Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?

29.06.2020 |

Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.

Vatkaan veivaan

Kommentit (3081)

Vierailija
3061/3081 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidin "hiljainen" seinäkello. Pitää äänekästä rahinaa ja suhinaa,ei edes normaalia hiljaista naksutusta.

Vierailija
3062/3081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään halpaa ja huonoa kertakäyttötuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3063/3081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin skuutin, hienon valkoisen, maksoi useamman satasen. Oli tietenkin talven käyttämättä jonka jälkeen akku ei latautunut. Netissä ohjeet että jos akku käyttämättä pitkään näin voi käydä ja silloin hankittava uusi akku.  Uus akku 190 euroa ja sen vaihto 45 euroa.  Akkua ei ole tällä hetkellä saatavilla. Jos ton vähän käytetyn rakkineen nyt myy Torissa, siitä voi pyytää max 20 euroa. 

Vierailija
3064/3081 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean ja cittarin paistinpannut. Hyi hemmetti. Vinkkaa hyvä hintalaatusuhe?

Vierailija
3065/3081 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt tätä onnistuneesti vuosia. Hyvä kahvi tulee ja vielä parempi, jos jauhaa pavut ensin. 

Vierailija
3066/3081 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polestar 4 

Mikä tämä on? Mikä vika? Oletko mykkä vai etkö osaa muodostaa lauseita? 

Mykkä on sellainen, joka ei pysty tuottamaan puhetta, ei sellainen, joka kirjoittaa asian lyhyesti. Se, että hän tänne nyt vastasi noin lyhyesti ja napakasti, ei varmaankaan tarkoita sitä, etteikö hän muissa yhteyksissä olisi kirjoittanut pitkästi, useitakin lauseita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3067/3081 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla

Vierailija
3068/3081 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidin "hiljainen" seinäkello. Pitää äänekästä rahinaa ja suhinaa,ei edes normaalia hiljaista naksutusta.

Lidlistä ei kannata ostaa mitään muuta kuin ruokaa ja juomaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3069/3081 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin skuutin, hienon valkoisen, maksoi useamman satasen. Oli tietenkin talven käyttämättä jonka jälkeen akku ei latautunut. Netissä ohjeet että jos akku käyttämättä pitkään näin voi käydä ja silloin hankittava uusi akku.  Uus akku 190 euroa ja sen vaihto 45 euroa.  Akkua ei ole tällä hetkellä saatavilla. Jos ton vähän käytetyn rakkineen nyt myy Torissa, siitä voi pyytää max 20 euroa. 

Jos se skuutti maksoi useamman satasen, niin miksei sitä voisi korjata 235 eurolla? Näkisin sen pienempänä pahana kuin sen, että heität menemään monta satasta maksaneen laitteen vähäisen käytön jälkeen. Hommaa vaan uusi akku siihen, kun alkaa olla saatavilla jälleen.

Vierailija
3070/3081 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesla

Kesällä Tesla, talvella Esla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3071/3081 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen Klokswagen hajonnut, silti ressukat dbiilit ja urpot ostavat sitäkin

Vierailija
3072/3081 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo. Kesti alle puoli vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3073/3081 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki IKEA-kalusteet, paitsi kapeampi Billy hyllykkö. 

Malm ja Lack ainakin ihan täyttä kuraa.

Miksei ihmiset jo osaa varoa Ikeaa, ei sieltä saa mitään laadukasta.

Puristettua paperimassaa. Kevyttä kantaa kotiin ja sit kun kyllästyy voi käyttää patiolla sytykkeenä🤣 

Vierailija
3074/3081 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Tokmannilta sukat joista meni jalka läpi kun yritin laittaa niitä ensimmäistä kertaa jalkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3075/3081 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo. Tuli helkutin kalliiksi, eikä ollut kaiken sen kustannuksen arvoinen. 

Vierailija
3076/3081 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka 8 % olut. Ei käy.

Vierailija
3077/3081 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yritätkö väittää, että ensiksikin sulla oli Mielen tiskari ja jouduit ostamaan uuden (miksi ihmeessä, eihän ne mene rikki) ja toisekseen uusi tiskari ei ollut Miele? (Mahdotonta, sillä Mieleä ostavaa merkkiuskollisempaa ei olekaan)

Mielen kodinkoneet on kyllä parhaita. Mulla on lähes 10 vuotta ollut Mielen imuri, siis ihan sama yksilö kaikki nämä vuodet, ja hyvin pelittää edelleen.

Meillä oli Mielen S sarjan imuri 15 vuotta ja nyt on pojalla opiskelijakämpässä ollut jo pari vuotta sama kone. Hyvin pelittää. Saatiin ostettua myös uusi Miele ennen näitä typeriä EU:n energiasäästöhömpötyksiä. Saksassa tehty ja saksalaiset osat. On kunnon imuteho ja ollut jo muutamia vuosia. Mielet on hyviä. Pesutornikin Miele. Takuu on 20 vuotta. Viimeinen Saksassa tehty imurimalli Mieleltä ja saksalaiset osat.

Vierailija
3078/3081 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yritätkö väittää, että ensiksikin sulla oli Mielen tiskari ja jouduit ostamaan uuden (miksi ihmeessä, eihän ne mene rikki) ja toisekseen uusi tiskari ei ollut Miele? (Mahdotonta, sillä Mieleä ostavaa merkkiuskollisempaa ei olekaan)

Mielen kodinkoneet on kyllä parhaita. Mulla on lähes 10 vuotta ollut Mielen imuri, siis ihan sama yksilö kaikki nämä vuodet, ja hyvin pelittää edelleen.

Meillä oli Mielen S sarjan imuri 15 vuotta ja nyt on pojalla opiskelijakämpässä ollut jo pari vuotta sama kone. Hyvin pelittää. Saatiin ostettua myös uusi Miele ennen näitä typeriä EU:n energiasäästöhömpötyksiä. Saksassa tehty ja saksalaiset osat. On kunnon imuteho ja ollut jo muutamia vuosia. Mielet on hyviä. Pesutornikin Miele. Takuu on 20 vuotta. Viimeinen Saksassa tehty imurimalli Mieleltä ja saksalaiset osat.

Näin sydämeeni joulun teen, ja Mieleen hiljaiseen. Taas Jeesus-lapsi syntyy uudelleen.

Vierailija
3079/3081 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mini-vatkain Lidl, jolla saa vatkata 1 min kerrallaan, ettei hajoa/kuumene liikaa...

Vierailija
3080/3081 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teltta josta näytti puuttuvan yksi kulma. Halpamarketin todellinen löytö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme