia! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3123/3151 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biltemasta ostin vuonna 2008 sähkötoimisia 12 (voltin) auton jäähdyttimen tuulettimia. Sen aikaisen projektiauton jäähdyttimen eteen asensin ne. Tuulettimien edessä oli tietysti auton konepellin säleikkö, eli ne olivat auton sisällä suojassa noin 15cm päässä maskista. Toimivat alkuun ihan hyvin.

Auto oli puoli vuotta parkissa (ei siis ajettu metriäkään) ja ihmettelin kun toinen tuuletin pyöri huonosti. Avasin moottorin kotelon ja huomasin että sadevesi oli päässyt sähkömoottorin sisälle ruostuttaen moottoria ja jumittaen sen hiilet. Moottorien koteloissa ei ollut minkäänlaista tiivistettä!

Kuitti oli tallella ja kävin valittamassa myymälässä. Hetken siinä sai selitellä takuutiskillä asiaa kun ne tietysti ihmetteli miksi moottorin kotelon olin avannut itse. Lopulta takuutiski antoi korvaavan 1 kpl tuulettimen  tilalle.

Takuuna saadun uuden moottorin kopan tiivistin heti tiivisteliimalla ja sen toisen mikä ei vielä ollut jumuitunut tiivistin myös. Toisessa oli alkavaa ruostumista havaittavissa.

Ihmettelin että miten tälläisiä sähkötuulettimia voidaa myydä ajoneuvokäyttöön kun jumiutuvat auton ollessa parkissa pelkästään taivaalta tippuvasta sadevedestä.  Jos autolla olisi ajettu vesisateessa niin varmaan olisivat olleet heti jumissa!

Vierailija
3124/3151 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä tullut elämän varrella ostettua kaikenlaista paskaa, mutta mikä niistä sitten se huonolaatuisin? No, jos ratkaistaan sen perusteella, kuinka kalliiksi se virheostos tuli, niin voiton vie kirkkaasti BMW 316i vm.1990. 

Ei viikkoa etteikö jotain vikaa, varaosat kertakäyttöisiä, korjasit vian ja tuli kolme uutta vikaa tilalle, epäluotettava kuin mikä ja alitehoisella, heikolla moottorilla varustettu. Listaa voisin jatkaa.

Vierailija
3125/3151 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus vajaa 10 vuotta sitten muistaakseni Leen farkut jotka kuluivat puhki 1,5 kuukaudessa.  Nämä vein kauppaan takaisin. Tiedän että farkut eivät nykyään ole kestäviä mutta tuo oli joo liikaa kun ottaa huomioon että hintaa oli melkein 100 euroa. 

Vierailija
3126/3151 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erehdyin kerran testaamaan Xtra-kahvia.  Yhden kerran keitin, ensimmäinen mukillinen jäi kesken ja loput paketista meni kompostiin.  Polttavaa, oksettavaa kuraa.  Positiivista ehkä se, että voisi tehota pahaan ummetukseen, kun kakka alkaisi lentää.

Mä ostin tätä x-tran kahvia kerran mokkapaloja varten. En juo kahvia eikä mulla käy kahvia juovia vieraita, niin ei huvittaisi ostaa kallista kahvia sitä varten, jos kerran kahdessa vuodessa teen mokkapaloja. Ajattelinkin, että tällainen halpa kahvi on varmaan aivan kauheaa, kitkerää litkua, mutta mietin, että eiköhän se kuorrutuksen överi sokerimäärä taita sitä kitkeryyttä.

Väärin ajateltu. En tiennyt, että mikään, mikä on melkein 100 % sokeria, voi mennä noin pahasti pilalle. Kitkeryys tunki läpi niin voimakkaasti, että sokerin makeuttakaan ei maistanut. Ei se oikein maistunut kahviltakaan, suuta kaihertavan kitkerältä vain. Voin vain kuvitella millaista tuota on yrittää juoda.

Mulla kävi kerran semmoinen aamuvieras, useana päivänä peräkkäin jolle keitin kahvit, taisi olla viiden päivän ajan. Kiitokseksi sain paketillisen ei edes x-tran kahvia vaan x-tran PIKAkahvia. 

Voi luoja. En ole varmaan ikinä maistanut mitään niin kamalaa. En pysty käsittämään miten tuollainen p*ska edes saa käyttää nimitystä kahvi. Se pussi pyöri varmaan puoli vuotta kaapissa kun kukaan sitä ei huolinut enkä kenellekään kehdannut tarjota. Sitten lensi roskikseen.

