Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3081)
En osta mitään halpaa ja huonoa kertakäyttötuotteita.
Ostin skuutin, hienon valkoisen, maksoi useamman satasen. Oli tietenkin talven käyttämättä jonka jälkeen akku ei latautunut. Netissä ohjeet että jos akku käyttämättä pitkään näin voi käydä ja silloin hankittava uusi akku. Uus akku 190 euroa ja sen vaihto 45 euroa. Akkua ei ole tällä hetkellä saatavilla. Jos ton vähän käytetyn rakkineen nyt myy Torissa, siitä voi pyytää max 20 euroa.
Ikean ja cittarin paistinpannut. Hyi hemmetti. Vinkkaa hyvä hintalaatusuhe?
Oon käyttänyt tätä onnistuneesti vuosia. Hyvä kahvi tulee ja vielä parempi, jos jauhaa pavut ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polestar 4
Mikä tämä on? Mikä vika? Oletko mykkä vai etkö osaa muodostaa lauseita?
Mykkä on sellainen, joka ei pysty tuottamaan puhetta, ei sellainen, joka kirjoittaa asian lyhyesti. Se, että hän tänne nyt vastasi noin lyhyesti ja napakasti, ei varmaankaan tarkoita sitä, etteikö hän muissa yhteyksissä olisi kirjoittanut pitkästi, useitakin lauseita.
Vierailija kirjoitti:
Lidin "hiljainen" seinäkello. Pitää äänekästä rahinaa ja suhinaa,ei edes normaalia hiljaista naksutusta.
Lidlistä ei kannata ostaa mitään muuta kuin ruokaa ja juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin skuutin, hienon valkoisen, maksoi useamman satasen. Oli tietenkin talven käyttämättä jonka jälkeen akku ei latautunut. Netissä ohjeet että jos akku käyttämättä pitkään näin voi käydä ja silloin hankittava uusi akku. Uus akku 190 euroa ja sen vaihto 45 euroa. Akkua ei ole tällä hetkellä saatavilla. Jos ton vähän käytetyn rakkineen nyt myy Torissa, siitä voi pyytää max 20 euroa.
Jos se skuutti maksoi useamman satasen, niin miksei sitä voisi korjata 235 eurolla? Näkisin sen pienempänä pahana kuin sen, että heität menemään monta satasta maksaneen laitteen vähäisen käytön jälkeen. Hommaa vaan uusi akku siihen, kun alkaa olla saatavilla jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Tesla
Kesällä Tesla, talvella Esla.
Jokainen Klokswagen hajonnut, silti ressukat dbiilit ja urpot ostavat sitäkin
Vaimo. Kesti alle puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki IKEA-kalusteet, paitsi kapeampi Billy hyllykkö.
Malm ja Lack ainakin ihan täyttä kuraa.
Miksei ihmiset jo osaa varoa Ikeaa, ei sieltä saa mitään laadukasta.
Puristettua paperimassaa. Kevyttä kantaa kotiin ja sit kun kyllästyy voi käyttää patiolla sytykkeenä🤣
Ostin Tokmannilta sukat joista meni jalka läpi kun yritin laittaa niitä ensimmäistä kertaa jalkaan.
Vaimo. Tuli helkutin kalliiksi, eikä ollut kaiken sen kustannuksen arvoinen.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yritätkö väittää, että ensiksikin sulla oli Mielen tiskari ja jouduit ostamaan uuden (miksi ihmeessä, eihän ne mene rikki) ja toisekseen uusi tiskari ei ollut Miele? (Mahdotonta, sillä Mieleä ostavaa merkkiuskollisempaa ei olekaan)
Mielen kodinkoneet on kyllä parhaita. Mulla on lähes 10 vuotta ollut Mielen imuri, siis ihan sama yksilö kaikki nämä vuodet, ja hyvin pelittää edelleen.
Meillä oli Mielen S sarjan imuri 15 vuotta ja nyt on pojalla opiskelijakämpässä ollut jo pari vuotta sama kone. Hyvin pelittää. Saatiin ostettua myös uusi Miele ennen näitä typeriä EU:n energiasäästöhömpötyksiä. Saksassa tehty ja saksalaiset osat. On kunnon imuteho ja ollut jo muutamia vuosia. Mielet on hyviä. Pesutornikin Miele. Takuu on 20 vuotta. Viimeinen Saksassa tehty imurimalli Mieleltä ja saksalaiset osat.
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yritätkö väittää, että ensiksikin sulla oli Mielen tiskari ja jouduit ostamaan uuden (miksi ihmeessä, eihän ne mene rikki) ja toisekseen uusi tiskari ei ollut Miele? (Mahdotonta, sillä Mieleä ostavaa merkkiuskollisempaa ei olekaan)
Mielen kodinkoneet on kyllä parhaita. Mulla on lähes 10 vuotta ollut Mielen imuri, siis ihan sama yksilö kaikki nämä vuodet, ja hyvin pelittää edelleen.
Meillä oli Mielen S sarjan imuri 15 vuotta ja nyt on pojalla opiskelijakämpässä ollut jo pari vuotta sama kone. Hyvin pelittää. Saatiin ostettua myös uusi Miele ennen näitä typeriä EU:n energiasäästöhömpötyksiä. Saksassa tehty ja saksalaiset osat. On kunnon imuteho ja ollut jo muutamia vuosia. Mielet on hyviä. Pesutornikin Miele. Takuu on 20 vuotta. Viimeinen Saksassa tehty imurimalli Mieleltä ja saksalaiset osat.
Näin sydämeeni joulun teen, ja Mieleen hiljaiseen. Taas Jeesus-lapsi syntyy uudelleen.
Mini-vatkain Lidl, jolla saa vatkata 1 min kerrallaan, ettei hajoa/kuumene liikaa...
Teltta josta näytti puuttuvan yksi kulma. Halpamarketin todellinen löytö.
Lidin "hiljainen" seinäkello. Pitää äänekästä rahinaa ja suhinaa,ei edes normaalia hiljaista naksutusta.