Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3243)
Kirjahyllyistä- Kontissa olen nähnyt tukevia kokopuisia hyllyjä.
atrian käristemakkara... olipa yök.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkiauto, Chrysler Sebring. Ei tullut toista hairahdusta, oli huonompi kuin ensiauto Mosse 20 vuotta aikaisemmin.
Mulla oli kanssa Sebring muutama vuosi sitten.
Kallis oli pitää, söi bensaa kuin piru, korjattavana kävi useita kertoja ja osat olivat kalliita ja niitä piti tilailla milloin mistäkin maailmankolkasta.
Oli kyllä hyvä ajaa, tuntui lukevan mun ajatuksia ja hyvännäköinen menopeli kaikkineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apple MacBook Pro läppärin laturi, jossa on ns. Magsafe-liitin. Se liitin hajoaa juurestaan n. puolentoista vuoden käytön jälkeen ja pitää ostaa aina uusi laturi vajaalla satasella. Viides laturi menossa ja sekin alkaa olla jo niin rikki, että kohta lopettanee toimintansa. En usko, että vain sattumalta ko. laitteen laturinjohto on rakennettu niin heikoksi.
Parhaiden huumekauppiaiden hengessä: ensimmäinen laturi on ilmainen....
Mä en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, joilla menee jatkuvasti kuulokkeet ja laturit poikki. Mulla on 8 vuotta vanha MacBook Pro ja edelleen alkuperäinen laturi ilman mitään vikaa. Koskaan en ole ostanut mihinkään uusia johtoja. Ja kannan niitä usein laukussakin mukana.
Mun rakkaalla siskolla hajoaa kaikki käsiin just noin. Ihana ihminen, mutta jonkinasteista hienomotoriikan puutetta, jonka vuoksi käyttää helposti vähäsen liikaa voimaa eikä osaa laittaessa tunnustella tuntoaistilla sitä, jos liitin on menossa vähän vinoon tms. Jotkut on taas tosi kiireisiä, minkä takia vaan runnotaan kaikki suoraan sisään mahdollisimman nopeasti. Uskoisin, että nämä syyt on taustalla suurimmalla osalla, joilla nuo hajoilee jatkuvasti.
Mulla on sekä halpoja että kalliita usb-johtoja ja latureita eikä ne tuosta vaan mene rikki jatkuvasti, mutta olen todella helläkätinen noiden kanssa. Omat heikot kohdat on sitten muualla.
Huonoin sähkölaiteostos viime ajoilta on ovh-hinnaltaan ihan kunnon hintainen, mutta alesta löydetty munakello, joka lakkasi toimimasta parissa kuukaudessa. Jostain flying tiger -laatuisesta liikkeestä ostettuna en ihmettelisi, mutta luulin kyllä ostaneeni, jos en sentään laatua, niin ihan peruskestävän laitteen. Ei sitten, s**tana.
Opal kauko-ohjattava pistorasiasetti. Sai tyyliin sairaskohtauksen, kun näki kaukosäätimen sisään paristoa asettaessa.
Panasonic dvd-soitin. Romu kesti nippanappa takuuajan. En ole kuullut nykyisistä ko merkin uhd soittimistakaan kehuja kestävyydestä.
Varta paristot vuotaa usein ja tietyt mallit heiluu, kuin marakassissa.
Vuonna 2010 Ikean hylly, joka ei kestänyt kasaamista. Hajosi käsiin, kun pikkuisenkin piteli lastulevyjä hyppysissään.
Toinen tuote, mikä ei hajosi jo päälle ennen ensimmäistä pesua: Lidlin kierrätys-poly-kuidusta valmistettu liikuntapaita, joka nukkaantui ennen 1. pesua vain kun oli hapen kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Varta paristot vuotaa usein ja tietyt mallit heiluu, kuin marakassissa.
Lidlin uudet paristot. Siellä vaihdettiin ne vanhat uuden merkkisiin ja ne uudet kuluu melko nopeasti. Ihan kertakäyttöisiä.
Leijona työvaatteet noin 20v sitten. Aamulla haettiin työkaverin kanssa takki ja housut.
Ekaan kahvitaukoon mennessä oli pari nappia irronnut takeista molemmilta ja lounastaukoon mennessä oli haarukset revennyt molemmilta. Muitakin vikoja ilmaantui työpäivän loppuun mennessä.🤣🤣
Kyllä ne huonoimmat laitteet useimmiten Prego tuotemerkin alta löytyy.
Vaikka oli d niin Sinulle liian pieni. Osta seuraavalla kerralla H.
Olivat monta numeroa liian pienet !
Sukkahousut on hirvein keksintö ihmiskunnan historiassa. Muinoin 60-luvulla kun oli päässyt hameen alla etenemään reittä pitkin niin silloin kun sukat loppuivat niin se oli MAHTAVAA, tavoite oli lähellä !!!
Shimanon levyjarrut polkupyörään. Liian pienet toleranssit eikä mahdollisuutta säätää niitä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Shimanon levyjarrut polkupyörään. Liian pienet toleranssit eikä mahdollisuutta säätää niitä mitenkään.
Oliko halvin vinkuintiassa valmistettu lähtömalli mummopyöriin vai täysimittainen Japanissa valmistettu XTR groupsetti alkaen 2800€?
Sama kokemus Xtra- kahvista, pahaa oli!
Ruokaosiossa pysyäkseni- harvoin ostamme pihvejä. Snellmanin takuumureat naudanlihapihvit näyttivät hyviltä ja valmistimme ohjeen mukaan. Ei ole ikinä niin jänteistä ja sitkeää lihapalaa tullut vastaan!
Olisi pitänyt padassa tuntikausia hauduttaa.
Laitoimme reklamaation ja kuvan pakkauksesta.
Halusivat kuvan lihasta joka oli jo kompostissa ja kuitista jonka olimme heittäneet pois. Näin ollen eivät voineet korvata. Nyt on Snellman boikotissa.