Vierailija
3127/3151 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apple MacBook Pro läppärin laturi, jossa on ns. Magsafe-liitin. Se liitin hajoaa juurestaan n. puolentoista vuoden käytön jälkeen ja pitää ostaa aina uusi laturi vajaalla satasella. Viides laturi menossa ja sekin alkaa olla jo niin rikki, että kohta lopettanee toimintansa. En usko, että vain sattumalta ko. laitteen laturinjohto on rakennettu niin heikoksi.

Parhaiden huumekauppiaiden hengessä: ensimmäinen laturi on ilmainen....

Mä en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, joilla menee jatkuvasti kuulokkeet ja laturit poikki. Mulla on 8 vuotta vanha MacBook Pro ja edelleen alkuperäinen laturi ilman mitään vikaa. Koskaan en ole ostanut mihinkään uusia johtoja. Ja kannan niitä usein laukussakin mukana.

Mun rakkaalla siskolla hajoaa kaikki käsiin just noin. Ihana ihminen, mutta jonkinasteista hienomotoriikan puutetta, jonka vuoksi käyttää helposti vähäsen liikaa voimaa eikä osaa laittaessa tunnustella tuntoaistilla sitä, jos liitin on menossa vähän vinoon tms. Jotkut on taas tosi kiireisiä, minkä takia vaan runnotaan kaikki suoraan sisään mahdollisimman nopeasti. Uskoisin, että nämä syyt on taustalla suurimmalla osalla, joilla nuo hajoilee jatkuvasti.

Mulla on sekä halpoja että kalliita usb-johtoja ja latureita eikä ne tuosta vaan mene rikki jatkuvasti, mutta olen todella helläkätinen noiden kanssa. Omat heikot kohdat on sitten muualla.

Huonoin sähkölaiteostos viime ajoilta on ovh-hinnaltaan ihan kunnon hintainen, mutta alesta löydetty munakello, joka lakkasi toimimasta parissa kuukaudessa. Jostain flying tiger -laatuisesta liikkeestä ostettuna en ihmettelisi, mutta luulin kyllä ostaneeni, jos en sentään laatua, niin ihan peruskestävän laitteen. Ei sitten, s**tana.

Minulla on kaksi tasan samanlaista samsungin usb laturia johtoineen. Molempia käytän suunnilleen vuorotellen. Toisessa ei mitään näkyvää vikaa, toisesta rispaantui ja hajosi johto liittimen vierestä parissa vuodessa. Ehkä noissa siis on jotain piileviä eroja tai valmistusvikoja tai jotain, en tiedä. Vaikea uskoa että olisin nykinut ja väännellyt vain sen toisen johdon rikki. 

Ostin uuden usb-johdon ja taas latailee. 

Vierailija
3128/3151 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kotimaisen merkin syystakki, eli aika ohut mutta vuorella ja kestää hieman räntääkin. Muuten yllättävänkin hyvää ompelulaatua ja materiaalilaatua mutta ylivoimaisesti surkein näkemäni vetoketju ikinä. Jo se, että tästä hajosi vedin tokan pesun jälkeen olisi pitänyt herättää epäilyksiä, mutta takki oli muuten niin hyvä etten halunnut sitä viedä vaihtoon tms ja ostin irto-osan siihen hajonneen tilalle. Sitten pikkuhiljaa hajosikin vetoketju, joko jumitti, tai purkautui auki omia aikojaan ja lopulta sitä ei saanut pysymään kiinni ollenkaan. Argh. 

Normitakissa vetoketju kestää kymmenenkin vuotta, tuossa tää oli täysin käyttökelvoton alta kahdessa. Ja sitten etsimään jostain ompelijaa joka suostui tuon vaihtamaan kohtuuhinnalla. Uusi vetoketju on nyt kestänyt sen 10 vuotta kuten muukin takki satunnaisessa ulkoilukäytössä. 

Vierailija
3129/3151 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whirlpoolin kaikki tuotteet.

Minulla on Whirlpoolin pesukone, ostettu 20

v. sitten. Ei ole tarvinnut korjata kertaakaan ja edelleen toimii hyvin.

Tämä Whirlpool-pesukone kesti 25 ja puoli vuotta, eikä tarvinnut korjata kertaakaan! Tänä kesänä meni pesukone vaihtoon. Uusi on Point-merkkinen. 

Vierailija
3130/3151 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin joskus vajaa 10 vuotta sitten muistaakseni Leen farkut jotka kuluivat puhki 1,5 kuukaudessa.  Nämä vein kauppaan takaisin. Tiedän että farkut eivät nykyään ole kestäviä mutta tuo oli joo liikaa kun ottaa huomioon että hintaa oli melkein 100 euroa. 

Ostin monta vuotta sitten Tokmannilta kympillä farkut ja ne kesti mulla yli 2 vuotta. 

Vierailija
3131/3151 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kengät ovat nykyään täyttä roskaa, olen noin 90kg mies ja kengät kuluvat puhki 2-3 kuukaudessa, kantapäät hajoavat ensin ja sitten pohja jotenkin romahtaa kasaan ja pohjassa oleva reikä leviää ja täyttyy kivistä, kaikki isot merkit yhtä surkeita...

Osta Sievi-merkkiset, kunnon kengät, kestää vuosia. Kalliitahan ne ovat

Kengät kyllä kestävät, mutta pohjat ei. Ne murenevat muruksi alle vuoden. Kiitos EU:n, se kuulemma määrää, että kengänpohjissa pitää olla materiaali, joka ei kestä vuosikausia kaatopaikan penkassa.

Jep. Pohjat murenevat itsekseen vaikka ei edes käyttäisi. Aivan uskomaton ratkaisu. 

Minä olen kuullut, että ne nykymateriaalit nimen omaan eivät kestä, jos niitä ei käytä. Juuri Sievin kengistä joku sanoi, että se käyttämättömyys hapertaa. En muista selitystä enää kunnolla, mutta jotenkin se niiden käyttäminen pitäisi pohjan paremmassa kunnossa.

Vierailija
3132/3151 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV-shopista ruuvausistukka porakoneeseen. Luvattiin, että se ruuvaa ruuvin aina tasan puunpintaan saakka. Yhden ruuvin se ruuvasi Ok. Seuraavalla ruuvilla se ikäänkuin räjähti. Osia ja hauleja oli pitkin lattiaa. Piti imuroida pois.

Vierailija
3133/3151 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä lukee kiina.

Vierailija
3134/3151 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan Viihde Mini -palvelu.

En edes liioittele kun sanon että käytännössä mikään siinä ei toimi niinkuin pitäisi.

Internet on ihan ok ja tarvittavan nopea (ei Elisalta) ja TV vuoden vanha LG, läppäri puoli vuotta vanha Asus, mutta tämä ei vaan toimi. Lähes aina pitää kaksi kertaa yrittää ennenkuin joku ohjelma lähtee pyörinään. Ja huvittavaa sekin että kun se lähtee toimimaan, niin silloinkin aina ensin ruutuun tulee virheilmoitus noin sekunniksi ennenkuin ohjelma alkaa. Kaikkea muutakin ihan käsittämätöntä. En ymmärrä miten v. 2026 voi olla tällasta skeidaa tarjolla maksua vastaan Suomessa, jossain Afganistanissa ymmärtäisin. 

Vierailija
3135/3151 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cailapin korut

Vierailija
3136/3151 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volkswagen Passat. Ensin hajosi moottori ja sitten automaattivaihteet. Autosta jäi mulle korjauksineen melkein 20 k€ velkaa... 

Vierailija
3137/3151 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumivasara Halpa-Hallista. Ensimmäisellä huitaisulla pää irtosi varresta. Vasarassa 5 vuoden takuu :D

Vierailija
3138/3151 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kynsilakkaa Normaalista, ja se lähti ensimmäisessä käsienpesussa pois. Äitini myös löytää jostain halpahallista ehkä uskomattoman huonolaatuisia vaatteita ja antaa niitä joululahjaksi. Kutistuvat ensimmäisessä pesussa nuken kokoisiksi vaatteiksi. Temusta ostetut Halloween- korvakorut hajosivat, kun otin niitä irti pakkauksesta. Netistä tilaamani Salsa- kengät olivat niin kevyet ja heppoiset, että mainasin heti kaatua niillä, ovat niin liukkaat, että jos yrittäisin tanssia niillä, niin tulisi hengenvaarallinen tilanne sekunnissa. Lidln meikeillä ei tee mitään jne.

Vierailija
3139/3151 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetun merkin monitoimikone. Kesti tasan viisi käyttökertaa. Lähetin sen takuukorjaukseen ostopaikasta saamani ohjeen mukaan. Kone tuli takaisin muka korjattuna, mutta ei toiminutkaan.  Maahantuoja ehdotti, että korjaisin koneen itse kun lähettävät varaosan. Olisi pitänyt purkaa se kone ja asentaa osa. Erittäin vastuuton ehdotus. Tuollainen homma kuuluu ammattilaiselle, sähkölaitteen avaaminen ja osan asennus. 

Vierailija
3140/3151 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kiva kuulla että joku muukin on kokenut VW:n kanssa saman helvetin läpi kuin minäkin